Vidi pisme ove

subota, 17.03.2012.

prazna ponuda


mnogi ljudi su velikodušni
na svojim riječima,
ali sve te silne riječi su
besplatna roba

ali nije toliki problem u
tim tuđim riječima,
koliko je pogrešno
samoga sebe smatrati
važnijim od stvarnog stanja

jedan meni čovjek kaže:
kolega, imate moju podršku
imate moju pomoć

u tom trenutku ja sam se
osjećao jako važan i
godile su mi te riječi

ali,
kasnije sam shvatio
kako su te riječi bile
samo prazan zvuk

naime,
konkretno taj mi je čovjek
mogao pomoći samo u jednoj
stvari

sve ostalo je bilo na meni

a tu jednu, konkretnu stvar
taj čovjek nije odradio

sve ostalo nije bilo važno

i kada sada gledam na cijelu
tu situaciju,
jasno vidim sebe i svoju
naivnost i umišljenost

danas znam kako ništa
nije besplatno

besplatno je samo ono
što nije važno

tako da,
ne treba očekivati
kako će nam tuđe ponude
poboljšati život

to se neće dogoditi

- 13:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>