The gift of love

utorak, 27.02.2007.

Desiderata

Vjerojatno vas je dosta čulo za DESIDERATU za koju se vjerovalo da je nastala u crkvi u Baltimoreu, 1692 g, od nepoznatog tvoritelja. Ustvari je napisana 1920 (iako neki vjeruju da je nastala mnogo ranije, 1906.) i da je copyrighter bio Max Ehrmann.

Za više informacija svratite na http://www.businessballs.com/desideratapoem.htm A evo kako ide:

Go placidly amid the noise and haste, and remember what peace there may be in silence. As far as possible without surrender be on good terms with all the people. Speak your truth quietly and clearly; and listen to others, even the dull & ignorant; They, too, have their story.
Avoid loud & aggressive persons; they are vexations to the spirit. If you compare yourself with others, you may become vain & bitter; for always there will be greater & lesser persons than yourself. Enjoy your achievements as well as your plan.

Keep interested in your own career, however humble; it is a real possession in the changing fortunes of time. Exercise caution in your business affairs, for the world is full of trickery. But let this not blind you to what virtue there is; many persons strive for high ideals; and everywhere life is full of heroism.

Be yourself. Especially, do not feign affection. Neither be cynical about love; for in the face of all aridity & disenchantment it is perennial as the grass.

Take kindly the counsel of the years, gracefully surrendering the things of youth. Nurture strength of spirit to shield you in sudden misfortune. But do not distress yourself with imaginings. Many fears are born of fatigue & loneliness. Beyond a wholesome discipline, be gentle with yourself.

You are a child of the universe, no less than the trees & the stars; you have a right to be here. And whether or not it is clear to you, no doubt the universe is unfolding as it should.

Therefore be at peace with God, whatever you conceive Him to be, and whatever your labours & aspirations, in the noisy confusion of life keep peace with your soul.
With all its sham, drudgery & broken dreams, it is still a beautiful world. Be careful. Strive to be happy.


Ovo je jedan od naj inspirativnijih tekstova koje sam ikada čula, i njegovih se poruka nastojim držati. Neću sada prevađati na hrvatski jer se izgubi svaki čar.

27.02.2007. u 12:30 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 26.02.2007.

Kada ti misli odlutaju

[IMG]http://img130.imageshack.us/img130/7047/l36ak0.th.jpg[/IMG]

Kad god pogledam ovu sliku obuzme me nekakav osjećaj mirnoće. Kao da se nalazim na mjestu gdje mogu razmišljati o stvarima bez da me itko ometa. Kao mjesto gdje ću uvijek naći inspiraciju za nove priče. I znate što? Gotovo uvijek mi se javi neka nova ideja samo dok gledam tu sliku.

A malo je jezovita, u toj svojoj samoći...

26.02.2007. u 20:27 • 8 KomentaraPrint#

A sada malo opuštanja

Evo, uspjela sam položiti oba2 ispita koja sam imala za riješiti, pa mogu malo odahnuti. Ali samo nakratko, jer već u srijedu i četvrtak imam nove. A sada je vrijeme za opuštanje.

Nedavno sam naletjela na seriju Full House na RTL-u i sasvim slučajno čula (i vidjela) kako John Stamos pjeva nešto na klaviru svojoj filmskoj ženi. Čim sam čula tu pjesmu imala sam osjećaj da sam je već čula, toliko mi je dobro 'sjela'. To mi se često zna dogoditi, da čujem neku melodiju koja mi je jako poznata ali je nikada prije nisam čula... Uglavnom, frajer ima taaako dobar glas! I taaako je zgodan naughty

Evo riječi, a pjesmu možete skinuti sa Limewireom. Isplati se. Pjesma se zove Forever, a pjeva je skupa sa Beach Boysima

If every word I said
Could make you laugh
I'd talk
forever
I asked the sky just what we had
It showed
forever
(together my love)
If the song I sing to
you
Could fill your heart with joy
I'd sing
forever
(together my love)

Forever, forever
I've been so happy loving you

(together my
love)
Let the love I have for you live in your heart
And be forever
(together my love)

Forever,
forever
I've been so happy loving you

If
every word I said could make you laugh
I'd talk
forever

Forever, forever
I've been so happy
loving you

To mi je jedna od najdražih pjesama i već se nalazi na mom iPodu.

26.02.2007. u 20:00 • 1 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 19.02.2007.

"Ken-it-all mapa ili know-it-all"

Oni rijetki ljudi koji me dosta dobro znaju wave znaju i moju nepremostivu želju, potrebu za pisanjem, koja je toliko postala jaka da se protiv nje više ne mogu boriti, niti to želim.

