Vidi pisme ove

ponedjeljak, 17.11.2014.

sudbina je izbor


ako trazis Boga,
onda Ga mozes pronaci
samo na jednom mjestu

u sebi

dakle,
moras reci:
ja sam Bog

ne postoji drugi nacin!

ako trazis srecu,
princip je isti

ja sam sreca

ako trazis ljubav,
isto tako

ja sam ljubav

ako trazis svjetlo,
takoder

ja sam svjetlo

samo tako je moguce!

sve ostalo je zabluda

sve ostalo je prijevara

sve ostalo je kukavicluk

sve ostalo je gubljenje vremena

jer, cim ti odvojis sebe od
cilja kojeg trazis,
ti vise ne mozes dozivjeti
taj fenomen

ako trazis,
onda si podignuo barijeru

i sto vise trazis,
to vise barijera podizes

dakle,
ti si taj cilj

ono sto trazis, to si ti

u suprotnome,
sudbina ti je lutanje

sudbina ti je prosjacenje

sudbina ti je neznanje

sudbina ti je strah

- 14:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>