Vidi pisme ove

ponedjeljak, 20.10.2014.

uvijek ista priča


uvijek ljudi vole reći:
osvojio je milijune,
ali umro je siromašan

dakle,
novac mu nije donio sreću

a, ja na to uvijek kažem:
ma, kakve su to gluposti!

mnogi ljudi umru siromašni

gotovo svi

a to što je netko potrošio
sav svoj dobitak,
ne znaći da je zbog toga
nesretan

upravo suprotno

jer, sreća je osvojiti

ali, sreća je i trošiti

sreća je i sve potrošiti,
jer
sreća je imati što potrošiti

ja bih radije osvojio,
pa sve potrošio,
nego nikada ne osvojio

jer,
ako mi je suđeno da
umrem siromašan,
onda će tako i biti

ali, to nije problem,
jer
novac mi ne treba mrtvome

novac mi treba živome

puno je ljepše
barem u jednom trenutku
imati jako puno i moći
jako puno toga proživjeti,
nego nikada ne imati i
nikada ne moći ispuniti
svoje snove

smrt nas sve čeka

onda je bolje
u jednom trenutku
biti jako bogat i
priuštiti si zabavu
bez granica

pa, što bude, bude,
jer
nije problem potrošiti

to nije peh

problem je nikada ne imati

problem je nikada ne moći
potrošiti koliko hoćeš na ono
sto ti srce želi

to je pravi peh

- 18:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>