Vidi pisme ove

utorak, 01.04.2014.

novac je vazan za razvoj


jedino pravo znanje je
osobno iskustvo

a najvise osobnog iskustva
dolazi kao rezultat punih
dzepova

lijepo je biti bogat

zasto?

zato sto zivot nije besplatan

zivot ima svoju cijenu

i ta cijena predstavlja stres

a stres najvise ubija

medutim,
trositi novac nije stres,
ako imas sto za trositi

neki ce reci:
nije sreca
para puna vreca

ja cu samo reci:
ljudska glupost je konstanta
u svijetu u kojem se sve mijenja

nitko nije rekao da je novac sreca

ja sam sretan i bez novaca

meni novac ne treba za srecu

meni novac treba za puno
prizemnije stvari

bolju hranu,
vise putovanja,
bolji auto,
bolje mjesto stanovanja

uglavnom,
za sve one stvari
koje zivot cine uzbudljivim,
raznovrsnijim i zanimljivijim

- 10:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>