The gift of love

četvrtak, 28.06.2007.

Najdraže oči

Tko te gleda u zrcalu, čije li
oči vidiš kako te miluju nježnim
pogledom ljubavi koja bi za
tebe dala sve na svijetu?

Zamisliš se na tren i shvatiš da
si te oči već negdje vidio, da ti
je lice tako poznato... pa da,
vikneš; to sam ja!

I onda si najsretniji na svijetu
znajući da te tvoja ljubav nikada
neće napustiti, pa čak i kada
napustiš sam sebe!

Najdraže oči na svijetu gledaju
najdraže biće na svijetu, šapću
da je sigurno da ih prati, da je
sigurno da se vrati doma!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

28.06.2007. u 14:43 • 13 KomentaraPrint#

subota, 23.06.2007.

Boja ljubavi

Nauči me ljubiti jer to još ne znam,
nauči me zaboraviti tugu u srcima,
koja ostaje nakon što drugo srce
jednostavno ode.

Reci mi što znači ljubiti osobu koja
ti tu ljubav uzvraća, koja te želi grliti
i usnuti s tobom predivan san iz kojeg
ćete izaći tek u raju.

Koja je boja ljubavi? Da li plava, poput
divljeg potoka koji nikada nema mira?
Ili je pak možda zlatna poput suze koja
kapne u izvor mladosti?

Reci mi koji je miris ljubavi, daj da ga
osjetim barem na trenutak. Ako mi to
kažeš možda postoji šansa da se na
trenutak osjećam voljeno... od tebe!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

23.06.2007. u 16:50 • 23 KomentaraPrint#

srijeda, 20.06.2007.

There and back again...

Pjevanje je prošlo genijalno. Publika je urlala od smijeha ne zbog mog glasa nego mog načina na kojeg sam zavađala jednog dečka iz grupe... uopće nikoga nisam primijetila i to mi je bilo baš super, toliko sam se unijela u sve to... ma savršeno, što da vam kažem?

Već sam napravila plan za rješavanje ispita za koji mislim da je dosta realan. A nakon ljeta... eh tko zna, možda odem studirati vani... no daleko je još do toga. Evo vam jedne pjesmice, da mi nastavite dolaziti, he he he!


Obavij svoje ruke oko mene,
zaklopi mi oči i napuni ih svjetlosti
koja leži u svakome od nas, u
svakom dahu koji pustimo.

Kada ih otvorim budi tu i smiješi
mi se kao što bi se smiješio djetetu
koje ugledaš na cesti da ti se smije.
Samo se smiješi.


Želim vjerovati da smo stvoreni
jedno za drugo, želim vjerovati da
me voliš. I nikada to ne želim
zaboraviti.

Ne bi li bilo lijepo kada bismo zauvijek
ostali u ovom trenutku, osluškivali
svoje disanje i stopili se sa predivnom
svjetlošću koju donosi ljubav?


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

20.06.2007. u 16:55 • 16 KomentaraPrint#

petak, 15.06.2007.

Pomicanje granica!

Evo me opet! Ok, evo kako stvari stoje:

Bila sam jučer na dramskoj, uvježbavali smo vlastite improvizacije za mini-predstavicu. To ne bi bilo ništa neuobičajeno da se ja nisam odlučila pjevati. Naravno, sama pomisao što ću pjevati pred puno ljudi (a NEMAM glasa za pjevanje) mi je neugodna ali zašto ne bih i to probala? I to je samo gluma, dakle zašto se ljudi ne bi malo nasmijali nauštrb mene! Pa da onda izađu sretni i budu sretni cijelo popodne. Smijeh je garantiran!

Imam jedno pitanje za sve, a posebno muški dio blogera;

Zašto NORMALAN, zgodan pripadnik muškog spola ne može uspostaviti normalnu komunikaciju (tipa, hej, jesi li čuo za to i to, jesam sviđalo mi se, a tebi... tipa toga) sa curama koje mu se ne sviđaju ili za koje nije zainteresiran? Zašto iz njih moraš izvlačiti kamenje, a onda na kraju odustati jer im jedna vrlo jasna riječ piše na čelu: "bloody fuck off!"
A kao, malo bucmaste cure ne bi trebale imati muške zgodne i normalne prijatelje? Not bloody fair! Jer to se meni događa. Za sada sam jedini normalni razgovor vodila sa 3 dečka koji se ubrajaju prvenstveno pod normalne, a onda zgodne.

