Luka Rajić i svečano predao Miljenku Crnjcu Livanjsku mljekaru

12.03.2005.

Jedan od najvećih ovogodišnjih poslovnih transfera u BiH:
LIVNO - Novi većinski vlasnik Livanjske mljekare, širokobriješki gospodarstvenik Miljenko Crnjac, jučer je zajedno s Lukom Rajićem iz Lure, bivšim vlasnikom te mljekare u Livnu, predstavio planove razvoja toga poduzeća koji će se temeljiti na podizanju proizvodnje poznatog livanjskog sira.
Rajić i Crnjac zajedno s direktorom Željkom Marjanom obratili su se radnicima nakon nedavnog potpisivanja ugovora o kupnji Livanjske mljekare širokobriješke tvrtke MCI, kojoj je Crnjac vlasnik. Lura je u osam godina, koliko je bila vlasnik Livanjske mljekare, povećala kapacitet proizvodnje livanjskog sira i drugih sireva na 600 tona godišnje. No, kako je priznao vlasnik grupacije Lura Luka Rajić, u livanjskoj mljekari nije se uspjela provesti vizija daljnjeg širenja proizvodnje budući da su drugi planovi Lure bili vezani uz velike tvrtke poput Sirele iz Bjelovara, koja proizvodi 30 puta više sireva nego livanjska.
- Ovo je najbolja odluka i u interesu je kompanije, jer smo je oslobodili da krene naprijed. Nažalost, ovdje nije iskorišten potencijal tvrtke jer mali sustav teško može funkcionirati u velikoj korporaciji - rekao je Rajić obraćajući se radnicima. Izrazio je uvjerenje kako će novi vlasnik Miljenko Crnjac opravdati investiciju i na tržištu ostvariti odlične rezultate budući da je tvrtka MCI među najsnažnijim trgovinskim distributerima u Bosni i Hercegovini. Miljenko Crnjac istaknuo je kako očekuje dostizanje proizvodnje sira od tisuću tona, od čega bi 500 tona bilo tradicionalnog livanjskog sira. Suvlasnik tvrtke Željko Marjan rekao je kako je Lura tijekom osmogodišnjeg upravljanja mljekarom ispoštovala sve ugovore iz privatizacije, ostvarivši dobre rezultate.
Povećanje proizvodnje sira u Livanjskoj mljekari bio bi i značajan poticaj malim kooperantima za proizvodnju mlijeka. Najznačajnija zadaća novoga vlasnika u Livanjskoj mljekari bit će vraćanje livanjskoga sira na stol u svakome domaćinstvu, budući da grupacija Lura nije najbolje iskoristila taj prepoznatljivi brand.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.