Vidi pisme ove

nedjelja, 18.05.2014.

ta knjiga bitna je njima


sve je puno zrcala i dima,
jer
propaganda draga je svima

pa cak i njima

zasto vas tjeraju da
citate Bibliju?

zato jer zele da vama
bude bolje?

ne!

oni to rade samo zato,
jer oni tada bolje izgledaju

samo zato jer,
njihov posao tako postaje vazniji

samo zato jer,
to sto rade tako postaje nesto bitno

postoji li Raj?

nemam pojma

ali sam siguran
kako put u Raj nije zapisan

i nitko me ne moze uzeti za rucicu
i odvesti na put spasenja

to moram uciniti sam

kao sto je i Isus Krist
sve morao odraditi sam

nitko nije umjesto njega
odigrao cijelu predstavu

nije dosao otac i rekao:
ovo je moj sin,
postujte ga!

a ne

sin je sam morao
odraditi svoju ulogu

i to pravilo vrijedi za sve nas

- 10:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>