Pisanje je postalo dio mog života još u osnovnoj školi, jer sam pomoću toga bježala iz samoće. Bila sam mala, uplašena, usamljena... sve što možete zamisliti. Jednostavno sam htjela nestati, biti dio jednoga svijeta koji je toliko ljepši od onoga kojeg sam ja vidjela pred sobom svakoga dana. Nije se radilo o mojoj obitelji, da se razumijemo. Bila je to škola koju sam pohađala.

Pisala sam ja sve i svašta, od pjesama do priča... S vremenom sam se bolje našla u pričama jer mi predstavljaju mnogo veći izazov. Toliko je situacija koje u njima mogu opisati, koje mogu mijenjati, koje mogu ponovno proživjeti ili doživjeti po prvi puta... naughty

Nedavno sam pročitala svoj prvi dnevnik, kada mi je rukopis još bio katastrofa, ali sam se zato šokirala koje su mi se misli motale po glavi. Kao da ih je pisao netko tko je tada bio u završnom razredu srednje škole.

Kada se sjetim da mi je rekord bio napisati priču od 45 stranica, smijem se sama sebi. Današnji rekord, kojeg sam postavila godinu dana nakon toga, iznosi 110 stranica. smokin

I u namjeri da kontinuirano poboljšavam svoj rad thumbup odlučila sam napraviti ken-it-all mapu, oliti sveznajuću mapu, gdje ću stavljati sve članke koji su mi zanimljivi, a koji mogu obogatiti moje priče, jer nekada je dovoljna samo jedna riječ ili tema da pokrene bujicu ideja. Zanimljive članke ću objavljivati ovdje na blogu. kiss kiss

19.02.2007. u 17:22 • 1 KomentaraPrint#

četvrtak, 15.02.2007.

Depresija

U zadnje vrijeme se osjećam kao da se neki crni oblak nadvio nad mene. Dobro, možda ipak sivi, ali takav da ne propušta svjetlost. Vjerojatno je to zato što mi se nakupilo dosta ispita koje ću pokušati riješiti u prvom roku, ali to me ne bi smjelo bacati u nekakav...očaj? no

A mene hvata nešto slično tome. Svakoga dana na faksu se gledam u ogledalu i vidim osobu u kojoj nema živosti, koja je previše ozbiljna. Izgleda da sam, dok sam odrastala, zaboravila kako se smijati. Ako se i smijem, to rijetko kad dolazi iz mojih očiju i onda po tome svi skuže da se ne smijem za pravo. puknucu

Osjećam se kao da padam u ponor u kojem se nalaze ljudi koji su zaokupljeni crnim i sivim mislima, koji uništavaju sami sebe svojim pesimizmom. Ali ja ne želim biti takva. Ja želim biti sretna, želim, želim, želim...živjeti svoj život. namcor

15.02.2007. u 21:33 • 3 KomentaraPrint#

Heroji

We all honor heroes for different reasons. Sometimes for their bravery, sometimes for their daring, sometimes for their goodness, but mostly we honor heroes because at one point or another we all dream of being rescued. Of course, if the right hero doesn't come along, sometimes we just have to rescue ourselves. - Desperate housewives.


Ovaj citat je pre istinit i može se primijeniti na skoro sve situacije u životu. Ali, recite mi jednu stvar; zašto su heroji tako...herojični? Zašto se uopće moramo obratiti njima? Zašto ih tako očajnički trebamo? nut

Mislim da znam kako nastaju heroji. Kada osobi dozlogrdi traganje za nekim tko će je spasiti. Ona shvaća da se uzda života nalaze u njezinim rukama, i ničijim drugim. I tako se sama spasi, a u nečijim tuđim očima ona postaje heroj. mah

Jedna loša stvar kod herojstva je u tome da su oni zaduženi spašavati druge. Ali što ako to ne žele učiniti? Što ako znaju da ne mogu nikoga spasiti na 'duge staze'? Ima li smisla spašavati nekoga ako znaš da ta osoba ne želi sama sebi pomoći jednom kada heroj ode? no

Ljudi ne razumiju da smo svi mi heroji od samog početka, i da ne trebamo čekati nekoga da nas spasi. Mi sami moramo spasiti sebe jer će svi ljudi koje poznajemo u nekom trenutku zauvijek otići iz naših života.

A tko će nas onda spasiti od nas samih? wink

15.02.2007. u 18:05 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 14.02.2007.

Valentinovo? Da ne bi!

