< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga







Image Hosted by ImageShack.us
zar nisu krasne :P... moe su ove skroz crne:D




Image Hosted by ImageShack.us




sou....opis bloga...
što reći...
kaj ja znam...
moji doživljaji....
itd...
moji katastrofalni izljevi jada i bjede...
ma neznam...
ugl. sve i svašta...
nadam se da će vam se svidjeti;)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

sve po maloxD

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19

slikice...i još ponešto...jeeej

Image Hosted by ImageShack.us





image hosting file

image hosting file


pametna slikica....lol

GUNS'N'ROSES-Don't cry Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside i've
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And don't you know


Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you
Tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby


And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


And please remember that i never lied
And please remember
How i felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby


And don't you cry tonight
An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight

strong>NIRVANA-heart shaped boxShe eyes me like a pisces when I am weak
Ive been locked inside your heart-shaped box for weeks
Ive been drawn into your magnet tar pit trap
I wish I could eat your cancer when you turn back (alt: ... when you turn black)

Hey! wait!
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! wait! (alt: hate! haight!)
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! wait!
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Your advice

Meat-eating orchids forgive no one just yet
Cut myself on angels hair and babys breath
Broken hymen of your highness Im left black
Throw down your umbilical noose so I can climb right back

Hey! wait!
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! wait!
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! wait!
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Your advice

She eyes me like a pisces when I am weak
Ive been locked inside your heart-shaped box for weeks
Ive been drawn into your magnet tar pit trap
I wish I could eat your cancer when you turn back (alt: ... when you turn black)

Hey! wait!
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! wait!
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! wait!
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



MOJA MALA ABECEDA::::::
A-auto(neznam zaašto...)
B-banana(volim banane)
C-Corrina(frendica)
D-deda(obožavam ga)
E-enciklopedija(puna znanja,za razliku od mene)
F-Franko(najbolji frend)
G-Gobac(obožavam ga)
H-Helena(super frendica),Hladno pivo
I- ime(bezveze)
J-jug
K-kokos(obožavam kokos),kitovi(obožavam ih)
L-Lea(frendica)
LJ- ljubavcerek
M-mama(volim mamu)
N- novac( glupavo)
NJ-njekanje(-II-)
O- oncerek
P-PsihoModo Pop(obožavam ga)cerekcerek
R- rat(mrzim ratove)
S-snovi(obožavam ih)
Š- štikle(looool)
T-Tena(super frendica), tigar(najdraža životinja)
U-Una(sestrična,obožavam ju)
V-Vex(moj nadimak),
Z-Zagreb(volim,volim Zg jer tu je moj dom...)
Ž-žabice(slatke su)



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws








www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws










Click here to get avatars like this!




Click here to get avatars like this!




Click here to get avatars like this!




Click here to get avatars like this!




Click here to get avatars like this!




Click here to get more cartoon dolls like this!




Click here to get more cartoon dolls like this!




Click here to get more cartoon dolls like this!






Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19




Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19


HLADNO PIVO- SUPERMAN

Obečo sam ti bio brda i doline, kad sam kleknuo pred tebe na rinzol...
Rekoh pokaži zvijezdu koju da ti skinem...
sa 20 se život činio kao švedski stol...
A na nama je samo, da odlučimo kamo, sve če se drugo već nekako naći...
tvoj superman sa fudbalerkom će se već nekako snaći...
Dao bih sve.. te noći da..da ostanem taj čovjek u tvojim očima... dao bih sve...
te noći da... da ostanem taj čovjek u tvojim očima...
Sada nas gledam u tome crno-bijelom spotu,što ga farovi auta vrte na stropu,
pokušavam u sebi posložiti stvari, neznam dal im je mjesto u srcu il glavi.
I dalje smo tu, ti,ja i moj tata, naša velika ljubav naspram malog kvadrata. I dalje moja draga spava u sobi gdje sam ljepio slike iz brava...
dao bih sve...te noći da...da ostanem taj čovjek u tvojim očima!
Dao bih sve...te noći da...da ostanem taj čovjek u tvojim očima!
Pun mi je kurac više praznih priča, i malog makijata, i velikih hrvata,
večeras me pred zgradom čeka ekipa, i sutra čemo zauvjek zalupit vrata.
Ako što krene po zlu, pitat češ me sigurno «molim te,reci mi,što ti je to trebalo?»
Svati me,strah me je, da u tebi ne potonem!
Moram znati da sam probao dati...
Sve te noći da...da ostanem taj čovjek u tvojim očima... dao sam sve,
te noči da...da ostanem taj čovjek u tvojim očima...



