Vidi pisme ove

srijeda, 09.07.2014.

prava vrijednost


nije bitno sto znam,
jer
znanje je minijaturno

nije bitno sto radim,
jer trud je trivijalan

bitno je sto jesam

to je moja prava vrijednost

to je moja istinska vrijednost

u odnosu na ono sto ne znam,
moje znanje je minijaturno

u odnosu na ono sto ne radim,
moj trud je trivijalan

jako je popularna recenica:
daj sve od sebe

ali, sto to znaci?

i kada dajem sve od sebe,
to je u odnosu na ono sto ne dajem,
jako malo i zato gotovo zanemarivo

sto znaci rad,
kada je u odnosu na ukupan
iznos svega sto se moze napraviti,
to gotovo nista

sto znaci znanje,
kada je u odnosu na
cjelokupno postojece znanje,
to u stvari neznanje

ja vise toga ne znam,
nego sto znam

dakle, ja posjedujem neznanje

ja vise toga ne radim,
nego sto radim

dakle, ja posjedujem nerad

to sto znam i to sto je radim
je minijaturno i trivijalno

i to me nikuda nece odvesti

bitno je ono sto jesam

u tome sam cjelokupan

u tome sam potpun

- 20:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>