nedjelja, 06.05.2007.

Jail stripes - make you crazy, jail stripes...

Image Hosted by ImageShack.us

Ja u zadnje vrijeme ludim. Testovi se samo gomilaju i gomilaju, pitaju sve živo, a ja nemam pojma, i još sam sad dobila tražit neš za vjeronauk ( neku vrstu ), pa za pošiziti.

PLAN I POREDAK:

ponedjeljak, 7. svibnja - ispit znanja - matematika
srijeda, 9. svibnja - ispit znanja - hrvatski
četvrtak, 10. svibnja - ispit znanja - kemija
petak, 11. svibnja - ispit znanja - tehnički

srijeda, 16. svibnja - ispit znanja - geografija
četvrtak, 17. svibnja - ispit znanja - biologija

srijeda, 23. svibnja - ispit znanja - njemački
četvrtak, 24. svibnja - ispit znanja - engleski

Eto. Divno, kaj ne? Prokleta škola! Onu Mariju Tereziju trebalo je ubit dok su imali priliku. Sad mi patimo zbog pogrešaka naših predaka. Nije fer!!! Ja ću se ubiti. A Planincku treba objestiti na prvu gredu... makar, pukla bi da ju objesimo rofl ... al ipak... ah, to je žena iz matiše... prokletstvo, ko je njoj dao diplomu?! Ona po propisima mora najaviti test tjedan dana unaprijed!!! Još ga je i zapisala tak da mi ni pojma nismo imali, grrr... najavila ga je u petak, a test je u ponedjeljak... i po propisima se smiju pisat smao tri testa tjedno, a ona su te ugurala i sad ja moram vježbati usrane jednadžbe, a čula sam da je a razredu najavila i mali i veliki test i da oni nisu ni radili problemske zadatke... ona fakat ide prebrzo s tim gradivom, i onda pukne test baš kad nam je u glavi tolka zbrka, da apsolutno niko ne kuži postavit zadatak, a kamoli ga riješiti... za ubiti se! i za nju ubiti! JA HOĆU KRALJEVIĆKU!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

@hilde: kriza! pukla mi je winnetou narukvica! zapela mi je tehnička za nju i ode... ja ću plakati... dobro, neću... no

No, šaljem pozdrave. Idem štrebat kemiju jer znam da će me otvoriti u utorak. wave

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.