HLADNO PIVO-DŽEPNI BOG
Večeras je meč svih mečeva,
to je meč koji obečava. Tribine drhte,ko životinja bjesna,
Dva boga u ringu kojim je zemlja pretjesna.
Gledam te vjerske huligane,kako nam broje zadnje dane.
Kliču svome hibermenšu da digne cjeli, svijet u beču.
Moj je bog jači od tvog,moj je bog jači od tvog,
s obje tribine,čuju se iste himne. Moj je bog jači od tvog, moj je bog jači od tvog.
U njegovo ime se lakše gine.
Pokušavam skužit, što ih flura kroz taj svijet karikatura,
sve što im se u glavi vrti, su pakao, raj, i strah od smrti.
Ja i tom strašnom junaku, gore na oblaku skidam kapu.
Ali mi duša nije toliko plaha da ču ga
o...lijepit straha...
Ma tvoj je bog jači od mog, tvoj je bog jači od mog.
U njegovo ime,se lakše gine...
tvoj je bog jači od mog! Tvoj je bog jači od mog!
U njegovo ime,se lakše gine!
Tvoj je bog jači od mog! Tvoj je bog,jači od mog!
Moj nije visok,snažan,nabildan i lijep, ali mi fino stane u džep...
Moj džepni bog...je uvjek uz mene... on prati me... i to na duge pruge...
on je samo moj,
Samo moj heroj, pa nema potrebe, da s njime gnjavim druge!
Moj džepni bog je uvjek uz mene on prati me,
i to na duge pruge!
On je samo moj,samo moj heroj,
i nema potrebe da s njime gnjavim druge.
Moj džepni bog,
Će bogu tvom, bogu tvom, pokazati boga...



Prljavo Kazaliste
Ma kog me Boga za tebe pitaju

Ma kog me Boga za tebe pitaju
spustam glavu, brisem finu prasinu
i rijetke ptice pjevajuci umiru
a napolju hladne kise padaju

Ma kog me Boga za tebe pitaju
u sebi molim da me suze ne izdaju
i strasno mrzim Romea i Juliju
sve mi stvari smrde sad na prevaru

Ref. 4x
Ooo, ooo, napolju
hladne kise padaju

Ma kog me Boga za tebe pitaju
i suze mi na oci tjeraju
i strasno mrzim Romea i Juliju
sve mi stvari smrde sada na prevaru

Ref. 2x


Prljavo Kazaliste
Muskarci su svinje

Muskarci su svinje
vikala si moje ime
i svi da su isti
prljavi sovinisti

A zene su mocne
i kada su bespomocne
za utjehu lake
za osvetu opake

Ref. 2x
Slusaj me to nije ljubav
to su satovi gimnastike

Muskarci su svinje
psovala si moje ime
i svi da smo isti
bitange, sovinisti

A zene su jake
i kada su nejednake
o zene su krasne
po prirodi malo glasne

Ref. 2x

Muskarci su svinje
muskarci su svinje
vikala si moje ime

Ref.

To nije ljubav
to su satovi gimnastike
muskarci su svinje


Hladno Pivo
Sreca

Ref.
Kako ne bi okolo gledali
niz ulice su nam poredali
velike slike u boji na kojima tocno stoji
kako izgleda sreca kad se uveca

A mi svakoga jutra kao vojnici
idemo po svoje mjesto na slici

Sreca u braku ima mamu i tatu
i zdrave zube na jumbo plakatu
to je bijela suprugova zena
koja koristi pravi deterdzent
za uredni i cisti ambijent

Pod neonom hipermarketa
gdje nasmijana lica guraju kolica
u narucju jeftinijeg svijeta
tamo nas ceka, tebe i mene
blistava sreca u pola cijena

Sto nam treba u zivotu
za tu srecu, pa na stotu
jedan klik u photoshopu
i vec smo spremni za Europu
(2x)

Ref.



Hladno Pivo
Planeta

Ref. 2x
Draga ljubavi jedina
s koje si planete
dopusti mi da malo i ja
s tobom budem dijete

Hajde, daj mi jedan djir
u svom svemirskom brodu
da vidim tu zvijezdu s koje dolazis ti
kad budem u stanju da ti shvatim putanju
bit cu mjesec tvoj i suputnik

Ref.

