my life in Hogwarts

18.10. subota

probudio me kreštavi smijeh. otvorih oči. Pansy. i njene…(ma, ne želim biti uvredljiva)…fufice. mogla sam si i misliti. Draco pored mene također se probudio. shvatih da smo jučer zaspali na kauču.
“šta je Liiiiiiia, malo smo zaaaaaspaliiiiiiii s deeeečkom…?” počne Pansy zatežući svaku riječ i glupavo se hihoćući.
pogledala sam Draca koji je shvatio.
“ja barem imam dečka, za razliku od nekih ovdje prisutnih.” rekoh joj hladnim glasom, upućujući na njezin prekjučerašnji prekid s jednim šestašem (ostavio ju je usred Društvene, derao se na nju da je glupa i površna i slično, bilo je urnebesno smiješno (ali i pomalo žalosno)).
tada se poljubih s Dracom. (i bilo je fenomenalno, on se tako dobro ljubi...i so love him)
skoro je proplakala. njezine frendice/fufice su nas bijesno pogledale i otpratile ju dalje.
nekoliko je ljudi zapljeskalo. Draco i ja smo prasnuli u smijeh.
bila sam dobre volje na doručku, sve dok me Drax nije podsjetio da danas moram reć svima što je bilo kod Dumbledorea. sjetila sam se svog sna i činjenice da je Jen vjerojatno sve bila rekla Dumbledoreu. kako nam je to mogla napraviti? nitko ju nebi smatrao odgovornom, Dumbledore je jak čarobnjak, ali zašto nam nije rekla?!
otišli smo gledati utakmicu Griffindor vs. Hufflepuff. uopće nisam gledala, nego sam razmišljala što ću reći. neznam rezultat, samo znam da su Griffindori pobijedili. i da je jako, jako dugo trajalo.
onda su oni otišli proslaviti, a Drax i ja smo otišli večerati. onda smo otišli u Sobu Potrebe i uredili ju tako da mogu doć drugi. još jučer sam mu rekla da mislim da je Jeniffer rekla Dumbledoreu da smo Animagusi i da neznam šta napraviti. pričali smo o tome do oko četiri i onda poslali svima da dođu što brže. ustvari, Drax je napisao poruku i poslao ju. ja sam bila u dilemi šta-sad-napraviti-kad-sam-99,9-posto-sigurna-da-nas-je-Jen-odala. neznam šta napraviti…
uskoro su došli. Jen i Herms su bile trijezne, ali Harry i Ron su bili malo puno previše popili. a ni Leo nije bio baš trijezan, jer je slavio s njima…
ja sam samo tiho sjedila dok je Hermiona bacala na njih čarolije da se otrijezne.
i onda je došlo vrijeme. svi su sjeli u krug.
i čekali da počnem.
pogledala sam Jen.
“zašto si mu rekla?” upitah ju tihim glasom.
svi su izgledali zbunjeno osim Draca. Jen je izgledala začuđeno i pomalo uplašeno.
“j-ja…neznam.” odgovori mi.
“rekla šta? kome?” upita Hermiona.
ja sam buljila u pod. i Jen isto.
Draco odgovori.
“da smo Animagusi. Dumbledoreu.” kaže on.
svi su razrogačili oči i pogledali u Jen očekujući odgovor.
zurila je u pod.
“zašto nam nisi rekla?” upitah ponovo.
“rekao je da nikome ne kaž...” počne ona.
“ne to”, prekinuh ju, “zašto nam nisi rekla da si uspjela?” upitah.
na to nije imala odgovor. spustila je pogled.
svi su bili začuđeni, zbunjeni.
ja čak nisam bila ljuta na nju. osjećala sam se još gore. bila sam razočarana.
sjedili smo šuteći.
onda sam započela i polako im rekla sve što se desilo kod Dumbledorea.
svi su odahnuli kad sam rekla da neće ništa poduzeti.
na kraju smo opet svi šutili. Jen je još zurila u pod.
“ne krivim te”, na kraju joj rekoh, “ali mogla si nam reći. mislila sam da smo prijateljice.”
glas mi je bio tih i imala sam osjećaj da ću zaplakati. ustala sam i otišla van iz Sobe. čim su se vrata zatvorila, počela sam trčati. otišla sam na vrh Kule i Preobrazila se. neznam zašto. da je netko gledao bilo bi im čudno da sniježno-bijeli vuk sjedi nepomično kao kip na ogradi kule. ali nitko nije gledao.

