četvrtak, 11.01.2007.

ranije završilo...

Da, da... evo mene ranije doma. trebala sam biti doma u subotu, ali sudbina tak ipak nije htjela... nije bilo tak loše, ali ipak da se mene pita uopće ne bi išla na to skijanje. jučer ujutro sve je dobro krenulo i baš sam mislila: još samo malo skijanja, sve bude skoro gotovo, preživela bum to. i super, skijamo se mi i sve to i ja naravno koja se skijam ko luđak čekam mamu puža da dojde više. i stojim ja već jedno 15 minuta, živčanim, a ljudi me okolo gledaju ko nekog freaka pogledom koga vraga već 15 minut stojiš tu. još sam čekala 10 minut i poludela sam, spustila sam se do kraja i krenula sam prema restoranu de sam trebala iti z mamom na pijaču. penjem se prema restoranu, a za menom bežiju tata i buraz da se vrnem i dal znam de je mama. ja velim da neam blage de je. na kraju sam doznala da dok se mama spuštala po bregu, s već malo većom brzinom kaj sam ju ja učila, neki dečko zapičil v nju kaj je z nekom grupom učil tam skijati. uglavnom, mamu je tak hitil kaj si je nogu ftrgla, zapravo, nemam pojma kaj si je napravila. skija se nije otkopčala i evo ti ga na. noga se sfrkala pod nekim sumnjivim kutom. ja sam to tak se shvatila kaj sam mislila da je ona polumrtva. no dobro, dopelali su ju na onom vragu (neam pojma kak se to zove) i ona je sedela. dobro je, nije niti blizu polumrtve žene! neda mi se sad to u detalje prepričavati. došli smo doma i onda sam ja (ko bi drugi) morala se spakirati jer smo odlučili da idemo doma. još me buraz raživčanil kaj niš nije htel delati tak da sam celi dan bila žblj volje. baki se niš nije smelo rači pa smo jadnoj ženi morali zlagati da se i na zadnjem mestu gde je bilo pravog snijega otopil snijeg i da najvjerojatnije drugi dan dolazimo doma, a krenuli smo odma isti dan. tak mi je bilo žal bake, al bolje da smo joj to rekli kaj se ne bi celu noć brinula, ipak je to žena z 75 let z raznim bolestima. došli smo doma negde v jen vjutro, ni samoj mi nije jasno kak smo tak dugo putovali. i onda je mama danas vjutro išla v bolnicu i dobrila longetu kaj ju buraz i ja sad zafrkavamo. ima štake pa tam sranja delamo z njima i slikamo se, uglavnom, glumimo budale... smijehnut (uostalom, kaj to nismo?!?) no najgore od svega toga je to kaj ja se moram delati. buraz sam lupa po tom glupom kompu, mama naravno sam leži i moram joj biti sluga, a tata je na poslu ili gde već. se očistim, pospremim, zglancam i onda mi dojde buraz da mu nekaj napravim, ma da ne bi... prekipelo mi je i onda sam si ja zasela pred drugi komp pa nek malo on dela... bitno da sam mami se napravila i da je ona dobro i da ju tu i tam nasmijem dok imam inspriacije za gluposti delati po kući, znači to je stalno jer sam takva osoba. nedavno mi je dečko rekel da moram iti za stand-up komičara (kak god da se to piše), ali ne... ja sam i dalje odana svojoj ljubavi prema hrani,a pogotovo prema čokoladi tako da ću raditi u krašu kao degustator. smijehnutludnaughty no, no, znate da se zafrkavam. to najbolje radim, zafrkavam ljude oko sebe. uglavnom isključujući ovo kaje bilo z mamom ja sam jako sretna kaj sam došla doma prije nego kaje trebalo i to sam svima jasno dokozala uz poruku da ak se druge godine ide na skijanje nema šanse da ja idem. taticu sam jako razočaral s tim, al baš me briga. nek se oni skijaju, ja bum rajše z bakom gledela mir i dobro.smijeh no dobro to se više ne emitira... ili da...? nema pojma, nije sad ni bitno. ma moja baka je najbolja. prije nego kaj smo išli na skijanje ona je imala predosjećaj da bude se nekaj loše dogodilo (ko i svaki dan tak da...) i na kraju je ipak bilo ono ˝znala sam ja˝. no dobro... al najviše me muči škola, u ponedjeljak počinje nastava, joooj...headbangheadbangheadbang i odma prvi dan imamo zemljopis (moj najdraži predmet), al je najrajše ne bi išla na njega jer pita odma prvi sat, ja neam pojma, a učiti mi se naravno neda. veseli me samo to kaj bum napokon v starom pravom društvu.
ljudi, molim vas, dajte mi neke ideje kaj da pišem jer sam bezveze meljem o skijanju kaj već i meni ide na vuha van, a ne sam vama. ne znam više kaj da pišem.
živjeli peppersi!
bok svima...wave

- 16:22 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

na poljima od snova ne pušta se korijenje...

