...dont fear the reaper...

Trčeći smo stigli do zamka.Remus je gurnuo vrata i utrčali smo unutra.Iz Velike dvorane suz upravo u tom trenutku istrčavali Christine,Regina,Sirius i James,a malo iza njih je trčao Peter.
«Što se dogodilo?» upitao je Sirius.
«Ne znam,mi smo bili napolju.Odakle je došao vrisak?»
«Sa trećeg sprata.»
«Požurimo» reče Remus zadihano.
Trčali smo uz stepenice sa isukanim štapićima.Mnoge znatiželjne glave su provirivale,ali smo ih Remus i ja vraćali u učionice.Stigli smo u hodnik na trećem spratu.James je bio ispred mene,i naglo se zaustavio.Zateturala sam se,i Peter me pridržao.James mi je pružio ruku i rekao:
«Bolje da ovo ne gledaš,Lily.»
«Ne,ne,moram.Što je bilo?Šta se dešava?»
«Ne,Lily,ništa,samo mislimo da je bolje da ne vidiš ovo.» Pridružio mu se i Sirius.
«Ne,ne,pustite,me,želim to da vidim!» Otrgnula sam se od Jamesa,i pogledala naprijed.Dočekao me strahovit prizor.
Agnes je ležala na podu,užasno izobličenog lica.Nije se micala,a oči su joj bile širom otvorene.Gledala je pravo u mene,kao da me za nešto optužuje,i kao...da se boji.Krv joj se slivala sam ivice usana,i ruka joj je također krvarila.Dva metra od nje,ležao je njen čarobni štapić.
Sledila sam se.Nisam se mogla pomaknuti.Osjetila sam kako mi se ledi krv u žilama,i kako mi zuji u ušima.

Agnes je mrtva...ne...nemoguće...moja Agnes...moja prijateljica...ne...

Kao iz daljine sam čula glas profesora Dumbledorea.
«Molim vas da se odmaknete.Molim vas...» A onda je zaćutao.Stojao je pokraj mene,i tek je vidio Agnes.Nisam se mogla prisiliti da podignem pogled prema njemu.Jednostavno sam gledala u Agnes...
«Svi u svoje spavaonice.Profesori,odvedite učenike u njihove spavaonice.Nakon toga dođite u moj kabinet.Također,želim da vidim sve prefekte u svome kabinetu u roku od 10 minuta.Šta čekate,krenite!»
Dumbledore je bio uzrujan.U glasu mu se osjetila vatra,i...prezir.
«Gospođice Evans,idite u moj kabinet.» Dumbledore je zvučao kao da moli.

Ne,ne,neću...ti starče...ne želim...ona mi je bila prijateljica,ne želim je ostaviti...ona nije mrtva,ne,ne...to nije istina,tp je sve laž,sve...ona će se probuditi,ustati,nasmiješiti se i zagrliti me,i reći da je sve laž...ne...lažete,lažete...svi vi lažete...sve je laž...

Nisam se micala.Kraj mene,Christine i Regina su tiho plakale.Neko me zagrlio,i tiho rekao:
«Hajdemo Lily.Polako.Dumbledore će sve riješiti.Ne brini se.»
Pošla sam s njim.Hodala sam hodnicima,a ništa nisam shvatala.Sve oko mene je bilo nestvarno,sve boje su se pomiješale,sve se stopilo u jednu nestvarnu mješavinu boja i zvukova.Taj zaštitnički zagrljaj...
Nisam mogla da podignem pogled.Nisam to željela.Probudiću se iz ovoga,iz ove grozne noćne more,i sve će biti kao prije.Slike prošlosti su mi sijevale pred očima...

Ja,Regina i Agnes,sjedimo pored jezera i smijemo se Agnesinim plavim ušima,koje su postale takve upotrebom neke čarolije...
Ja i Agnes pričamo na Čarolijama,i ona slučajno podigne mene u zrak...
Naš prvi susret,u vlaku za Hogwarts...Ponudila mi je sličicu iz čokoladnih žabica,i odmah smo se sprijateljila...
Ona tako bučna,a ja tako tiha...
Agnesin široki osmijeh,njen veseli glas...
Agnesina beživotna ruka,i njege prodorne,beživotne smeđe oči gledaju u mene sa krivnjom...i strahom...


