24.10.2005., ponedjeljak

Razgovor s legendom naše filozofije

On je legenda i nemojte me pitati treba li to ponavljati jer treba, sve dok stvarno ne postane prava legenda. Ime mu je ovako i onako, tko bi ga znao, i pozdravljamo ga ovdje s nama. Dobar dan Legendo.
I vama dobar.
Kako ste?
A kako ste vi?
Recite nam, tko ste vi zapravo? Predstavite se ukratko.
Tko sam ja, hm, dobro pitanje.
Svima su poznati ili će barem biti vaši filozofski spisi i nenadmašna filozofska promišljanja koja ruše granice i nadilaze okvire suvremenog razmišljanja?

Recite nam, koja je vaša filozofska pozicija i koje su vaše glavne ideje o životu, smislu i svemu drugome?
Koja je vaša filozofska pozicija i koje su vaše glavne ideje o životu, smislu i svemu drugome?
Dobro. Možete li nam onda opisati razvoj vaše misli?
Pa… Sve je počelo kad sam…
U redu, u redu, moramo se žuriti pa prelazimo na sljedeće pitanje. Recite tko vas je najviše nadahnuo u vašem promišljanju i što je bilo presudno da svoj život odlučite posvetiti filozofiji?
Ne znam.
Zanima nas još mnogo stvari povezanih s vašim stvarima, životom, filozofijom. Recite nam još nešto?
Traktor.
Zašto traktor? Ma nema veze, u svojoj skromnosti, kao tek ljubitelj (amater) filozofije moram priznati da se ja ne bih sjetio ničeg boljeg od recimo: žaba ili tek punoglavac. E, ili žaboglavac. Heh. Oprostite na ovom uskakanju, sam sam si uskočio u riječ. Otkrijte nam još koji je smisao svijeta, ako znate.
Sigurno da znam. Naime, dugo se vremena mislilo da je smisao ili barem odgovor na pitanje o smislu 48, ali nakon pomnog proučavanja, zaključio sam da je smisao svijeta 47D.
Znači tako. Hvala na tom podatku koji će, vjerujem, mnogima olakšati život. Imate li što u planu za ovaj vikend?
Imam.
Želite li još što reći mladim filozofima u usponu za kraj.
Da.
U redu, hvala vam i doviđenja. Ovo je bio razgovor s, ni više ni manje nego legendom: legendom naše filozofije. Budite s nama i sljedeći put kad ćemo ekskluzivno kao i ovog puta razgovarati s drugom legendom naše filozofije. Pozdrav.
Žaba.
Punoglavac.
Žaboglavac.
Heh.
- 19:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nulla dies sine linea.

Free Web Counter

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Flash knjige (zgodne knjige za djecu i razbibrigu
Lektira A ja mislio cijele knjige, a je...
E-books Ne znam, morate provjeriti
Web Market Još neobjavljeni rukopisi, jedan je i moj

Moji blogovi
a-files
a-osvrti
a-priče
a-strip
a-vicevi
a-filozofije
a-teologija
a-ekologija
a-fotografije
a-izRima
a-umanita
Image hosted by Photobucket.com

Image Hosted by ImageShack.us