četvrtak, 25.01.2007.

veoma "KRATAK" post.........ha,ha...ma moš mislit

......dosadan......uobičajen......jadan...... samo
ponekad zanimljiv..........takav je moj život kad ne mogu na blog....eto.....otkad su počeli
zimski praznici,pa sve do sada.....ja NISAM BILA NA BLOGU.......jer internet mi je bio
u kurcu......zbog usranog virusa.burninmadheadbang.....ali neću se zbog toga živcirati.
Inače.....samo da vam kažem.......prošla sam na školskom iz hrvatskog i full sam sretna
zbog toga,na bazenu je sve OK........jedino što su treninzi jako teški.....i nekad mi se
uopće neda ići na bazen....ali znam da je sada državno i da moram jako trenirati.......a i
nekad odem samo zbog frendova....pravih frendova......jer u zadnje vrijeme svi smo
nekako bolji i više se družimo........imamo više povjerenja jedan u drugoga....i baš
nam je super. Želim pozdraviti i poslati
pusice:Dariji,Dori,Sari,Jeleni,Paoli,Mariji,Karli,Arijani,Ivoni,Ines,Enei...kisskisskisskisskiss
..jer su stvarno prave prijateljice,i svaki put su uz
mene bilo što da se dogodi.......i zato ima hvala,jer ne znam šta bi bez njih. Idemo
sad malo o cerek....volim jednog dečka.....tj voljela sam ga......ma ustvari volim
ga još uvijek....ma ne znam ni sama.......neki znaju o kome se radi,a ovi koji ne
znaju....saznat će ionako kad-tad. Neda mi se više pisati....dovoljno sam
napisala......idem vam sad malo puštati komentare da nadoknadim sve
propušteno........pozzzzz svimamahmahmahmah

- 18:45 - Komentari (161) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.