Hajde, daj mi jedan djir
u svom svemirskom brodu
da promolim glavu malo iznad ozona
gore, gdje ti nisi ti i gdje ja nisam ja
mi cemo mozda i biti savsen par

Ref. 2x


Hladno Pivo
Jednim osmijehom

Jednim osmijehom ti punis me
i dajes snage mi da ustanem ujutro
kada je vani mracan dan
kao prikovan za prozore
slika sto tjednima se ne mice
ujesen ko da je ljeto bilo san
ulazis mi u svijet kao vatromet
i dajes svemu neki smisao i ime
strah me da nas ne stigne

Ref.
Ovaj grad
a ti mi kazes ma ne brini se
navuci zastore, iskljuci svijet
barem za nas
moramo se maknuti ili cemo usahnuti
a ti me uspravljas
onako ko sto znas samo ti

Jednim osmjehom ti punis me
i dajes snage mi da ustanem ujutro
kada je vani mracan dan
kao prikovan za prozore
slika tjednima se ne mice
ujesen ko da je ljeto bilo san
tad mi se ucini da nesto u nama
prijeti usahnuti od vakuma rutine


Ref.

Hladno Pivo
Carstvo pasea

Ti znas da slika ne laze
na kaucu lezi mladi tata
nosi majicu boje stalaze
nosi oci u tonu laminata

A njihov sin, prigodno lijep
nikad nece dobit' po turu
nije ko tvoj da vadicep zabija
ravno u koznu garnituru

Ref.
Tamo gdje boje ne bodu oci
zivi bozica ikea
pitas se da l' ces ikada moci
u dvobojno carstvo pasea

Kad ti muz ne pase uz ruz
kad ti sin ne pase uz kamin
da li postoje sanse da ces ikad uz njih
uskladit' nijanse

Kad ti muz ne pase uz ruz
kad ti sin ne pase uz kamin
dala bi sve, i sebe, i muza, i malog
da mozes uci u katalog

Uzalud ti muz lupa i zvoni
na vratima je nova brava
sin je zakljucan u kupaoni
odluka teska, ali prava

Letjelo je danas ujutro
u velikom luku s balkona
sve sto nije plavo il' zuto
sad je u paseu prazna soba

I dok lezis gola i sama
imas super ideju
da se bacis i sama
pa da bude sve u paseu

Image Hosted by ImageShack.us


Parni Valjak
Jesen u meni

Ma sto da zelim sve je tako daleko
i sad mi zao sve bi opet ponovo
najljepsu pjesmu tebi bi' pjevao
hej kamo srece da sam pjevat' mogao

Ptice u bijegu tisina gradi zidove
zvoni zbogom rijeci kazne Bozije
te tvoje usne opojne jos uvijek sanjam
kako su me ljubile

Ref.
Jesen u meni tuguje
zasto sanjam cemprese
moje ceste ne vode nikuda
bez tebe
Jesen u meni caruje
a u tebi proljece
ni sunce ne moze
ne moze kroz oblake
hej,rano moja, hej

S kime sada putujes
ma sto da bilo nemoj da mi tugujes
najljepsu pjesmu tebi bi' pjevao
hej kamo srece da sam pjevat' mogao

Ref.

Jesen u meni tuguje
zasto sanjam cemprese
moje ceste ne vode
nikuda bez tebe

Jesen u meni caruje
a u tebi proljece
ni sunce ne moze
ne moze kroz oblake
hej, rano moja, hej

Image Hosted by ImageShack.us



Parni Valjak
Sve jos mirise na nju

Ne pitaj me nocas nista
pusti me da sutim
ja nocas trebam mir
stare rane opet peku
moje bitke dalje teku
duso, ti nemas nista s tim

Sa tvojeg izvora moja se dusa napila
zedna tvojih godina i sada mamurna
pita gdje je utjeha
gdje je mladost nestala

Idu dani, ja ih pratim
ponekad do tebe svratim
duso, trazim zaborav
molim sate da se vrate
tragovima njenim hodam
tiho, kao da je tu

Sve jos mirise na nju
i dan i jutro sto ce doci
nakon ove noci, noci bez sna
i dvjesta godina
da ih brojim u samoci
otkako je otisla

