Vidi pisme ove

petak, 05.12.2014.

linije, linije


zivot je pulsirajuca energija

energija koja svojim impulsima
stvara mrezu linija

sve su to linije na kojima
svatko od nas gradi
svoju realnost

na kojoj sam ja liniji?

test je vrlo jednostavan

trebam pogledati tudu srecu

i sto osjecam?

ako osjecam srecu dok gledam
tudu srecu,
onda zivim i postojim na
liniji srece

ako osjecam zavist dok gledam
tudu srecu,
onda zivim i postojim na
liniji nesrece, patnje, muke i boli

nisu drugi za to krivi

to je moj izbor

ja tako zelim

zasto?

zato sto sam mazohist

cijeli moj zivot je moj izbor

linija bogatstva,
linija srece,
linija ljubavi,
linija svjetla,
linija istine,
linija zdravlja,
linija zivota

ako zelim nesto bolje,
onda moram to izabrati

ali,
ne samo mislima,
nego i akcijom

samo tako se postize ravnoteza

a samo se pomocu ravnoteze
mogu postici zeljeni rezultati

- 21:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>