Vidi pisme ove

ponedjeljak, 25.08.2014.

ljepota zivota


zivot je lijep

i to je konstanta

to se nikada ne mijenja

sto god se dogada,
uvijek je nekako lijepo
biti ziv

to je stvar svjetla

to je stvar topline

bolji zivot postoji

ljepsi zivot postoji

ali mi ga trazimo na
krivim mjestima

ili ga trazimo na krivi nacin

pa on uvijek ostaje
negdje drugdje

ali to je problem
koji mi sami sebi
stvaramo

glupo je kriviti druge

to je problem
koji proizlazi iz
nasih slabosti

i zato,
nikoga ne zalim

i nikome ne zelim pomoci,
jer
svaki covjek sam stvara
pakao u kojem se nalazi

svatko sam odgovara za sebe

svatko sam stvara rezultat
svojeg zivota

poraz nije rezultat nepravde,
jer mogucnost igranja data je
svima

i to je pocetna tocka

a ta tocka pociva na
univerzalnoj pravdi,
jer svemir poznaje
samo jedan odgovor

a on glasi - da!

sto svatko izgovara
stvar je osobnog izbora

odgovor je uvijek isti

- 11:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>