my life in Hogwarts

19.10. nedjelja

u zoru sam sišla u tamnice. bilo je mračno i baklje još nisu bile upaljene. otišla sam do svoje Spavaonice i presvukla se. onda sam se popela u Veliku Dvoranu. ni žive duše. ali, naravno, Skoro Bezglavi Nick bio je tamo. ili, kako on voli da ga se zove, Sir Nicholas. sjela sam za stol i doručkovala.
onda sam otišla do Knjižnice, ali još je bila zatvorena. ipak, tek je šest sati.
otišla sam prošetati Perivojem. šetala sam bez cilja oko dva-tri sata. onda sam sjela pod drvo na rubu Šume. oko 11 sati puno je ljudi krenulo Perivojem prema Vratnicama. naravno, pa danas je posjet Hogsmeadu. zaboravila sam na to.
i tako i tako mi se nije dalo ići.
ostala sam sjediti.
onda začuh korake iza sebe.
ukipila sam se.
onda koraci nestanu.
osluškivala sam. nema niti zvuka.
opustila sam se.
ponovno sam se prepustila mislima.
i onda me nešto zgrabi.
počela sam se otimati, ali bili su jaki. i držali me za obje ruke.
tko je to?!
okrenuh glavu.
Crab?!!!!!
i…Goyle?!!!!!!!!
onda začuh dobro poznati ljigavi hihot.
isti onaj koji Pansy ispušta svaki dan svoga bijednoga života.
stala je ispred mene i cerila se. oko nje su bile njene tri fufice.
“šta hoćeš?!” zarežim na nju.
“ooooooooooo…paaa saaamo jednu stvaar…………osvetu!” kaže i oholo se nasmije. za njom i njena pratnja.
ponovo se pokušam otimati, ali oni još pojačaju stisak.
“a vi?!”, obratim se Crabu i Goyleu, “otkad vi njoj obavljate prljava posla?!” upitah ih oštro.
Goyle otvori usta da će odgovoriti, ali Pansy zalaje na njega:
“ne pričaj s njom!!!”
“ajde, idemo.” vikne na njih.
povuku me prema Dvorcu.
opirala sam se, ali uzalud. možda nemaju mozga, ali imaju sirove snage.
pokušavala sam vrhovima prstiju izvući štapić iz džepa.
stalno mi je klizio iz prstiju.
“ajdeeeee, brže!!!” zalaje Pansy.
povuku me brže. štapić mi poskoči u džepu i uhvatim ga.
odmah sam reagirala. opekla sam Craba čarolijom i stisak je popustio.
uspjela sam se oteti Goyleu.
Pansy je zavrištala od bijesa:
“uhvati ju, glupane, nedaj joj da pobjegne!!!!!!!!!”
Goyle krene zamnom i baci kletvu.
promašio me.
okrenula sam se i pucala. pogodila sam ga u obraz. koža mu je izgledala kao vatrom opečena.
zavrištao je i pao na pod.
Crab se već bio digao i gađao me kletvom. nisam imala puno vremena.
“Protego!!!” viknuh.
oko mene se stvori Štit. kletva se odbije.
jedna cura me pokuša pogoditi. i to se odbije.
s leđa mi doleti čarolija. zapali mi se pelerina.
jedna Pansyna frendica mi se prišuljala iza.
koncentracija mi je popustila i Štit je nestao.
Pansy i njene tri frendice okružile su me i držale štapiće uperene u mene.
Pansy se slavodobitno smijala.
odjednom joj cerek prestane. nešto ju je pogodilo u leđa.
odnekud je dotrčala Jen s izvučenim štapićem.
Pansyne frendice su bile osupnute iznenadnim dolaskom i imala sam dosta vremena da ih dvije pogodim kletvama. Jen je sredila treću.
pogledala sam oko sebe. Jen je stajala pored mene, a u krugu od 5 metara od nas, 5 osoba je bilo na podu.
pogledala sam Jeniffer.
“hvala.” rekoh joj.
“nema na čemu.” kaže.
“i…oprosti.” doda.
“nemam ti šta oprostiti.” rekoh joj.
zagrlile smo se. opet smo najbolje frendice.
“onda, oćemo do Tri Metle?” upita me ona.
“ajmo.” rekoh i nasmijah se.
Preobrazila sam se i potrčala.
shvatila je mig. Preobrazila se i utrkivale smo se do Hogsmeada.
u Kod Tri Metle smo našli ostale. pričali smo i zezali se, šalili i smijali.
nas sedam, najbolji prijatelji zauvijek.
tada sam shvatila kako smo mi zapravo sretni.
ja imam Draca.
Jen ima Harryja.
Hermiona ima Rona.
čak i Leo ima novu curu.
tako i treba biti.

