Vidi pisme ove

ponedjeljak, 26.05.2014.

nema sunca u hladu


nema vatre na ledu

istina je jednostavna

svatko je moze vidjeti

ali moras biti jak

zivot je poker

i svatko igra za sebe

jedina osoba koja zeli
da ja budem bogat,
sam ja

nitko drugi to meni ne zeli

drugi nisu ovdje
kako bi meni bilo bolje

to nije razlog njihovog postojanja

drugi nisu ovdje
kako bi me gurali gore,
jer
u tudim srcima nema
sunca za mene

drugi su ovdje
kako bi me povukli dole,
jer
u tudim srcima su moji
interesi stavljeni u hlad

nitko ne zeli meni
da ja imam vise od njih

ni srece,
ni ljubavi,
ni novaca

to ja zelim sam sebi

to ja ocekujem od sebe

i zato,
vjerujem sebi i slusam sebe,
jer
sunce koje me grije,
nalazi se u mojem srcu
i
sunce koje mi zeli dobro,
nalazi se u meni

- 09:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>