Vidi pisme ove

srijeda, 27.06.2012.

sprovod


što je naš najveći problem?

mi živimo život pun kompromisa

naš život je poput sira punog rupa

a sve te rupe nastaju zbog jednog razloga

kojega?

mi previše očekujemo od drugih

i onda radimo kompromise

i upravo te rupe su naši kompromisi

jel netko pitao za mene?

jel me netko pozdravio?

što netko misli o meni?

stalno nam se vrte te ideje po glavi

i zbog toga ne vidimo svoju istinu

mi stalno mislimo o drugima,
ali svi ti drugi nisu previše važni,
jer
oni ne predstavlja esenciju
naših života

pogrešno je očekivati puno od drugih

pogrešno, jer tako radimo kompromise

a kompromisi stvaraju rupe, tj. praznine

i onda naši životi postaju prazni

ispravno je očekivati puno od samoga sebe

sve ostalo je gubljenje vremena i daha

- 11:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>