07.05.2006. u 13:13 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pa evo. ja i moji dani u Hogwartsu, sve što se tu događa itd. žalim što se neće poklapati s knjigom...

Linkovi

Blog.hr

Jennifer

malo opisa:

ja: imam dugu crnu kosu do koljena, plave oči, najdraži predmeti su mi Stare Rune, Astronomija, Obrana, Travarstvo i Skrb, lovac sam u Slyterinskoj metlobojskoj ekipi, imam sovu Sky i crnu mačku Mystic, obožavam životinje i sva magična stvorenja, bavim se liječenjem ozlijeđenih životinja iz Zabranjene Šume, astrologijom, runama, držim se za sebe i ne dam ljudima da guraju nos u moje stvari, i zbog sveg tog me smatraju čudnom, ali mi to nesmeta, čak me ponekad i zabavlja preplašiti one koji me prate iz znatiželje =). vegetarijanka sam od svoje 9. godine. miješane sam krvi: tata mi je bio čarobnjak, a mama bezjakinja, ali sam živjela u bezjačkom svijetu dok nije stiglo pismo od Hogwartsa. do tada nisam ni znala što mi je bio tata jer je umro kad sam imala 5 godina. nikad se nisam pretjerano dobro uklopila u čarobnjački svijet iako sam vrlo dobra u svim magičnim područjima. uvijek su me smatrali čudnom, a još više u osnovnoj školi prije Hogwartsa. svi su me se tad klonili jer su se ‘nezgode’ događale onima koji su mi se zamjerili… =)

Leo: moj najbolji prijatelj, prebacio se u Hogwarts na početku 4. godine, užasno je pametan i nemogu mu ništa slagati jer odmah skuži, visok je, ima crnu kosu i oči, lovac je, kao i ja, u metlobojskom timu, najdraži su mu predmeti Obrana, Preobrazba i Astronomija, ima sovu Thunder, najdraža boja mi je kristala berila, čula sam kao ga cure nazivaju slatkim, ali mislim da on to ne kuži, totalka je sramežljiv, kad smo se sprijateljili trebalo mu je podosta vremena da mi se potpuno otvori. najbolji mi je prijatelj i nadam se da sam i ja njemu.

Draco: jedan od mojih najboljih prijatelja. fenomenalan u krizama i pomoći će svima ako može. ima plavu kosu uvijek zalizanu gelom. visok je i dosta sladak.

Harry: super tip, kad sam došla u prvoj godini u Hogwarts bio se malo družio samnom tako da se nisam osjećala kao freak, otada smo si dobri. puno se družimo i jedan mi je od najboljih prijatelja

Jennifer: poznamo se otkad sam joj pomogla zaliječiti sovi krilo. jadna ptica ga je slomila kad je tresnula o drvo za vrijeme oluje… ali sad leti kao nova, a Jennifer i ja smo ostale prijateljice. sada smo si najbolje i govorimo si sve.

Pansy: bitch. svako malo me pokušava poniziti. jednom će mi dopizdit i neću se više moći kontrolirati…!

Lenna Vox: neznam šta da napišem o njoj. ponekad se druži s Pansy, a to sve govori.

Ron: a šta da kažem, ok tip, Hermionin dečko, dobar u metloboju.

Hermiona: super cura, užasno inteligentna. preko ušiju zaljubljena u Rona.

Gregory Morgulas: ok tip, povučen, sladak, ima smeđu kosu i bistre plave oči, visok. nikada nismo puno pričali, jer se ne druži s curama, samo s dečkima. dosta mu se cura upucavalo, ali ih je on metodički odbijao. valjda ima curu van Hogwartsa.