nedjelja, 29.04.2007.

Angina ili upala mandula

Jutros sam se smijala ko blesava. Šaltam ja tako po TV - u da vidim jel ima nešto zanimljivo u 8 ujutro. Samo da vam kažem, nedjeljom se nikad nemojte rano probuditi da biste gledali televiziju, jer nema ničeg zanimljivog. Uglavnom, naiđem ja tako na Winnie Pooha u serijama i taman Tugomil izgovara:

Ako me pitate, a ne pitate me... rofl


Ostatak rečenice nije ni pretjerano bitan.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Zahvaljujem Hilde na dizajnu. Thank you, hani kiss. Sviđa vam se?

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

U petak navečer sam se razboljela. Imala sam temperaturu 38, 2 i boljelo me kad sam gutala ( boli me još uvijek ). Onda me mama jučer vukla doktoru i gurne žena meni onaj štapić od sladoleda u grlo ( btw, nije bio dobrog okusa rofl ) izvadi ga nakon 0, 5 sekunde i veli: " Angina ". Pitam ja: " A kaj je to?" Rekli mi: " Upala mandula. " Pitam ja opet: "A jel to smrtonosno?" rofl.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Uglavnom, ovaj tjedan u školi je prošao razmjerno dobro. Pisali smo kontrolni iz njemačkog, zadaćnicu iz hrvatskog i zadaćnicu iz engleskog. Iz hrvatskog sam dobila 5, a njemački još nije ispravila ( mislim, od srijede do petka ima tako malo vremena ). Oprostit ćemo joj ovaj put.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Lara, Mija i ja smo otvorile blog pa ću nas malo reklamirati smijeh.

evo linka

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Pozdrav šalje:

Image Hosted by ImageShack.us Mala Vermeerka

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.