Karmicka veza sta znaci - Lijepe djevojke

srijeda , 23.01.2019.

Šta ako ste zaljubljene u oženjenog muškarca?










Click here: Karmicka veza sta znaci






Dakle, model karmičkih veza je takav da pored opsesije, strasti, jakih emocija one uvijek vuku probleme, ozljeđivanja i nerazumijevanje. Ako se veza prekine, a i dalje se osjeća ljubav, strast, gorčina i bol, karmički dug nije vraćen, a osobe će se kad-tad ponovno sresti i nastavit svoju ljubavnu dramu. Tako na primer, kada tumačimo takozvani karmički horoskop, zapravo ukazujemo na to koji tip karme je za klijenta životno podržavajući, odnosno šta bi trebalo da radi da bi bio na putu vlastite evolucije. Ako smo pomazili macu i ona nas je ujela, ovo je ostavilo utisak u nama i ovu svoju akciju pamtimo kao neugodno iskustvo, a ovo dalje uslovljava naše buduće ponašanje u sličnom tipu situacija.



karmicka veza sta znaci

Taj osjećaj nije posljedica istog karaktera, već zajedničkog iskustva iz mnogih života. Govorim joj kako me je jedna zena pitala ako 'imam' nekog, na sta sam joj ja odgovorila 'pa znace se...



karmicka veza sta znaci

Šta ako ste zaljubljene u oženjenog muškarca? - Mnogobrojni poremećaji mogli su proći, ne ostavljajući traga, ako je čovek pažljivo analizirao ono o čemu se govorilo u knjizi. Vaše šesto čulo reaguje na energiju koja se oko vas stvara pre tog neizbežnog karmičkog susreta.



karmicka veza sta znaci

Ja sam negde procitala da dobar aspekt VE i PL ukazuje na karmicku povezanost, NE donosi fatalne ljubavi, ali opet taj aspekt moze da zaslepi osobu koja je NE u sinastriji, ako aspekt nije uzajaman. Moja baba i deda su 51 godinu u braku i sve im se nekako sudbinski odvijalo - njegov brat se ozenio za njenu sestru ne rodjenu , pa su se njih dvoje tu upoznali i ubrzo stupili u brak, bas ih je nesto neobicno spojilo. Pogledacu posle aspekte koje imaju. Mene zanima, ali nigde da nadjem: da li je karmicka ljubav isto sto i srodne duse? Naravno, kada se radi o onim neopterecujucim karmickim ljubavima, jer ih ja delim na one koje isisaju sve iz tebe pa te necemu nauce a nekako nikako da prodju i ove lepe, koje te ispunjavaju. Ucis, pazis da ne ponovis neke greske... Mada mozda, srodne duse i ne mozemo videti u natalnoj karti? Momak i ja smo karmicki povezani. Osim konj Saturna i Meseca imamo jos nekih poklapanja. Imala sam jednu karmicku ljubav do sad i ta je bila bas mucna. Nekako nismo mogli ni jedno bez drugog ni jedno sa drugim. Ne mogu da zamislim nista u zivotu bez svoje sadasnje ljubavi. Moj dragi natalno ima konj Saturna i Meseca a to imamo i u sinastriji... Mada ja na ovaj aspekt nisam obratila odmah paznju jer mi je bilo fascinantno to sto je njegovo sunce u mojoj 12oj, a ja natalno imam sunce u 12oj... A da dodam da je Saturn dispozitor mog vladara horoskopa, i vladar te 12e, a njegov mesec je vladar njegove 12e... Moj Sa i Mo su u njegovoj petoj... Jos je njegova majka bila kod neke zene, koja kao gleda u solju i to i u solji je videla da sam ja njegova karmicka ljubav Osim konjukcije vladara moje i njegove 12, imamo Mo0Jmč obostrano, što bi moglo da se svede pod karmičko. Ovo mi je jedna devojka gledala Uostalom, evo Mislim da karmicka ljubav uopste ne mora da znaci srodnu dusu, ona cak ne mora ni srecna da bude. Zavisi kakva je karma i kakav se to karmicki dug vraca. Moze biti sreca koju je neko napokon zasluzio a moze biti i kazna. U stvari, to treba da bude neki karmicki zadatak, nesto sto treba da prevazidjes, sa cim treba da se izboris, nesto sto si duzna ostala. A ako nisi nista duzna, onda je karmicka ljubav srodna dusa. Iskrena da budem, ne znam sta da mislim o karmi, ne verujem ja bas u to. Mislim da karmicka ljubav uopste ne mora da znaci srodnu dusu, ona cak ne mora ni srecna da bude. Zavisi kakva je karma i kakav se to karmicki dug vraca. Moze biti sreca koju je neko napokon zasluzio a moze biti i kazna. U stvari, to treba da bude neki karmicki zadatak, nesto sto treba da prevazidjes, sa cim treba da se izboris, nesto sto si duzna ostala. A ako nisi nista duzna, onda je karmicka ljubav srodna dusa.



Znakovi koji upućuju da srećete veliku sudbinsku ljubav
Kada postanete svesni da ste u karmičkoj ljubavi, podsetite sebe da ona ne može niti treba trajati zauvek: doživljavate je s razlogom i ne bežite od odgovornosti koju morate snositi zbog ranijih grešaka. Nekako nismo mogli ni jedno bez drugog ni jedno sa drugim. Prosto receno — neko ko je vec jednom nekada bio deo vase sudbine se pojavio opet i trebalo bi se prvenstveno radovati sto vam je Univerzum dao mogucnost da postanete bolja osoba i skinete sa sebe deo tereta koji nosite. Svako može varati, cilj je da se pronađe neko ko želi samo vas. Jedini je problem ako jedan radi ili živi van zemlje, pa je teže održavati odnos. Vaše šesto čulo reaguje na energiju koja se oko vas stvara pre tog neizbežnog karmičkog susreta. Kao bračni par , mnogo toga stvore. Mozda naidje povoljniji momenat. Ovo mi je jedna devojka gledala Uostalom, evo Mislim da karmicka ljubav uopste ne mora da znaci srodnu dusu, ona cak ne mora ni srecna da bude.

[STARIJE DAME TRAŽE MLAĐE|Srpske Devojke Za Jebanje|Akcijska ponuda vozila, auto akcije i popusti]






Oznake: šta, ako, ste, zaljubljene, u, oženjenog, muškarca

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.