Vidi pisme ove

srijeda, 09.03.2016.

degutantna izjava


ovo je izjavio ugledni bankar,
Goran Gazivoda:
osim toga, čovjek koji ne radi,
prestaje biti čovjek

katastrofa od logike

ako tako razmišljaju
ugledni ljudi ovoga društva,
onda nam stvarno nema spasa

ta izjava je fašizam par exellence

uzmimo ovaj primjer:
ja više ne radim i
odlucim otici zivjeti u šumu

jednoga dana,
Goran Gazivoda svojim helikopterom
odluci otici na voznju

nazalost,
helikopter se pokvari i padne u
šumu u kojoj ja zivim

Goran Gazivoda je ozlijeden,
krvari i prijeti mu smrt

ja vidim pad helikoptera i
odem vidjeti ima li prezivjelih

dodem i vidim covjeka na samrti

on mi kaze:
molim te, pomozi mi

ja mu odgovorim:
vrlo rado, ali ja vec dugo ne radim
i po tvojoj logici ja vise nisam covjek

prema tome, ne mogu ti pomoci

ili cu mu reci:
nema problema,
ja sam covjek i rado cu ti
spasiti zivot

- 11:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>