«Koja je lozinka?»
«Zubati frizbi.»
Vodorige su se otvorile i napravile prolaz u Dumbledoreov kabinet.Onaj neko me još uvijek držao.Nisam mogla napraviti ni korak sama.Dumbledore se pojavio na vratima.
«Oprostite,profesore,ja znam da ne bih trebao biti ovdje,ali morao sam dopratiti Lily,nije mogla sama.Ali ja ću otići.»
«Nema potrebe,gospodine Potter.Samo stanite iza vrata,moramo sačekati da ostali prefekti dođu.»
Nisam podizala pogled.Čula sam korake oko sebe,i nakon nekog vremena došli su svi prefekti.Narcissa Black i Malcolm O`Connor za Slytherin.Laura Boney i Frederick Boden za Rewenclaw.Merry Atkins i Peter Lemongrass za Hufflepuff.Ja i Remus za Gryffindor.
«Sada kad smo svi tu,možemo početi.Večeras se desilo ubojstvo u Hogwartsu.Ovo je nečuveni čin,koji nas je sve veoma pogodio.Želim da vam kažem,da moramo ostati mirni,da moramo ostati složni.Jer sloga je upravo ono što nama sada treba.Moramo djeklovati zajedno ako želimo savladati ovu sijenku koja se nadvila nad nama.Sijenku koja samu sebe naziva...Lord Voldemort
Reakcija je bila očekivana.Sve cure,osim mene,koja nisam imala snage ni za šta,su naglo uzdahnule i prekrile usta rukama.Dečki su sjeli uspravnije.Reakcija je izostala samo kod Narcisse i Malcolma,koji su djelovalin potpuno ravnodušno.
«To je sve što ću vam reći večeras.Ništa više vam ne mogu,i trenutačno ne želim reći.Sada vas molim da se vratite u svoje spavaonice,i pokušate odspavati barem malo.Za vaše dobro.Znam da je opvo bio veliki šok za sve,pogotovo za neke koji su bili posebno bliski sa Agnes Withacker.A sada idite na spavanje.Laku noć.»
Znala sam da misli na mene,ali nisam se mogla pomaknuti,jednostavno nisam imala snage.James mi je prišao,i pomogao mi da ustanem.Sačekali smo dok ostali izađu.
«Želio sam razgovarati sa vama večeras,gospođice Evans,ali vidim da je ovo za vas bio popriličan šok,pa ćemo naš razgovor odgoditi na neodređeno vrijeme.Gospodine Potteru i Gospodine Lupin,pobrinite se za nju.Laka vam noć.»

Krenuli smo prema kuli.Debela Dama na ulazu nas je zapitkivala mnoge stvari,ali Remus je samo odmahnuo rukom.Ušli smo unutra.Svi su bili budni,i čekali nas.Željeli su da znaju šta se događa.
«Lily,znam da nemaš snage za ovo,zato idi u spavaonicu.Ja i Remus ćemo sve srediti.Christine će ti pomoći.Laku noć...»
James me doveo do Christine.Pošle smo gore.Znale smo da ne trebamo pričati,nismo željele pričati...nismo mogle pričati.U spavaonici su već bile Anna i Regina.Sjela sam na svoj krevet.Vani su sjale zvijezde i njigova svijetlost je obasjavala je Agnesin prazan krevet.
Kao po komandi,sve četiri smo zajecale...

So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters



_______________________
poruka za Lovru:
komp mi je sranje i neće da ostavlja fuckin` komentare.Sve što te zanima možeš me pitati,a ja ću ti odgovarati u postovima.CD od WT je divan.Napravila sam mu čak i dekicu da mu ne bude hladno.Pokrivam ga svako veče.rofl
A što se tiče hrčka,ne daj se,proći će to.Vjerovatno mu je bolje tamo nego ovdije(svugdje je bolje nego ovdje) smijeh
pozdravnut
_______________________

02.07.2007. u 12:04
° 3 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>




design: moi

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Hogwarts tales...


moj banner :)))

_______________
Goth pjesme...jedan fin dečko... :)
njegov fantasy blog...niceee
Super blog jedne cure...Thalia
moj privatni blog...na drugom servisu...
_______________

