It is, of course, possible to dance a prayer

utorak, 29.04.2008.

Savršena večer

Bila sam na plesu noćas i bilo je jednom riječju savršeno.smijeh Došla sam do nekoliko šokantnih zaključaka:

a) upisala sam se s namjerom da nađem dečka jer sam single. Happy single, zapravo, ali tu i tamo ti baš treba netko tko će te zagrliti, s kim ćeš se poljubiti itd... to je normalno. E, sad, došla ja na ples i shvatila da mi je traženje dečka zadnja rupa na svirali. yes
Kada sam počela plesati tako mi je postalo sve jedno jesam li sama ili nisam... potpuno sam se uživjela u ples i osjećala sam se kao da sam na automatskom pilotu. Kada bude vrijeme doći će i dečko, ali u ovom trenutku mi je sasvim super i samoj.cerek


b) noge su mi se savršeno oblikovale i sada ih s ponosom pokazujem kada obučem šos. Jedva čekam ljeto da skinem čarape i da se prošećem gradom pa da se svi okreću za mnom, hehehe. Ok, ovo zadnje je šala, ali ovo prvo apsolutno stoji.

c) glava mi je puna plesa i, shhh, plesnog instruktora!

29.04.2008. u 10:05 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Strast za plesom koja se ne gasi...

It is said that when we dance, we actually live in Heaven... well, then I have no desire to stop

myspace layout images

myspace layout



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr