Lisica Mica https://blog.dnevnik.hr/lisicamica

petak, 15.07.2016.

Kako izaći iz javne garaže bez plaćanja

Ne znam 1001, ali od danas znam jedan način. Bilo bi mi drago doznati za još koji način, u slučaju da se kao danas opet nađem, rekla bi moja djeca, „u nevolji“.

Ukrali mi novčanik pred 9 dana – osobna, vozačka, zdravstvene moje i od djece i četiri kartice od kojih dvije koristim. Jučer sam, zbog osobne, dva puta bezuspješno otišla s posla u Petrinjsku. Zbog ljetnog radnog vremena gužve su u MUP-u nenormalne. Treća sreća, pa sam jutros u 7 već bila tamo. Sve sam obavila elegantno, od parkiranja do predaje zahtjeva, za nevjerojatnih 45 minuta. Ali vrag ne spava.

Jučer mi je muž kupio novčanik i ovaj put sam sve organizirala u dva novčanika – mali za kartice, a veliki za keš – po principu neš me više! Međutim, neznalica mi je predao prazan novčanik. Unutra niti medeka. I evo ti zle kobi. Kaže mi pametno kako mi je i prošli dao bez ičega unutra. Ne trebam naglašavat kako je završio. I tako sam ja oba novčanika, veliki i mali, spremila u krivu torbu. I jutros, kada je trebalo platit parking u Patrinjskoj, u torbi niti kune. Zovem muža, on mora u Banjaluku i nema šanse da stigne do Petrinjske. Kaže mi da sam se jutros lijepo obukla pa da ne bi trebao biti problem. Ali na parkingu samo automat za naplatu i rampa. Njima je svejedno kako sam obučena. Taman crni Opel izlazi sa parkinga i ja zamolim šofera da izađem „za njim“ jer sam doma ostavila novčanik. Čovjek me je malo pričekao, ja sam mu se malo priljepila i ne da mi je s lakoćom uspjelo, nego su mi se po glavi počele motat grešne misli o plaćanju garaža. Pa evo, ako ste u nevolji, bez problema možete iz garaže izać za nekim. Potvrđeno u praksi. A ako slučajno negdje u Jutarnjem vidite sminku Nissana Qashqaija kako izlazi iz garaže zalijepljen za crnog Opela, znate ko ga vozi i znate da me čista nužda i nevolja na to natjerala. Iako, ne mogu priznati da nije bilo slatko.

15.07.2016. u 10:25 • 4 KomentaraPrint#^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Što je lijinom srcu drago

Linkovi

Kućico draga,
Slobodo moja!
Palato divna,
drvenog svoda,
kolijevko meka,
lisnatog poda,
uvijek ću vjeran
ostati tebi,
nizašto ja te
mijenjao ne bi'!
U tebi živim
bez brige,
straha
i branit ću te
do zadnjeg daha!
Ježurka Ježić


Hoće li sloboda umeti da peva
Kao što su sužnji pevali o njoj
Branko Miljković


Čovječe pazi
da ne ideš malen
ispod zvijezda!

Pusti
da cijelog tebe prođe
blaga svjetlost zvijezda!

Da ni za čim ne žališ
kad se budeš zadnjim pogledima
rastajao od zvijezda!

Na svom koncu
mjesto u prah
prijeđi sav u zvijezde.

A. B. Šimić


Manja buha - veći skok.
Moj pranonić

Život je ritаm koji se morа spoznаti. Jа osjećаm tаj ritаm i uprаvljаm se po njemu i prepuštаm mu se. On je vrlo zаhvаlаn i dаo mi je znаnjа kojа imаm. Sve što živi povezаno je dubokim i divnim vezаmа: čovjek i zvijezde, аmebа i Sunce, nаše srce i kruženje beskonаčnog brojа svjetovа. Te veze su nerаskidive, аli one se mogu pripitomiti i umilostiviti tаko dа čojvek i sаm počne dа stvаrа nove i drugаčije odnose u svijetu, а dа stаre ne nаruši. Znаnje dolаzi iz svemira; nаš vid je njegov nаjsаvršeniji prijemnik. Imаmo dvа okа: zemаljsko i duhovno. Trebа nаstojаti dа onа postаnu jedno oko. Univerzum je živ u svim svojim mаnifestаcijаmа, poput kаkve misleće životinje. Kаmen je misаono i osjećаjno biće, kаo što su to biljke, zver i čovijek. Zvijezdа kojа sijа trаži dа je gledаmo, i dа nismo oveć obuzeti sobom rаzumjeli bismo njen jezik i poruke. Svoje disаnje, oči i uši čovjek morа usklаditi sа disаnjem, očimа i ušimа univerzumа.
Tesla