Vidi pisme ove

ponedjeljak, 27.08.2012.

kruh i voda


svaki čovjek ima svoj ritam

svaki čovjek ima svoj tempo

svaki čovjek ima svoje uspone

svaki čovjek ima svoje padove

svatko mora čekati na svoju priliku

nitko ne zna hoće li je i dočekati

ništa se ne može požuriti

kažu ljudi: nikada nije kasno

ja bih samo dodao:
točno,
nikada nije kasno nešto shvatiti,
ali je često prekasno to nešto i
napraviti

često mi se dogodi da nešto shvatim,
ali više ne mogu ništa napraviti po tom
pitanju

nakada je taj razmak tri dana,
nekada je razmak tri mjeseca,
a nekada tri godine

nebitno

propuštena prilika se više neće vratiti

barem ne u tom istom obliku

što je možda i dobro,
jer očigledno mi se nije svidio
ponuđeni oblik, pa sam ga i propustio

i tako na kraju ostajem živjeti na
krilima nada i vjere

je li to dovoljno?

ne znam,
ali mora biti

jer ja drugo nemam

jer ja bolje ne znam

- 11:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>