utorak, 29.09.2009.

Želim se vratiti nebu

Želim život u izobilju
želim život u punini
život koji traje
život kao cesta
na kojoj Tebe susrećem
kroz oči koje me vide
ili ja vidim njih
ruke koje podižu mene
ili ja podižem njih
kroz srca koja su mi dom
ili je moje srce njihov

Želim stići
do kraja te ceste
i poput rijeke
uploviti u more
kao brod u luku
Očevog zagrljaja

Želim se vratiti nebu
jedinom pravom domu

Ljiljana Katić, Zagreb, 2004.

- 19:48 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 27.09.2009.

Hvalite Dobrog

Dobrota čista
samo Tebe krasi
i njome zaodjenut
Ljubav si sama

Po Tvojoj mudrosti
sve što postoji
stoji
i sve Tvoje
pod Tvojim vodstvom
živi

U Tvojim mislima
uvijek se budim
i spavam
kad za njih ne znam
kad nikome
dragocjena nisam

Kao Tebe
ili će me slušati
ili ismijavati
ili će me prihvatiti
ili odbaciti
ali pred Tvojim
okom

Dok Tvoj pogled
nadamnom bdije
svaki dan
biserom postaje

Ljiljana Katić, Posedarje, 15.8.2004.

- 13:23 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 23.09.2009.

Ljubav nas čisti

Srce mi je sretno i ispunjeno
kad dopustim ljubavi da me preplavi
kad je od Boga primam
i tebi šaljem

Moja ljepota te raduje
i oči ti svoje darujem
nježnost dodira
primanje čitavog tebe

Poljupce ti svoje šaljem
i molitve po kojima smo zajedno
svoju blizinu i toplinu
naše čvrste veze životu protočne

Ljubav čisti naša srca
i priprema nas za zajeništvo
ti koji prepoznaješ Božje stvaranje
Božju milinu i ljubav

Ljiljana Katić, Dugo Selo, 24.9.2005.

- 22:01 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 13.09.2009.

Čežnja Ljubavi

Otkriti Tvoje lice
upiti Tvoju toplinu
dodirnuti Tvoju nježnost
ostati u Tvojoj prisutnosti
željeti Te upoznati
osupnuta Tvojom čežnjom

Ljubavi Ti čezneš ljubljena biti
dobiti odgovor na gorući plamen
zapaliti luči u svakome srcu
preobraziti vodu u vino

Neprestano me iznenađuješ
svojim dubinama ljepotom
uvijek ohrabruješ
da istražujem darovane tajne
da otkrijem dragocjenost
Tvoga postojanja u nama

I dok me čežnja Tvoja
bez riječi ostavlja
čeznem odgovoriti
na Tvoj zahtjevan poziv
vjerujući da sve što ne mogu
Tebi je moguće rađati

Ljiljana Katić, 12.9.2009., Dugo Selo

- 16:13 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 12.09.2009.

Ptice nebeske


Ptice koje nebu pripadaju
traže gnijezdo u sjeni stabla
na zemlji se nastanjuju
da ih ogrne nježnošću


Kolikim darovima nas zasipaš
Kad i svog nebeskog Sina
na zemlji nastanjuješ
i majčinstvom Marije štitiš!

Ljiljana Katić, Dugo Selo, 30.5.2005.

- 11:58 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.09.2009.

Što ću s Tobom Nebo moje

Obasja me zraka svjetla
pa vjetar ugasi sjaj
kiša prekrije toplinu
noć potamni dan

Moje misli isprekidane
dok Tebe žele upiti
u Tvoje naručje ući
i poput djeteta zaspati

Dolazim odlazim
idem stojim
govorim šutim
radim odmaram

Što je smisao mojih dana
tko odgovor mojih pitanja
gdje mjesto mog bitka
i odjek moga srca

Tko sam ima li me
zašto sam što li značim
onima kojima me šalješ
meni kojoj sam darovana

Što ću s Tobom Nebo moje
kad do Tebe ne mogu
hoćeš li i ponovo Ti
razdrijeti ga i k meni doći

Povedi me za sobom
a ništa zaslužila nisam
što Ti zauzvrat mogu dati
kad ništa nemam
dok me Ti ne ispuniš

Ljiljana Katić, 15.5.2009., Dugo Selo

- 10:19 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.09.2009.

Davanjem cvjetati za nebo

U Tebi susresti tugu
kao odraz brige za nas
i zahvalu, lomljenje
po kojima postajemo siti

I daješ nam da druge sitimo
učeći nas kako ljubiti
kako sebe davati
i davanjem cvjetati za nebo

Nebo kojem ćemo plodove donijeti
sebe same kao najveći dar
i sobom obogatiti sve one
koji nas u njemu očekuju

Ljiljana Katić, Dugo Selo, 15.6.2009.

- 09:08 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Željela bih s vama - hrabrima, podijeliti svoje životno iskustvo ljubavi koja nadilazi ovu zemlju. Jer ova zemlja živi od hrabrih. A oni se nikada ne umaraju preobražavati je. Tako oni koji s nje odlaze mogu biti ponosni na nju, a oni koji joj dolaze dobrodošli.
Stoga ovaj blog upućujem svima koji imaju hrabrosti prihvatiti zagrljaj neba i dopustiti mu da ih oblikuje kako bismo već ovdje živjeli nebo.

O autoru

Izlaz iz kolotečine nalazim pišući pjesme još od 10. godine. Radim kao učiteljica.
Pjevala sam u zboru "Snaga mira" koji je 2004. g. izdao CD s naslovom "Pogledaj nebo" na kojem se nalaze moje pjesme. Bend "Zakon neba" uglazbio je izdao nekoliko mojih pjesama.
Moj susret sa zajednicom Molitva i Riječ utjecao je na mene da počnem pisati pjesme duhovne tematike. Početkom 2008. godine izdajem prvu vlastitu zbirku duhovnih pjesama "Zagrljaj neba i zemlje".
Sada pjesme objavljujem u zbornicima Webstilus portala.

Spoznaja

"Ljubiti znači biti
svjetlo i toplina
za drugoga." Agid von
Broeckhoven

Predah