Vidi pisme ove

subota, 17.05.2014.

strana u sjeni


kada bi ono sto ja znam
uistinu bilo nesto jako vazno,
onda bi ja sebi bez problema
mogao stvoriti bolji zivot u trenu

ali to nije tako

dakle,
ja nista ne znam,
ja malo znam ili
ono sto znam i nije
bas toliko vazno i snazno

kada se dvije sile sretnu,
onda pobjedu odnosi ona
koja je veca i snaznija

a sto je vece i snaznije?

moje znanje ili moje neznanje?

ono sto znam ili ono sto ne znam?

odgovor je jasan

dakle,
na moj zivot puno veci utjecaj
ima ono sto ja ne znam,
jer sa onime sto znam,
ja i ne mogu bas puno toga
napraviti

a sa onime sto ne znam
treba biti jako oprezan

treba pokazati veliki respekt
prema onome sto ne znam

nikada ne treba trivijalizirati
ono sto ne znam,
jer to je puno veca sila od
mojega znanja

moje znanje je zanemarivo po
masi, snazi i vaznosti kada
ga usporedim sa svime onime
sto mi nije poznato

i to je prava bizarnost

cijelo vrijeme osvjetljavam
ono sto znam,
a ono sto ne znam drzim u
sjeni

a to sto ne znam je
puno vece, snaznije i vaznije
od onoga sto znam

to stvarno nema smisla

i to je uzrok moje gluposti

puno vecu paznju
poklanjam onome sto znam,
nego onome sto ne znam

a ono sto ne znam je
puno vece od onoga sto znam

to je stvarno glupo od mene

- 10:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>