<body> 11. Something's wrong - Lilly Stevens - not such an ordinary girl - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je izmišljena priča o djevojci koja ima naočigled normalan život, normalan dok sama ne sazna koliko je zapravo drugačija od drugih...
Slijedi opis likova...ali ovo je opis sa samog početka priče, poslije će se mnoge stvari promijeniti... (osim što sam dodala dva nova lika)...

Me & company 3.razred:

Lilly Stevens
Photobucket

to sam ja. imam smeđu dugu kosu i plave oči. obožavam slušati muziku (ne živim bez nje), pogotovo linkin park. natječem se u plivanju za svoju školu. loše mi ide matematika... volim životinje, te imam psa - Flockyja. sviđa mi se Chester, ali me on, izgleda, ne primjećuje...


Abby McLarren
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

moja best frendica. živi u susjedstvu, pa se družimo od malena. i ona ima smeđu kosu kao i ja, te malo kose oči jer ima japanske korjene. sluša hip hop i r'n'b, obožava plesati. Sviđa joj se Mike, ali nažalost, on je zauzet.


Sandra Grey
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

isto dobra frendica. žestoka rokerica, fura svoj stil. svira gitaru i namjerava osnovati bend. doselila se iz Londona, pa zato ima naglasak. super je osoba, ali lako plane.


Gary Anderson
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

super frend. zabavan je i stvarno ima smisla za humor, uz njega se smiješ 24 sata na dan. zbog toga je popularan, pa ima veliko društvo. uz to je genijalac - ništa ne uči, a ima sve petice! zato ga često pitam za pomoć iz matematike.


Chester Matthews
Photobucket

dečko koji mi se sviđa. ima smeđu kosu i zelene oči.....!! sluša rock, ima starijeg brata Toma. često upada u nevolje, radi spačke iz zezancije pa biva kažnjen. ali svejedno mi se sviđa!! često glumi frajera ali inače je dobar...


Gina Erreway
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

najpopularnija cura u školi. užasno je umišljena, misli da je najljepša, najpametnija... cijela škola sluša tračeve o njoj, a ona i dalje misli da je svi vole. hoda s dečkom s četvrte godine, Deanom. bogata je, pa joj se svi ulizuju.


Lindsay Preston
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ginina best frendica. kopira ju u svakom koraku, te je slijedi poput sjene. glupa je ko stup, a Gina joj izdaje naredbe što da napravi. hoda s Lukasom, ali čini se da će svaki čas prekinuti.


Serena Nickson
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

jedna vrlo šutljiva i samozatajna cura. ima crvenkastu valovitu kosu, vrlo je pametna. nedavno se doselila u naš grad, pa se još nije dobro uklopila. inače jako lijepo pjeva, ali to nitko ne zna...


Hannah Baley
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

simpa cura, vrlo je druželjubiva i druži se sa svakim. sada se dosta zbližila sa Serenom. vegetarijanka je, jer joj je žao životinja. također voli biologiju i namjerava raditi nešto u vezi s njom.


George Wilson
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

jako dobar frend, homoseksualac je. s njim mogu pričati kao s frendicom, sve me shvaća. voli kreirat odjeću i moram reći da je izvrstan u tome! živi u susjedstvu, kao i Abby, ali tek odnedavno.

Jesse Routh
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ne družim se baš previše s njim, ali čini se ok. igra košarku i jako je dobar u tome. druži se s Tinom.


Tino Ackles
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

jedan slatki dečko, malo je zbunjen. sramežljiv je i povučen, ali kad se opusti zna bit zabavan. znam da sluša linkin park kao i ja, pa izmjenjujemo doživljaje. inače je ok.


Lukas Delson
Photobucket

umišljeni čovjek. valjda misli da je cool i stalno baca glupe fore. sladak je, ali preumišljen. hoda s Lindsay ali mu, izgleda, sve više dosađuje.


Christine Karev
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ok cura, uvijek brani druge u svakoj situaciji. dobro zna borilačke vještine, zato joj se bolje ne zamjeriti! inače je staložena osoba, ali se živcira nemoralnošću, npr. kad veći napadne slabijeg. Sviđa joj se Tom, ali ne želi priznati!


Novi učenici:

Vicky Hamilton
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Matt Hamilton
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

4.razred:

Tom Matthews
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Chesterov stariji brat, ali potpuna suprotnost od njega. prava je dobrica. zaljubljen je u Christine, ali ga ona odbija, ne kužim zašto. best frend mu je Mike, i skupa s njim igra košarku.


Mike Robben
Photobucket

druži se s Tomom, repper je i igra košarku. sviđa se Abby...ali nažalost je zauzet, hoda s Vanessom.


Vanessa Bennington
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Mikeova cura. dosta je lijepa, ali ne znam baš puno o njoj. znam da se druži sa Michelle.


Michelle Simson
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Vanessina frendica. jako je simpatična, par puta smo pričale, jer se zajedno natječemo u plivanju za našu školu.


Dean Wendens
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ginin dečko. najpopularniji u školi, možda baš zbog nje. ne znam baš puno o njemu, ali sve cure sline za njim. vara Ginu sa svakom koja naiđe, al ona to ne kuži.


Sam Padalecki
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

druži se s Deanom. bad boy, stalno smišlja spačke na račun drugih. znam ga samo iz viđenja. i iz kazne.




Ova mi je pjesma prelijepa...