O meni...

smijehJa sam...smijeh
...još samo jedna Magdalena u nizu...
...brineta... hell yeah...
...iskrena...
...spremna pomoći svima...
...spremna pokazati svima da sam super prijateljica, ali neki to očito ne zaslužuju...
...zaljubljena...
...luda...
...zabavna...
...pametna (valjda)...

Volim: cerek
svoju obitelj (narafno)naughty
palačinkenjami
slatkišenjami
alkoholheadbang
muzikuyes
rhcpsmokin
jednog dečkacerek
frendovethumbup
krevetzijev
Hrvatsku (nego kaj)hrvatska
svojeg pesekayes
zafrkancijurofl
i još puno tog...

Ne volim:namcor
par ljudinamcor
pohlepugreedy
svađublablaburninmad
kad me ljudi zovu Megi, Magi i sl.blabla
dosaduzijev
i ne znam više...

Malo pjesmica...

Red Hot Chilli Peppers - Snow (Hey Oh)

Come to decide that the things that I tried were in my life just to get high on.
When I sit alone, come get a little known
But I need more than myself this time.
Step from the road to the sea to the sky, and I do believe that we rely on
When I lay it on, come get to play it on
All my life to sacrifice.

Hey oh... listen what I say oh
I got your hey oh, now listen what I say oh

When will I know that I really can't go
To the well once more - time to decide on.
Well it's killing me, when will I really see, all that I need to look inside.
Come to belive that I better not leave before I get my chance to ride,
Well it's killing me, what do I really need - all that I need to look inside.

Hey oh... listen what I say oh
Come back and hey oh, look at what I say oh

The more I see the less I know
The more I like to let it go - hey oh, woah...
Deep beneath the cover of another perfect wonder where it's so white as snow,
Finally divided by a word so undecided and there's nowhere to go;
Inbetween the cover of another perfect wonder and it's so white as snow,
Running through the field where all my tracks will be concealed and there's nowhere to go.

Ho!
Went to descend to ammend for a friend of the channels that had broken down.
Now you bring it up, I'm gonna ring it up - just to hear you sing it out.
Step from the road to the sea to the sky, and I do belive what we rely on,
When I lay it on, come get to play it on
All my life to sacrifice

Hey oh... listen what I say oh
I got your hey oh... listen what I say oh

The more I see, the less I know
The more I like to let it go - hey oh, woah...
Deep beneath the cover of another perfect wonder where it's so white as snow.
Finally divided by a word so undecided and there's nowhere to go
Inbetween the cover of another perfect wonder where it's so white as snow
Running through the field where all my tracks will be concealed and there's nowhere to go.

I said hey hey yeah oh yeah, tell my love now.
Hey hey yeah oh yeah, tell my love now.

Deep beneath the cover of another perfect wonder where it's so white as snow,
Finaly divided by a word so undecided and there's nowhere to go.
Deep beneath the cover of another perfect wonder where it's so white as snow...
Running through the field where all my tracks will be concealed and there's nowhere to go.

I said hey oh yeah oh yeah... tell my love now
Hey yeah yeah... oh yeah.

Green Day - Wake Me Up When September Ends


Summer has come and passed
The innocent can never last
wake me up when september ends

like my fathers come to pass
seven years has gone so fast
wake me up when september ends

here comes the rain again
falling from the stars
drenched in my pain again
becoming who we are

as my memory rests
but never forgets what I lost
wake me up when september ends

summer has come and passed
the innocent can never last
wake me up when september ends

ring out the bells again
like we did when spring began
wake me up when september ends

here comes the rain again
falling from the stars
drenched in my pain again
becoming who we are

as my memory rests
but never forgets what I lost
wake me up when september ends

Summer has come and passed
The innocent can never last
wake me up when september ends

like my father's come to pass
twenty years has gone so fast
wake me up when september ends
wake me up when september ends
wake me up when september ends

Billy Talent - Fallen Leaves

In a crooked little town, they were lost and never found
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground

I hitched a ride, until the coast
To leave behind, all of my ghosts
Searching for something, I couldn't find at home

Can't get no job, can you spare a dime?
Just one more hit, and I'll be fine
I swear to God, this'll be my one last time!

In a crooked little town, they were lost and never found
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground
Run away before you drown, or the streets will beat you down
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground

When it gets dark, in Pigeon Park
Voice in my head, will soon be fed
By the vultures, that circle round the dead!

In a crooked little town, they were lost and never found
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground
Run away before you drown, or the streets will beat you down
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground

I never once thought, I'd ever be caught!
Staring at sidewalks, hiding my track marks!
I left my best friends, or did they just leave me?

In a crooked little town, they were lost and never found
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground
In a crooked little town, they were lost and never found
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground
Run away before you drown, or the streets will beat you down
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground

Run away before you drown!
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground
Run away before you drown!
Fallen leaves, fallen leaves, fallen leaves... on the ground