U susret polarnoj noći

14 listopad 2014

Zaokupljenost laponskim pustolovinama u zadnja dva tjedna lagano je zahladila. Obaveze na faksu, suočavanje s naglim padom temperature ispod ništice i padanje mraka nešto prije 18 sati, šokirali su moj organizam. Konstantan osjećaj umora zbog nagle promjene dana/noći odgurao je sve moje trivijalne aktivnosti studenta na razmjeni na stranu, tako nažalost i pisanje bloga pa tako svo svoje slobodno vrijeme provodim spavajući. No, eto me sada, budna k'o sova, gledam kroz prozor svog malog Kuntotie utočišta i uživam u pogledu na zelene Aurore koje plešu nebom ravno pred mojim nosom. Nema ljepše inspiracije od magije na nebu za pisanje laponskih pustolovina.

U videu ispod je moj pokušaj snimanja Aurore s balkona, ali na žalost ne vidi se puno.


Aurora from my balcony by anauzemljicudesaa

Slike Topia Matikainena od prošle noći iz centra Rovaniemija:




Zadnjih par tjedana organizirala sam filmske večeri s curama iz Kuntotie-a i jednom Finkinjom. Svaku srijedu ili četvrtak okupljamo se kod mene u stanu i gledamo crtiće i filmove po dogovoru sa brdoooo slatkiša, palačinki i kokica.



Iako je naglo zahladilo, sunčani dani su neopisivo prekrasni. Jesen u Rovaniemiju, ili kako je Finci zovu syksy, definitivno je najljepša jesen koja se može doživjeti. Okružena šumama sa svih strana grada, jezera i rijeka, šarenilo lišća ukrašava potpunu sliku grada. Meni je najveći gušt vožnja na putu do faksa kroz aleju punu drveća koju obasjava sunce. Lišće tada poprimi zlatnu boju i dobijem osjećaj padanja zlatne kiše sa drveća. Nešto božanstveno. Dvadesetominutno bicikliranje do faksa tada postaje prekratko.



Ispod je video mog puta od Kuntotie-a prema glavnoj sveučilišnoj zgradi. Snimka je loša, ali vrijedi pogledati djelić prekrasne jeseni grada.



Neki dan je grupa mladih Rovaniemija organizirala latino večer, iliti Latin Living Room, u centru grada. Addie i ja smo odlučile vidjeti o čemu se radi te se prijavile kako bismo sudjelovale u radonicama koje organiziraju. Ispalo je bolje od očekivanog. Naučila sam raditi tradicionalnu hranu (Guacamole) i plesti tradicionalne narukvice (nisam baš uspješna u tome). Na ostalim radionicama se moglo naučiti plesati latino-američke plesove te nešto o povijesti nacije. Na kraju nas je dočekala zakuska s ukusnom latino-američkom kuhinjom i druženje.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.