Vidi pisme ove

utorak, 07.01.2014.

napisana riječ


život je igra sreće i slučajnosti

mogao bih reći i
kako je život ples
svjetla i sjene,
svjetla i tame,
ali nekako ne volim
ulagati previše pameti u
stvari koje se mijenjanju
iz trena u tren

mogao bih govoriti i o karmi,
jer ako sam ja već postojao
prije nego što sam se rodio,
što sam ja to točno radio,
čime sam se bavio?

mogao bih govoriti i o reinkarnaciji,
ali ako sam imao prošli život,
što sam radio u međuvremenu?

jesam li se molio?
jesam li mantrao?
jesam li se smijao?
jesam li plakao?
jesam li sanjao?
jesam li se brinuo?
jesam li planirao?
jesam li kopao tunele?

ima li smisla nastaviti?
ima li smisla započeti?
ima li se smisla truditi?
koliko jako?
gdje je garancija?

ako je to stvar vjere,
onda bih trebao slušati
samo sebe

- 14:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>