Dakle pitam vas dečki, zašto?

Inače sam odlično, a nadam se da se i vi zabavljate! Kiss!

15.06.2007. u 16:51 • 29 KomentaraPrint#

srijeda, 13.06.2007.

Malo više o meni...

Bok ljudi, vratila sam se sa zadatkom koji mi je uputila HEAD AGAINST THE SKY. Pa da počnemo:

Opiši se u 5 točaka:

a) Prihvaćam tuđa mišljenja, ali tražim da se i mene proba shvatiti a ne samo pilati po svom.
b) Ustrajna da ću si organizirati život onako kako želim, i da ću sve postići! i HOĆU!
c) Optimistična, te se nastojim okružiti i takvim ljudima
d) Teško sklapam poznanstva, a posebno s dečkima, ali radim i na tome!
e) Kažu da sam previše osjetljiva i emocionalna, ali mene to ne smeta. bolje i to nego tvdri kamen...

Napisati 5 rečenica o sebi:

a)Obožavam stvarati nešto iz ničega, mijenjati svijet na bolje u svojim mislima i toliko puta se to proicira u stvarnosti da se šokiram... he he he!
b)Volim djecu jer smatram da su oni najčišća mala bića koja postoje na zemlji.
c) Kreativna sam, što mnogima iz moje okoline recimo smeta, jer bih ja najradije sve htjela naučiti, od sviranja klavira do izrade nakita... sada me drži izrada svijeća u boji. A sve imam osjećaj da će me i dalje držati.
d) Neke situacije izazovu toliko hrabrosti u meni za koje nisam znala da uopće imam. i svaki puta se ponosim na sebe.
e) Najidealnija zemlja za mene je Škotska, koju namjeravam posjetiti. Ako ne ovo ljeto onda kasnije, ali budem. Moram.

Ili/ili:

Samoća/veza - veza, ali ako je kvalitetna. inače zaboravi! Radije ću biti sama nego biti u vezi koja me guši. Ja sam slobodna ptica.

Šetnja s psom/gledanje sapunica - sapunice nemaju šanse kod mene. Uz to što moj pas ima prednost jer je nemoguć ako ga ne prošećem, nemam jetre za sapunice. Osim one koju je napisala moja teta, naravno ;)

Najbolja pesimistična prijateljica/optimistična prijateljica koju ne poznajem toliko dobro - sory, moja pesimistična prijateljice, ovoga puta moje srce pripada drugoj. Nothing personal!

UN dijeta/dijeta 90 dana - niti jedna niti druga. Samo vježba i odricanje od slatkog pali kod mene. I puno puno vode, dakako!

duga kosa/kratka kosa - do nekoliko dana čvrsto bih rekla duga kosa, ali nakon 10 godina borbe u kući koja se vodila između mene i moga tate, on je pobijedio. Ili sam ja, jer sam sama odlučila da je vrijeme za šišanje... sada je ne bih mijenjala nizašto! Dakle, kratka!

Pitanja i odgovori:

1. Da li bi zbog prolazne avanture zaboravila na dulju I kvalitetniju vezu?

Nema šanse! Kad si u vezi, nema šaranja! Pogledajte epizodu Oprah Showa sa HIVOM i svim drugim gadostima što donosi prolazna avantura... a-a! Ako volim svog dečka, nema toga tko bi me zaveo!

2. Što te prvo odbije na nekome?

PESIMIZAM s velikim P! Ne volim takve ljude, samo mi ruše energiju!

3. Kakve osobe želiš kraj sebe?

Ljude s kojima mogu biti sama ja, bez nekakvih pretvaranja. Osobe koje me vole.

4. Da možeš birati jedno odredište za ovo ljeto a da je put plaćen, kamo bi išla?

Škotska, rekla sam već! Najsavršenija zemlja za mene! Pošalji me tamo i imaš moju vječnu zahvalnost... ;)

5. Tvoj bi idealan spoj izgledao….?

Sa normalnim, zgodnim dečkom koji se stvarno zanima za mene i ono što ja hoću reći, koji nije površan i bezobrazan... a lokacija... paa... Škotska!

Eto, moja prva forwarduša je završena, a ja je prosljeđujem:

Wizardici
Dream_Maker
Jedna curka

13.06.2007. u 13:16 • 23 KomentaraPrint#

srijeda, 06.06.2007.

Nije ovo kraj

Zvuk ljubavi sa tvojih usana ja
nikada neću zaboraviti, pa čak
i kada jednom zauvijek zaklopim
oči i kada moja duša uzleti gore.

