Vidi pisme ove

srijeda, 01.08.2012.

2802


ljudi traže odgovore

ljudi traže smisao

ljudi traže sreću

i sve je to u redu

ali nešto ipak nije u redu

što?

ljudi to rade na potpuno
pogrešan način

kako?

ljudi traže savjete

ljudi slijede upute

ljudi čitaju knjige

ljudi odlaze na seminare

ljudi traže gurue

ljudi slušaju predavače

i u tome je najveći zajeb

ljudi traže sreću,
jer žele biti sretni

ali ljudi koji im drže predavanja
ne žele da oni budu sretni

ljudi koji nam drže predavanja
rade to zbog sebe,
a ne zbog nas

ljudi koji su uspješni,
ne žele da i mi budemo
bogatiji od njih

ljude koji su uspješni
nije briga za nas
i ne brinu se o našoj sreći

svi ti stručnjaci,
sva ta rodbina

sve je to ćorak,
jer nitko od njih ne želi
da netko bude sretan i uspješan...

Bill Gates je uspješan

odlično za njega

ali on sigurno ne želi
da i ja postanem bogat
poput njega

i sada dolazimo do pitanja:
koji je smisao slušanja njegovih
savjeta ili predavanja?

sigurno se od njega može
puno toga čuti,
ali ništa od svega toga
neće meni osigurati moje
bogatstvo i uspjeh

dakle,
ja njega mogu slušati i
mogu mu postaviti hrpu pitanja,
ali to sve skupa nema smisla,
jer on ne želi da ja budem bogat

to nije njegova želja

a onda ni njegove upute ni savjeti
nemaju veliki značaj na mome putu
da postanem bogatiji od njega

- 13:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>