Vidi pisme ove

subota, 25.08.2012.

2857


cijela ideja školovanja
zasniva se na jednoj premisi

a ona glasi:
ti ne znaš

ali,
zašto ja nešto ne znam?

zato što me to ne interesira

e sada,
zašto bih ja trebao učiti
nešto što me ne interesira?

to nema smisla za mene

i u tome je kvaka

u čemu?

pa u onome: za mene

sustav ne interesira što je
dobro za mene

sustav se ne brine
da meni bude dobro

to nije smisao postojanja
sustava

ne, ne

sustav postoji za sebe

sustav hrani sebe

sustav se brine o sebi

a to znači da nevini
postaju žrtve sustava

to znači kako su
seks, znanje i hrabrost
precijenjeni

seks, znanje i hrabrost
su trivijalni

nisu važni

baš zato i jesu toliko
izreklamirani

propaganda sustava
se bazira na seksu,
znanju i hrabrosti

sustav se hrani time

ali za pojedinca to je pogubno

pojedinac je prevaren

što treba pojedincu?

pojedinac treba ove stvari:
sreću, stil i snagu

niti jedan sustav ne podučava
ove stvari

niti jedan sustav se ne obazire
na te stvari

i to je normalno

jer niti jedan sustav
nema koristi od toga

i zato pojedinac mora biti oprezan
kome će vjerovati

jer sustav će svakoga zavarati,
prožvakati i ispljunuti

- 14:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>