Happy unimaginative, consumerist oriented and entirely arbitrary, manipulative and shallow interpretation of romance day! burninmad

To je savršena definicija Valentinova koji je kroz vrijeme potpuno izgubio svoj značaj. Nije li u neka bolja vremena poanta Valentinova bila da je to dan zaljubljenih? Dakle, da se ljudi vole 'no matter what?' namcor

Toga, nažalost danas nema. no Cijela ta strka oko Valentinova svela se na to da ljudi moraju kupovati svojim partnerima poklon kako bi se osjećali voljeno, vrijedno... yadda, yadda, yadda... naughty Naravno, uvijek će se naći ljudi koji se na taj dan neće obazirati, i ja im čestitam. Valentinovo bi trebalo biti svaki dan, a ne samo taj jedan određeni dan u godini. Oni koji to shvate bit će sretnici. A oni koji će i dalje nastavljati trošiti kune i kune da bi nekog obradovali... pa, to možete činiti svakoga dana! bang

Meni je dugo trebalo da se oporavim od tog nametljivog dana, prvenstveno zato što sam se osjećala totalno jadno i beznačajno jer mene nitko ne voli... lud

Sada znam da sam ja dovoljno lijepa i pametna i šta sve ne...za sebe! I jednoga dana naći će se onaj tko će to znati prepoznati. A takav postoji, ako ne u hrvatska onda u Velikoj Britaniji.

Kiss kiss, anti-valentinovci!

14.02.2007. u 10:04 • 2 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 12.02.2007.

Magične moći

Jeste li ikada poželjeli imati magične moći? Eh, da, i ja isto! Samo trzaj štapićem ili prstom i sve što želiš bilo bi učinjeno ili ispunjeno. Ali znam zašto nam Bog (ili viša sila) nije dao da imamo takve moći.

Kao prvo, htio je, a to će uvijek htjeti, da mi do rezultata dolazimo tako što ćemo se potruditi, dati najbolje od sebe. A možda, samo možda, to što mi želimo nije uvijek dobro za nas, bilo trenutno ili zauvijek.

Drugo, budimo iskreni i priznajmo da ima mnogo ljudi koji su pohlepni ili postanu to vrlo lako. Zamislimo, prvo zaželimo skupi auto, pa onda kuću koja je najveća i najluksuznija u kvartu, onda milijune i milijune dolara... Samo trzaj štapićem ti može život preokrenuti naglavačke, a to nije uvijek dobro.

Zapitajmo se što će se dogoditi kada napokon dobijemo sve što želimo? Definitivno bi nam postalo vrlo dosadno u životu i ne bismo znali što sa sobom ili sa drugima. Da ja imam takve moći, samo dvije stvari bih ostvarila (iako bi to lako moglo prerasti u nešto više):

a) učinila svoj glas ljepšim pa da ljudi ne pokrivaju uši kada počnem pjevati
b) naučila svirati klavir bez nota jer je to nešto najljepše što možeš učiniti za sebe... (za vas ne znam, ali tako ja mislim)

Doduše, ako posjedovanje tih moći znači zaboravljati Boga (ili višu silu), radije ne bih imala te moći.

Nadalje, svijet je već uništen zahvaljujući ljudima poput G.W.Busha, narko-dilera... ne bi bilo teško zamisliti kako bi svijet izgledao da oni imaju magične moći u svojim rukama.

I to je razlog da ne želim imati magične moći. Više ne. Prepustimo to Harry Potteru i njegovim prijateljima, oni će to znati koristit. Ja se, umjesto toga, oslanjam na Božju pomoć kada mi je teško. Da, nekada mi se čini da su problemi koje imam pre jaki i pre veliki da bih ih riješila, no onda se sjetim da Bog pred tebe ne stavlja ništa što ne možeš riješiti. Ne treba mi magija za to jer ja je već imam. LJUBAV, VJERA I SNAGA su u mome srcu i duši a nema veće magije od toga. Magije koja traje zauvijek

12.02.2007. u 18:54 • 3 KomentaraPrint#

srijeda, 07.02.2007.

Be invisible, be efective

Ovaj naslov je preinaka jedne mudre židovske izreke: budi zdrav, bogat i nepoznat! Tako mi se svidjela da sam je odmah počela primjenjivati, a predlažem i vama da to isprobate.

Za sada, budući da nemam vlastite izvore prihoda, fokusirala sam se na zdravlje. A to uključuje od izbjegavanja raznoraznih bolesti do skidanja viška kilograma. A njih, vjerujte mi, imam. headbang

Svakodnevno sam si govorila da ću odustati od čokolade, da meni to ne treba, da sam ja jača od toga. I čak sam uspjela u tome. Uspjela sam skinuti 5 kila i to bih uspjela sačuvati da nije došao taj put u Grčku za Uskrs. Ne moram uopće objašnjavati kako i zašto sam natukla natrag tih 5 kila, ali odlučila sam ih opet skinuti, i ovoga puta ću uspjeti. Jednostavno ću se držati "dijete" koje sam se držala kada sam ih prvi puta skinula!

a) Izbacit ću čokoladu!
b) Neću jesti iza 18.00
c) Pit ću puno vode ili nezaslađenog čaja, ovisi o vremenu.
d) Vježbat ću pilates
e) Držati čokoladu u svojoj sobi na vidljivom mjestu, ali iz principa je neću niti taknuti. Tu je samo da me mami.