Hoobastank - Disappear


Disappear

There's a pain that sleeps inside
It sleeps with just one eye
And awakens the moment that you leave
Though I try to look away
The pain it still remains
Only leaving when you're next to me

Do you know, that everytime you're near
Everybody else seems far away
So can you come and make them disappear
Make them disappear and we can stay

So I stand and look around
Distracted by the sounds
Of everyone and everything I see
And I search through every face
Without a single trace, of the person
The person that I need

Do you know, that everytime you're near
Everybody else seems far away
So can you come and make them disappear
Make them disappear and we can stay

Can you make them disappear?
Make them disappear...

There's a pain that sleeps inside
Sleeps with just one eye
And awakens, the moment that you leave
And I search through every face
Without a single trace, of the person
The person that I need

Do you know, that everytime you're near
Everybody else seems far away
So can you come and make them disappear
Make them disappear and we can stay


Photobucket

Lillynkichi :)

Pepa praščić :)
StArSs 4EvEr
gIrL wItH mIsTaKe
...linkovi su u doradi...


11. Something's wrong
15.01.2008. - 00:03

Četvrtak

Sjedila sam na krevetu i gledala kroz prozor. Bilo je 6 ujutro, a veoma je neobično vidjeti mene budnu tako rano. Jednostavno više nisam mogla spavati. Izgleda da sam navikla na rano buđenje tijekom kazne.

Još uvijek me mučio onaj jučerašnji loš predosjećaj. Odakle je došao? I zašto? Nije imalo smisla... Nikad nisam osjetila takvo što bez ikakvog razloga, iz čista mira.

Zalupila sam vratima školskog ormarića. Bilo je vrijeme za biologiju. Taj sat sam inače slušala zajedno s Hannom i Serenom, ali ovaj put mi ih se nije dalo čekati, pa sam sama krenula prema učionici.
Skrenula sam iza ugla, kad sam se zabila u čovjeka s naočalama... Počeo se ispričavati i kupiti knjige koje su mi ispale iz ruku. Izgledao je skroz zbunjeno. Nikad ga prije nisam vidjela, ispričao se još jednom i napomenuo da je novi u školi pa se ne snalazi. Novi u školi? Nije da izgleda baš mladoliko, tako da sam isključila opciju da je novi učenik. To bi ipak bilo previše...

Ponovno sam ga vidjela već idući sat. Kojeg li čuda, došao je kao zamjena profesorici iz biologije koja je bila bolesna. Bolesna? Profa iz biologije? To mi nikako ne ide u glavu... Jer ta profesorica je najjača i najzdravija osoba koju znam. Sumnjičavo sam primijetila da je atmosfera u razredu postala strogo radna, nije se čula ni muha. Zar je to u ovoj školi, čijim je učenicima zabava na prvom mjestu, moguće? I to kod ovako naizgled zbunjenog profesora? No činilo mi se kao da profesor dobro zna što radi.
Predstavio se kao dr. Deek, čudni znanstvenik - taj je nadimak zaradio već nakon prvog sata. Toliko se uživi u svoja predavanja, da je fascinantno tek pratiti njegove smiješne pokrete dok pokušava objasniti nešto samo njemu poznato.

Pogledala sam na sat. Bilo je 2.11...ne, čekaj! 2.45?? Učinilo mi se ili...? Pogledala sam oko sebe i primijetila da su svi jednako zbunjeni kao i ja. Sat...već je završio a ja se sjećam samo početka predavanja... Osjetila sam bol u glavi...osjećaj kao da mi je netko iščupao pramen kose....
Svi su već napustili učionicu osim mene, još uvijek zadubljene u misli. Pokušavala sam se sjetiti proteklog sata, ali uzalud. Vrata su se lagano otvorila i kroz njih je povirio Chester.
- O, tu si! Tražio sam te posvuda... Nešto nije u redu? - primijetio je moj prazni pogled.
- Ne znam... Kako da ti objasnim... Kao da sam izgubila djelić života...''
Sjeo je pokraj mene. - Ima li to veze sa predavanjem onog novog profesora?
- Ha? I tebi se dogodilo nešto slično, ili? - upitala sam ga.
- Zapravo, do sad sam mislio da sam zaspao na satu. Ali moram reći da to da si i ti zaspala djeluje dosta...nemoguće. Tako da sam sad već postao zabrinut... Jesam li stvarno zaspao? I još ta bol u glavi... Kao da mi je neko čupo dlake...!
- Moolim?? I mene je boljela glava, ali ne bi ništa primijetila da nisam pogledala na sat...i...i kazaljke su odjednom promijenile smjer...!
- Primjećuješ li da se u zadnje vrijeme događaju malo pre neobične stvari?...Recimo moje ruke... - uzeo je zgužvani papir s poda i gledao kako sagorijeva u rukama.
- Bi li to moglo na neki način postati korisno?

No ja sam gledala preko njegovih ramena.
- Hej...! - uzviknula sam, i u tom trenutku vrata koja su dotad bila pritvorena su se zalupila.
Potrčala sam prema njima i izišla na hodnik. Bio je prazan...

[Tek sada se priča počinje zapletat, u pravom smislu te riječi (znam, dugo mi je trebalo)... I tek sada ja krećem radit linkove, tako da obavezno komentirajte! Ako se čitamo, stavit ću vas...]



| 13 | Komentiraj | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.