totalna ludacha

srijeda, 08.11.2006.

ja se vratih

Zdravo svima vama,kak ste jesam vam falila??pa naravno da nisam,al dobro,sam da znate,sredila sam život,bila u komuni i tam se riješila ovisnosti o drogi,znate,o heroinu koji me sputavaou putu ka uspjehu,ma šalim se.
I evo ispričavam se SVIMA KOJE SAM POVRIJEDILA namjerno i nenamjerno,sam da znate protiv nikog nemam nikaj protiv iiiiiiiiiiiiii tak.............
O svom privatnom životi neću pričat,nema se kaj ispričat.bit će zanimljivi poslje nove,valjda.
U zadnjih neznam kolko mjeseci nije se niš posebno izdogađalo,bar ne nekaj tak važno osim kaj sam bila svako malo u kazni zbog kak bi vedrana rekla jebeka od mojih starca.
Hm........kaj da pišem???????? A da noć vještica,to je moj dan,odnosno dan moje porodice svih vješticanut .veo između mrtvih i živih diže se te mrtvi na tu noć lutaju svijetom živih...............fala bogu da nismo u srednjem vijeku jer bi bila spaljena iako bi to nekima bilo drago..............al dobro.
Pašićka je radila tulum a ja dobila kaznu al 3 dana sam crnčila i pustili me začudo!!!!!!!!!!!!!
I tam je bilo super,bilo nas je ko kineza,8-9 nas jebeka.I ZA VAS SVE koji ste nekaj čuli nije bilo NIŠTA između tute i meneheadbangno,tak da PRESTANITE ME ZAJEBAVAT!!!!!!!!!il ću posudit mitraljez dede drageca i streljat ću vas ko hitler židove!!!!!!!!hehehe
Sad zbogom dragi svijete odoh se bacit s četvrtog kata da skratim muke.
Al neću vam pružit tolko zadovoljstvo neg ću vas još duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo mučit!!!!!!!!!!!!!hahahahahahaha
I da ne govorite da sam lezba jer nisam.ja sam hetero.znači volim dečke.plave kose,po mogućnosti pločice.
I KOMENTIRAJTE ME!!!!!!!!!!!!!!!!!thumbupwavemahwavemah

08.11.2006. u 20:02 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svašta po malo,čitaj pa buš vidjel








evo nekaj za Leona
sve me još sjeća na tebe
lako me tuga zavede
u tami sobe daleko od mira i sna

i još me sjećanja bole,
i sve je gore i gore
nismo ni slutili kako ća boljeti kraj

oči pune tuge
znaš da neću druge
srce puno zime
zovem tvoje ime
budi pored mene
voli me.voli me

želim te više od svega,
želim al ponos mi neda
dovraga ponos
kad ljubav si jedino ti

zovem te istoga trena
dok nismo postali sjena,
molim te javi se
dođi mi.vrati se ti!

oči pune tuge
znaš da neću druge
srce puno zime
zovem tvoje ime
budi pored mene
voli me.voli me