06.05.2006. u 13:13 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pa evo. ja i moji dani u Hogwartsu, sve što se tu događa itd. žalim što se neće poklapati s knjigom...

Linkovi

Blog.hr

Jennifer

malo opisa:

ja: imam dugu crnu kosu do koljena, plave oči, najdraži predmeti su mi Stare Rune, Astronomija, Obrana, Travarstvo i Skrb, lovac sam u Slyterinskoj metlobojskoj ekipi, imam sovu Sky i crnu mačku Mystic, obožavam životinje i sva magična stvorenja, bavim se liječenjem ozlijeđenih životinja iz Zabranjene Šume, astrologijom, runama, držim se za sebe i ne dam ljudima da guraju nos u moje stvari, i zbog sveg tog me smatraju čudnom, ali mi to nesmeta, čak me ponekad i zabavlja preplašiti one koji me prate iz znatiželje =). vegetarijanka sam od svoje 9. godine. miješane sam krvi: tata mi je bio čarobnjak, a mama bezjakinja, ali sam živjela u bezjačkom svijetu dok nije stiglo pismo od Hogwartsa. do tada nisam ni znala što mi je bio tata jer je umro kad sam imala 5 godina. nikad se nisam pretjerano dobro uklopila u čarobnjački svijet iako sam vrlo dobra u svim magičnim područjima. uvijek su me smatrali čudnom, a još više u osnovnoj školi prije Hogwartsa. svi su me se tad klonili jer su se ‘nezgode’ događale onima koji su mi se zamjerili… =)

Leo: moj najbolji prijatelj, prebacio se u Hogwarts na početku 4. godine, užasno je pametan i nemogu mu ništa slagati jer odmah skuži, visok je, ima crnu kosu i oči, lovac je, kao i ja, u metlobojskom timu, najdraži su mu predmeti Obrana, Preobrazba i Astronomija, ima sovu Thunder, najdraža boja mi je kristala berila, čula sam kao ga cure nazivaju slatkim, ali mislim da on to ne kuži, totalka je sramežljiv, kad smo se sprijateljili trebalo mu je podosta vremena da mi se potpuno otvori. najbolji mi je prijatelj i nadam se da sam i ja njemu.

Draco: jedan od mojih najboljih prijatelja. fenomenalan u krizama i pomoći će svima ako može. ima plavu kosu uvijek zalizanu gelom. visok je i dosta sladak.

Harry: super tip, kad sam došla u prvoj godini u Hogwarts bio se malo družio samnom tako da se nisam osjećala kao freak, otada smo si dobri. puno se družimo i jedan mi je od najboljih prijatelja

Jennifer: poznamo se otkad sam joj pomogla zaliječiti sovi krilo. jadna ptica ga je slomila kad je tresnula o drvo za vrijeme oluje… ali sad leti kao nova, a Jennifer i ja smo ostale prijateljice. sada smo si najbolje i govorimo si sve.

Pansy: bitch. svako malo me pokušava poniziti. jednom će mi dopizdit i neću se više moći kontrolirati…!

Lenna Vox: neznam šta da napišem o njoj. ponekad se druži s Pansy, a to sve govori.

Ron: a šta da kažem, ok tip, Hermionin dečko, dobar u metloboju.

Hermiona: super cura, užasno inteligentna. preko ušiju zaljubljena u Rona.

Gregory Morgulas: ok tip, povučen, sladak, ima smeđu kosu i bistre plave oči, visok. nikada nismo puno pričali, jer se ne druži s curama, samo s dečkima. dosta mu se cura upucavalo, ali ih je on metodički odbijao. valjda ima curu van Hogwartsa.