To to je! smijeh Ako sam uspjela jednom, uspjet ću i drugi puta. Osjećala sam se fenomenalno sa 65 kilograma, i opet ću se tako osjećati. Već četvrti dan nisam niti primirisala čokoladu, a ona gore u mojoj sobi je prekrivena prašinom. A kao prava lavica, kada si nešto zacrtam od toga ne odustajem!

Što se tiče toga ''budi bogat''...eh, za sada mi je glavni korak završiti fakultet da se mogu zaposliti, a onda ćemo vidjeti kako dalje. Da li ću otvoriti nešto svoje ili ne; to još ne znam. Prvo moram otkriti svoje snage i slabosti, he, he, he...

07.02.2007. u 18:07 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 06.02.2007.

Zapleši sa mnom...

... u ritmu kojeg ti odrediš. Nije važno jesi li talentiran poput Nicolasa Quesniota, ili imaš dvije lijeve i staklene noge poput Žarka Radića, jer ovaj ples ne zahtjeva nikakvo znanje, nego tvoju želju da nešto promijeniš.

Zapleši na način koji je tebi najprihvatljiviji, pa bilo to obično ljuljkanje s noge na nogu, vatrena salsa ili zavodljiv Paso Doble. Mogu se kladiti u što god hoćeš da ne razumiješ o čemu govorim, jel' da? Pokušat ću objasniti na primjeru.

Moja prijateljica, koju ću nazvati Nora, je užasno povučena cura koja je potpuno nesvjesna svoje vrijednosti! Svijet gleda kroz crne naočale koje tako dobro odbijaju sunce da ništa pred sobom ne vidi, osim tame. No zadnju godinu nešto se počelo mijenjati. Počela se više smješkati, polako je počela žešće braniti svoje stavove...

Ne bih mogla reći da sam ja puno utjecala na nju, jer na nikoga ne možeš potpuno utjecati, ali vjerojatno su joj dosadili moji govori da se mora trgnuti i preuzeti život u svoje ruke. No ono što bih istakla kao najvažnije:

POČELA JE PLESATI cool

I zbog toga sam sretna. Malo po malo počela se pokretati u ritmu glazbe koju je ona sama odredila, i koju polagano počinje mijenjati. Na bolje.

Jesi li sada shvatio što znači plesati? Malo pomalo, vidjet ćeš da su tvoje noge toliko ojačale da već možeš prijeći na neki teži ples. Slobodno zapleši sa mnom... dok god budeš svoj! Nije teško.

06.02.2007. u 15:07 • 1 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (27)
Ožujak 2007 (18)
Veljača 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga



Ivane, ova svijeća je tvoja i nikada je neću ugasiti! Nadam se da ti je bio ugodan put kući! Fališ nam!

free myspace layouts

free myspace layouts




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Magic is believing in yourself; if you can do that, you can make anything happen

Love is but an illusion that makes things more beautiful than they actually are

Free Counters
Get a Free Counters

Shapni mi shapni na mail!

blog layouts

blog layouts




RockYou FunNote - Get Your Own


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



LLegendary
IInnocent
TTechnological
TTwisted
LLuxurious
EExhausting
MMischievous
AAdventurous
GGood
IIntelligent
CCranky
AAppreciative
NNoisy
GGentle
EEasy
LLuscious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Od njega sam nabavila dizajn...

Svrati!

Malo citata


moj drugi blog! it is of course possible to dance a prayer

Life is a constant battle between you and the rest of the world. For them, winning is supremacy over you. For you, it's making them believe they won! thumbup

The cardiologist's diet: If it tastes good, spit it out. nono

In a world of million hearts, there's one heart I need but can't find. In a world of shatered dreams, to one dream i stiffly hold. A dream to love and being loved, to hold and being hold. until I don't find that heart, that hug... well, all I have left with are my friends.

A coyote is always out there, waiting, and a coyote is always hungry!


MySpace Layouts images

MySpace Layouts






Free Blog Content



Anđeoski citati

Angels are never too distant to hear you

Angels know how to pull the right strings

We're all just passing through, kiddo. Just passing through, that's all

Why is it so easy to forget that in some place else, in someone's eyes we are all the same

First they ignore you, than laugh at you, then they fight you, then you win

I just hope God does not get bored of dreaming me


layout for myspace

layout for myspace

And some more quotes...

Something amazing is happening. The more i write; the more I want to write. It's an neverending process of doing things that make your soul feel complete. Remember my child: you manage to live forever only by loving yourself. Even through writing!




Prate vas prate, budne oči moje:

dijete u meni
pegica
1njofra
mislima te pozdravljam
chokolada
wizard lady

dream maker
magdalena
anđeli slomljenih krila
prorok
promatram, razmišljam
zan_livijana
laLuna
spreading my wings
...indigo...