Emma Slytherin


Free Music

Free Music



***
i'm in gryffindor!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja-Lily Evans
Šta da kažem o sebi?Imam crvenu kosu i zelene oči.Bezjakinja sam,i time se ponosim.Idem na petu godinu u Hogwartsu,prefektica sam.Volim Beatlese,omiljeni predmet su mi Napitci.Najbolja frendica mi je Regina.Donedavno je to bila i Agnes,ali ona je ljuta na mene.Imam sovu Kreeky.Volim čitati knjige,i šetnju pokraj Velikog jezera.Dobar frend mi je Remus Lupin,nisam loša ni sa Siriusom Blackom,a James Potter...čitajte postove i sve će vam biti jasno....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

James Potter
Ima crnu kosu i smeđe oči.Nosi naočare.Najbolje mu ide Odbrana od mračnih sila.Tragač je u Gryffindorskom timu.Mislim da je umišljen,preegoističan i...Ma.Najbolji prijatelji su mu Sirius Black,Remus Lupin i Peter Pettigrew.Mrzi Severusa Snapea,zove ga Cmizdrus zbog njegove povezanosti sa Crnom magijom.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Remus Lupin
Ima plavu kosu i plave oči.Prefekt je i najbolje mu ide Preobrazba.Druži se sa Jamesom,Siriusom i Peterom.Jako je zanimljiv i duhovit.Krio mi je nešto,ali ja sam to otkrila.On je...vukodlak.Ali to ne mijenja stvari.Strašno je pametan,i mnogo mi pomaže.Moglo bi se reći da je on najbolji prijatelj koji postoji...barem meni.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Christine Chamberlain
Ima smeđu kosu i plave oči.Ima sovu koja se zove Mickey.Najbolje joj ide Travarstvo i Stare rune.Roditelji su joj Neizrecivi.Porijeklom je francuskinja.Sa mnom je u spavaonici.Mislim da joj se sviđa Sirius (kao i ostatku naše škole),ali nisam sigurna.Ma otkrit ću ja to... rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Regina Creed
Moja najbolja frendica.Ima smeđu kosu i smeđe oči.Najviše voli Odbranu od mračnih sila,a ne voli Napitke.Ima mačku koju je u moju čast nazvala Lily rofl.Ima bezjačkog dečka,ali mislim da ta veza neće dugo potrajati je ima nekih naznaka da joj se sviđa... shhh...hihihihi wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sirius Black
Potomak slavne čistokrvne loze Blackovih...ali on ih mrzi.Čitava njegova porodica je naklonjena mračnim vještinama,ali on je izuzetak.Najbolji prijatelji su mu James,Remus i Peter.Duhovit je,i voli se glupirati.Igra na mjestu udarača u Metlobojskoj ekipi Gryffindora.Najbolje mu ide Odbrana od mračnih sila.Mrzi Severusa Snapea.

...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...peta godina...ona je prefekt...mora shvatiti šta osjeća...i priznati mu to...prije no što bude prekasno...i mora se izboriti sa svima...i na kraju...sa samom sobom...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Click here to get avatars like this!


...fairytale gone bad...

This is the end you know
Lady, the plans we had went all wrong
We ain`t nothing but fight and shout and tears

We got to a point I can`t stand
I`ve had it to the limit; I can`t be your man
I ain`t more than a minute away from walking

We can`t cry the pain away
We can`t find a need to stay
I slowly realized there`s nothing on our side

Out of my life, Out of my mind
Out of the tears that we can`t deny
We need to swallow all our pride
And leave this mess behind
Out of my head, Out of my bed
Out of the dreams we had, they`re bad
Tell them it`s me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad

Another night and I bleed
They all make mistakes and so did we
But we did something we can never turn back right

Find a new one to fool
Leave and don`t look back. I won`t follow
We have nothing left. It`s the end of our time

We can`t cry the pain away
We can`t find a need to stay
There`s no more rabbits in my hat to make things right

Out of my life, Out of my mind
Out of the tears we can`t deny
We need to swallow all our pride
And leave *THIS mess behind
Out of my head, Out of my bed
Out of the dreams we had, they`re bad
Tell them it`s me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad