subota, 27.03.2010.

Daruješ mi smisao

Tvoj osmjeh olakšanja
osušena suza
zabljesnuli obrazi
upaljena iskra
snagom osvježene žile
ljubavlju zaštićena nježnost
i potreba da podijeliš
veliku radost
dobivenu bitku
neuznemirenost tuđim navala
da nametnu svoje mišljenje
daje iznova smisao
mom postojanju

Ljiljana Katić, Karolini P., 27.3.2010.

- 20:37 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 24.03.2010.

Hvala Ti što si odgovor

Tko briše suze
onima koji tješe žalosne
Tko olakšava težinu bremena
onima koji dijele svoju snagu s nemoćnima
Tko ohrabruje hrabre
kad trebaju nadvladati strah
Tko hrani gladne pravednosti
i utažuje žeđ spremnima na žrtvu
Tko oslobađa za druge zarobljene
i ljubavlju puni srca
onih koji ljube i neprijatelje

Hvala Ti što si odgovor
na sva moja pitanja

Ljiljana Katić, soba, 23.3.2010.

- 01:11 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 18.03.2010.

Okrepa tišine

Ući u zaštitu
od izvanjskih zvukova
što na moju unutrašnjost navaljuju
lome mir
snagu
dubinu
mute bistrinu
plaše

Duboko disati
osluškivati vlastite misli
koje okrepu nude
obojane tišinom
oglašene spokojem
okupane svježinom
dana na pomolu

Tišina

Ljiljana Katić, dom, 18.3.2010.

- 16:56 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 10.03.2010.

Poslušaj nebo

Od šapta do simfonije
cvrkutom riječima
bojama i mirisima
nebo pjeva o ljubavi vječnoj
što ti glasom čežnje progovara

Jer čežnja je pečat Ljubavi
koja je pozvala u postojanje
oblikuje iz dana u dan
koliko joj slobodom dopuštaš

Žtrva joj je hrana na zemlji
bol krči ceste do domova
vjera štiti u danima žeđe
radost zaslađuje puninom

Poslušaj nebo u kojem vremena nema
samo trajanje ispunjene čežnje

Ljiljana Katić, za Darka, 7.3.2010.

- 11:26 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 07.03.2010.

Svaki dan novi dar

Miris jutra i osmjeh neba
mačak zadovoljno prede u krilu
okus pročitanih stranica prošle večeri
griju osjećaji probuđeni snom
boje obasjane zlatnom toplinom

Njezino povjerenje udomljuje prijateljstvo
različitost izaziva prihvaćanje
ranjivost budi nježnost
prozračnost daruje slobodu
strpljivost radost novih iskustava

Njegova duša bisere daruje
jer davanjem se umnažaju
stihovi nisu samo za mene
oni su i za tebe i njega
kroz nova srca bujaju
i poput vala preobraženi zapljuskuju
moje grudi začuđene
njihovom ljepotom

Ljiljana Katić, Zagreb, 6.3.2010.

- 14:00 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.03.2010.

Oblikovanje čovjeka

Ugrijati ledene oči
omekšati kameno lice
ispuniti prazno srce
otvoriti zatvorene ruke
dok led hladi moje zjene
kamenje grubi crte lica
praznina zjapi duši
prsti se grče u stisku

Ne znam koliki protok
vremena isprati treba
korito uprti u zemlju
da dobro obasja svijet
koji trenutno dodiruje moj

Ne vidim kuda teče
bujica što potapanjem prijeti
i kako smiriti preplave
koji obalu nestajanjem guše

Tek ustrajnost me podiže
neodustajanje daje smisao
od topline blagosti
punine otvorenosti
radosti oblikovanja čovjeka

Ljiljana Katić, Dugo Selo, 2.3.2010.

- 18:55 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Željela bih s vama - hrabrima, podijeliti svoje životno iskustvo ljubavi koja nadilazi ovu zemlju. Jer ova zemlja živi od hrabrih. A oni se nikada ne umaraju preobražavati je. Tako oni koji s nje odlaze mogu biti ponosni na nju, a oni koji joj dolaze dobrodošli.
Stoga ovaj blog upućujem svima koji imaju hrabrosti prihvatiti zagrljaj neba i dopustiti mu da ih oblikuje kako bismo već ovdje živjeli nebo.

O autoru

Izlaz iz kolotečine nalazim pišući pjesme još od 10. godine. Radim kao učiteljica.
Pjevala sam u zboru "Snaga mira" koji je 2004. g. izdao CD s naslovom "Pogledaj nebo" na kojem se nalaze moje pjesme. Bend "Zakon neba" uglazbio je izdao nekoliko mojih pjesama.
Moj susret sa zajednicom Molitva i Riječ utjecao je na mene da počnem pisati pjesme duhovne tematike. Početkom 2008. godine izdajem prvu vlastitu zbirku duhovnih pjesama "Zagrljaj neba i zemlje".
Sada pjesme objavljujem u zbornicima Webstilus portala.

Spoznaja

"Ljubiti znači biti
svjetlo i toplina
za drugoga." Agid von
Broeckhoven

Predah