četvrtak, 09.06.2011.

Tko si Ti Isuse

Tko si Ti Isuse
dok moje misli
tek komadiće Tebe donose
Reci mi tko si Ti
da uši mi urone
u zbilju Tebe kao Riječi
Kaži mi tko si Ti
kad zjenice nude
tek iskru Tebe kao Svjetla
Pokaži mi tko si Ti
gdje pluća upijaju
tek tragove svježine
Uputi me tko si Ti
i zaživjet ćeš u meni
i biti Život
Objasni mi tko si Ti
pri svom dodiru
tek jedne moje pore
Pouči me tko si Ti
zaogrni me sobom
prosvijetli kao Istina
Usmjeri me tko si Ti
gdje me komadići staze vode
a čitavi Put do Oca mi treba
Otkrij mi tko si Isuse Ti

Ljiljana Katić, Kamen - Split, 22.7.1998.

- 12:27 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Željela bih s vama - hrabrima, podijeliti svoje životno iskustvo ljubavi koja nadilazi ovu zemlju. Jer ova zemlja živi od hrabrih. A oni se nikada ne umaraju preobražavati je. Tako oni koji s nje odlaze mogu biti ponosni na nju, a oni koji joj dolaze dobrodošli.
Stoga ovaj blog upućujem svima koji imaju hrabrosti prihvatiti zagrljaj neba i dopustiti mu da ih oblikuje kako bismo već ovdje živjeli nebo.

O autoru

Izlaz iz kolotečine nalazim pišući pjesme još od 10. godine. Radim kao učiteljica.
Pjevala sam u zboru "Snaga mira" koji je 2004. g. izdao CD s naslovom "Pogledaj nebo" na kojem se nalaze moje pjesme. Bend "Zakon neba" uglazbio je izdao nekoliko mojih pjesama.
Moj susret sa zajednicom Molitva i Riječ utjecao je na mene da počnem pisati pjesme duhovne tematike. Početkom 2008. godine izdajem prvu vlastitu zbirku duhovnih pjesama "Zagrljaj neba i zemlje".
Sada pjesme objavljujem u zbornicima Webstilus portala.

Spoznaja

"Ljubiti znači biti
svjetlo i toplina
za drugoga." Agid von
Broeckhoven

Predah