Čak i tada ja ću te gledati i voljeti,
pratiti svaki tvoj korak i uveseljavati
tvoje oči najljepšim bojama koje
će sjati samo za tebe.

Teško je, znam, otići pa čak i sa
pozdravom, ali još teže biti će
ne zapamtiti da te volim najviše
na svijetu.


Nije ovo kraj, najdraže moje, jer
duša nikada ne umire, ona samo
mijenja svoj oblik, stanje, ali jedna
stvar se nikada neće izbrisati:

Sjećanje na svaki tvoj dodir, poljubac,
svaki osmijeh koji mi je bio upućen od
tebe. Sjećanje na koliko te volim,
najdraže moje!

Evo me opet sa pjesmicom, malo je tužna ali eto, i o tome je nekada dobro propisati; čisto da se duša malo oslobodi. Ovu pjesmu posvećujem svima koji vjeruju da ljubav nikada ne prolazi, bez obzira koliko formi promijenila!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

06.06.2007. u 12:44 • 22 KomentaraPrint#

nedjelja, 03.06.2007.

Mi smo ljubav

Kada bi postojao jedan trenutak
u kojem bi mogli ukrasti vječnost,
mislim da bi to bilo upravo sada!
Sada, ovoga trena.

Ovo je trenutak kada možemo
jedno drugome reći sve što nam
je na duši, a onda se jednostavo
zagrliti i tako ostati do sutona.

Što će biti poslije, to ne znam,
ali znam da si ovoga trenutka ti
onaj koji drži konce moga srca
u svojim rukama, pažljivo ih potežući.

Zagrli moje srce i šapći mi da ćemo
jednoga dana nadići sve zle oči koje
nas pokušavaju rastaviti. Trebam
čuti da ćemo uspjeti!

Jednoga dana, rekao si mi, bit ćemo
zajedno a onda više nitko i ništa neće
biti bitno na cijelome svijetu. Strpi se
još neko vrijeme;

sve granice će pasti i svi koji govore
o nama govorit će kao da smo jedno.
Jer mi to jesmo! Mi smo ljubav!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

03.06.2007. u 21:36 • 19 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (27)
Ožujak 2007 (18)
Veljača 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga



Ivane, ova svijeća je tvoja i nikada je neću ugasiti! Nadam se da ti je bio ugodan put kući! Fališ nam!

free myspace layouts

free myspace layouts




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Magic is believing in yourself; if you can do that, you can make anything happen

Love is but an illusion that makes things more beautiful than they actually are

Free Counters
Get a Free Counters

Shapni mi shapni na mail!

blog layouts

blog layouts




RockYou FunNote - Get Your Own


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



LLegendary
IInnocent
TTechnological
TTwisted
LLuxurious
EExhausting
MMischievous
AAdventurous
GGood
IIntelligent
CCranky
AAppreciative
NNoisy
GGentle
EEasy
LLuscious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Od njega sam nabavila dizajn...

Svrati!

Malo citata


moj drugi blog! it is of course possible to dance a prayer

Life is a constant battle between you and the rest of the world. For them, winning is supremacy over you. For you, it's making them believe they won! thumbup

The cardiologist's diet: If it tastes good, spit it out. nono

In a world of million hearts, there's one heart I need but can't find. In a world of shatered dreams, to one dream i stiffly hold. A dream to love and being loved, to hold and being hold. until I don't find that heart, that hug... well, all I have left with are my friends.

A coyote is always out there, waiting, and a coyote is always hungry!


MySpace Layouts images

MySpace Layouts






Free Blog Content



Anđeoski citati

Angels are never too distant to hear you

Angels know how to pull the right strings

We're all just passing through, kiddo. Just passing through, that's all

Why is it so easy to forget that in some place else, in someone's eyes we are all the same

First they ignore you, than laugh at you, then they fight you, then you win

I just hope God does not get bored of dreaming me


layout for myspace

layout for myspace

And some more quotes...

Something amazing is happening. The more i write; the more I want to write. It's an neverending process of doing things that make your soul feel complete. Remember my child: you manage to live forever only by loving yourself. Even through writing!




Prate vas prate, budne oči moje:

dijete u meni
pegica
1njofra
mislima te pozdravljam
chokolada
wizard lady

dream maker
magdalena
anđeli slomljenih krila
prorok
promatram, razmišljam
zan_livijana
laLuna
spreading my wings
...indigo...