Vidi pisme ove

subota, 01.11.2014.

nekoliko stvari


prva stvar:
zivot je komedija

dakle,
moras imati smisla za humor

i smisla za bizarno

cesto me pitaju:
sto je smijesno?

a ja kazem:
sve

cijeli zivot je smijesan

druga stvar:
zivot je kocka,
zivot je lutrija

dakle,
moras imati srece

moras riskirati

pa, ako jesi onaj pravi,
onda ces uspjeti

ne smijes biti ziheras

jer,
mnogi mogu pogoditi tricu
iz idealne pozicije

to nije nista posebno

ali, oni pravi suteri,
trice pogadaju i iz
nepovoljnih prilika

i zato to nije lako

i zato to ne moze svatko

i zato si na vrhu uvijek sam

ali, nemoj se zato bojati vrha

jer i na dnu si sam

uvijek si sam

puno je bolje biti sam na vrhu

zato jer onda ne trebas puno od drugih

kada si na dnu, onda druge moras
vuci za rukav

i to za sitnice

to je ponizavajuce

i zato je siromastvo
jedno lose iskustvo

jer, da nije,
onda bi se mnogi bogatasi
odrekli svog bogatstva

ali, to se jos nije dogodilo

ni nece

i zadnja stvar:
prave ljude nemoj traziti
ni na vrhu ni na dnu

pravih ljudi je jako malo

najbolja stvar je da ti sam
budes onaj pravi

- 10:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>