13.12.2005.,utorak

A i ode smo ka upali u novi dizajn :D

Pishe: Kaya the Kuya

Eo ka i šta samo sami naslov kaže, upali smo u novi dizajn... Ono bezze al eto ka ona krava nan je dopizdila... Al morate priznat da je bila šema... Evo mi sad jedna prija Marina visi kraj mene i kaže da san pukla, al jebemu mater moran malo :D
Neznan ono, za ovi dizajn malo ka, oni stari mi je prirasta srcu, baš je bija nekako LJIKOVI, baš ono naš, baš je opisiva kakvi mi zapravo jesmo, al i on nan je dopizdija, bilo je malo ka teško čitat, al ono, sve se meni ćini da ćemo ga mi vratit na staro!!!
AL DOK ONA DVA PEŠKA Franko i Ivo ne naprave neki kurac ovaj blog ostaje ovakav kakav je jer je meni i Ivani dopizdilo više minjat sva ova sranja ode i tako...

Eto van sad na, pa ko voli nek izvoli, e!!!

- 17:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>