< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga




ZOVEMO SE...Helena & Ivana

ŽIVIMO...u Zagrebu
VOLIM...HELENA: THE O.C. čokoladu, životinje, bombone, pop, ples, pjevanje, punu kuću, cascadu
...IVANA : THE O.C. ,čokoladu, glazbu, more, Imotski, plaže, sunčanje, spavanje, moje frendice (HELENU & LUCIJU & MIRNU & LIDIJU & PETRU... .), frendove ( ĐULMEZA & ROKA & DANU & KRUNU & DOMIjA & STIPU & POPIĆA & GUMENOGparty & FILIPA rofl,(novi prijatelji )MARINKAnut $ MARIN zujo...), , izlaseke, dečke....

SLUŠAMO...CASCADU; Evanescence, The Rasmus, Simple Plan,R.H.C.P, Britney Spears,Beatels, : christina aguilera, beyonce, rihanna,- pusycat dolls, , red hot chilli papers, doors, gunsns and roses..<<<

ROĐENE SMO...HELENA: 21.11.1991.
...IVANA: 12.4.1991

p.s. uživajte u našem blogu... ako vam nešto ne valja samo recite... i promjenit ćemo



Image and video hosting by TinyPic

Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



Linkovi

CASCADAAAAAAAAAAA LYricsii:D


Cascada Lyrics
A Neverending Dream Lyrics


Cascada Lyrics
Bad Boy Lyrics


Cascada Lyrics
Can't Stop The Rain Lyrics

Cascada Lyrics
He's All That Lyrics


Cascada Lyrics
How Do You Do! Lyrics


Cascada Lyrics
Magic Summer Night Lyrics


Cascada Lyrics
Runaway Lyrics

subota, 30.06.2007.

PUSAA

Eo nego mi šaljemo puse svima s mora..., kissIvana je neznam di,headbang a ja sam na Cresu! smokinTak da nemam puno vremenapuknucu, a na Cresu ukupno 2 čovjeka imaju komp!nut =) LOL Ma mislim meni je super!cerek Vratim se brzo ajde pozz.wave.., Svi mi puno nedostaju kissssssss ;-)cerek

- 15:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #


četvrtak, 07.06.2007.

evo da i ja nešto napišem...

ola ljudiovi šta ima?? evo ja umirem od dosade..moram učiti povijest ali tako mi se neda..headbangpa koknut će se..puknucu..
konačno sam se malo "odlijepila od budića".. he he he party nut ali još mi se S _ _ _ _ ...rolleyes..i ne znam šta da radim... opet sam se posvađala s editom..jer je ona isto kao z _ _ _ _ _ _ _ _ u njega i to "VEĆ " godine!!!..(MOŠ MISLITI!!)burninmad..itd..
alii da vam ispričam šta je jučer bilo dobroga u mojoj LIJEPO; DRAGOJ LIMENOJ ŠKOLICI!! he he herofl1. jučer sam odgovarala vjeronauk i sve je bilo dobro dok me mala Jurićka( LAURA) nije poćela zvati Budićka.. i to pred cijelim razredom..ma to bi bilo sve "dobro" da 3.e nije bio van..a ona se derala budićka ko luđakinja..tada sam htjela da mi se zemlja otvori i da upadnem u nje..SAMO SE NADAM DAD NISU ČULI NIŠTA!!! puknucuitako..
2. malo da se smijemo sad maloj Jurićki..rofl jučer se dopisivala s nekim radošem..i u pola dopisivanaj u našoj divnoj i krasnoj školi prestalo je biti signala.. smijeh rofl nut pa ja sam se potrgaal od smijeha kad mi je rekla da nemamo signala..pa to je samo moguću u našoj školi..rofl ne bi da se nalazimo negdje na pustom otoku..rofl

- 18:17 - Komentari (14) - Isprintaj - #


nedjelja, 03.06.2007.

GLETE

Pogledajte šta je umišljenost odite na ovu adresu http://slatkamalalana.blog.hr/ e ljudi ovo ovo neam riječi sam poglete!!

- 17:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.