nedjelja, 11.02.2007.

Hej....opet ja...

Hej......opet ja.......
........pomirila sam se sa smajijem......i ful sam hepi zbog togawink wink.....pomirili smo se već u srijedu.......ali nije mi se dalo pisati novi post.....
......za sve koje ne znaju...a znali su za mene i x......prekinuli smo......i to već u srijedu.........ali ja mislim da ja njega još uvijek volim....cerek...nisam sigurna dali je to ljubav,ali nije ni važno.....jednostvano mi se još uvijek sviđa....nekad me jako iživcira i onda ga mrzim najviše na svijetu....ali već me sljedeći dan to prođe...i opet ga volim......ne znam ni sama zašto sam prekinula s njim.....tj znam.....ali ovaj blog previše ljudi čita pa ne mogu reći.....ugl.......sad ne znam šta sam sve rekla.....valjda ste razumjeli....
.....inače....jučer je bilo natjecanje......nešto sam full super otplivala...a nešto jako loše........pogotovo je bila loša štafeta.....ali baš me briga....ja znam da bi mi bolje plivali da je sa nama u štafeti bila arijana koja je bolesna i ana koja je morala plivati sa seniorima jer nisu imali koga staviti pa su morali uzeti nju......i na kraju su nas pobijedili kadeti....ali svejedno im čestitam......jer oni su plivali odlično......
.......evo to je sve......veliki kizz i pozzz svima.....kisswave

- 16:04 - Komentari (68) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.