U mojim venama jos je njenog otrova
jos je doza prejaka
a tebe ljubim i da ne poludim
da zaboravim



Image Hosted by ImageShack.us

Red Hot Chili Peppers - Especially in Michigan

Life is my friend
Rake it up to take it in
Wrap me in your cinnamon
Especially in Michigan
....well I could be your friend

White clouds I'm in
A mitten full of fisherman
C'mon Huckleberry Finn
Show me how to make her grin
....well I'm in Michigan

Cry me a future
Where the revelations run amok
Ladies and gentlemen
Lions and tigers come running
Just to steal your luck

A rainy Lithuanian
Who's dancing as an Indian
Painted in my tiger skin
Especially in Michigan

Double chins and bowling pins
Unholy Presbyterians
Land is full of medicine
I find it when I'm slipping in
....into Michigan

The tainted new librarian
Who fainted when she tucked you in
Let's float away like zeppelins
On stoic gusts of Northern winds

Cry me a future
Where the revelations run amok
Ladies and gentlemen
Lions and tigers come running
Just to steal your luck

Out on the farm we'll be
Swimming with the mother duck
Deep in the mitten where
Lions and tigers come running
Just to steal your luck

Life is my friend
Underwater violins
Order now from Ho Chi Min
A porcelain that comes in twins
....when I'm in Michigan

Throw me in the looney bin
'Cause I can take it on the chin
The cleavage of your pillow skin
Is moving like a violin

Cry me a future
Where the revelations run amok
Ladies and gentlemen
Lions and tigers come running
Just to steal your luck

Out on the farm we'll be
Swimming with the mother duck
Deep in the mitten where
Lions and tigers come running
Just to steal your luck, oh yeah
Image Hosted by ImageShack.us


The Beatles-All my loving
Close your eyes and I'll kiss you,
Tomorrow I'll miss you;
Remember I'll always be true.
And then while I'm away,
I'll write home ev'ry day,
And I'll send all my loving to you.

I'll pretend That I'm kissing
the lips I am missing
And hope that my dreams will come true.
And then while I'm away,
I'll write home ev'ry day,
And I'll send all my loving to you.

All my loving I will send to you.
All my loving, darling I'll be true.

Close your eyes and I'll kiss you,
Tomorrow I'll miss you:
Remember I'll always be true.
And then while I'm away,
I'll write home ev'ry day,
And I'll send all my loving to you

All my loving I will send to you.
All my loving darling I'll be True.
All my loving All my loving ooh
All my loving I will send to you

srijeda, 14.01.2009.

nakon dugo dugo vremena....

i kao što naslov kaže, nakon dugo dugo vremena opet imam potrebu napisati post... kad sam napokon pomislila da sam dovela svoj život u red i uvjerila samu sebe da sam sretna.... neko mi je uspjeo dokazati da to nije tako... zapravo uvjek je tako... trebala sam se naviknut već odavno... zapravo je sve u kurcu a ja se i dalje smijem i dalje se borim za to da budem sretna.... zašto mi ne dopuštaju da budem sretna?
ja i dalje ne skidam svoj lažan osmjeh s lica i dalje želim da drugi misle da sam sretna... želim da misle da sam jaka....
znam.... znam da je očito problem u meni... ali ja nisam slaba.. ja sam jaka... ja to mogu podnjeti... neka oni rade šta žele... ja ću radit šta ja želim... neželim im dozvolit da me opet slome.... OPET.....
ja zaslužujem bolje.... ja ću i živjet bolje... ja ču živjeti svoj život i neću se više obazirati na druge jer.... jednostavno više nemogu.... strah me svega....
vrijeme brzo prolazi.... nikad kao nekad.... želim biti djete koje ništa ne svača i koje se svemu smije jer mu je cijeli svijet savršen jer je to samo...djete.
djete čista srca.... nevina razmišljanja.... neiskvareno djete... to je ono šta želim biti... želim početi ispočetka... želim biti sretna... želim biti jaka:(
neke stvari nisu moguče... neke stvari su vrlo teške.... a sve negativne stvari se događaju upravo meni....
i na koga usmjerit bjes? na koga se ljutiti? na sebe.... jer sam sama kriva šta si sve to dozvolim... nitko nego ja.... ja sam glupa.... ja sam jako glupa... zato i zaslužujem biti nesretna...

- 18:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>