my life in Hogwarts

16.10. četvrtak

sanjala sam čudan san. svi smo se preobražavali u svoje Animaguse, kad sam u kutu sobe vidjela neku osobu kako nas gleda. Dumbledore. probudila sam se znojna i s glavoboljom. ON ZNA! sigurna sam u to. Dumbledore zna. bar zna za mene, ali nisam sigurna da zna za druge…moram im to reći! brzo sam se obukla i otišla u Sobu Potrebe. Nenya, Mystic i Sky su raznjeli poruke da svi ODMAH dođu. u roku od 5 minuta svi smo bili na okupu.
“ljudi, Dumbledore zna.” rekoh im.
svi su me blijedo gledali.
“zna šta?” upita Drax.
“da pokušavamo bit Animagusi.” odgovorih.
“o moj Bože…”, počne Herms, “šta ako nas izbace iz škole?!” paničarila je. Ron ju nekako smiri.
šutnja. dosta dugačka. svi bulje u pod.
“kako znaš?” upita Leo.
“San.” odgovorih tiho.
svi su se razišli. Draco je ostao samnom.
“vjerujem da ovo onda nije dobar trenutak da ti kažem da sam uspio?” upita me.
podigla sam pogled. na podu ispred mene je ležala velika crna zmija, prodornih plavih očiju. izgledao je predivno. bio je dva i po metra dugačak. Preobrazio se nazad.
polako smo otišli na satove.
navečer sam dobila pismo od Dumbledorea da moram doći sutra na ‘kaznu’. samo što sam znala da će ovaj put biti kazne. odlučila sam zaštititi ostale kako god mogu.

04.05.2006. u 13:13 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pa evo. ja i moji dani u Hogwartsu, sve što se tu događa itd. žalim što se neće poklapati s knjigom...

Linkovi

Blog.hr

Jennifer

malo opisa:

ja: imam dugu crnu kosu do koljena, plave oči, najdraži predmeti su mi Stare Rune, Astronomija, Obrana, Travarstvo i Skrb, lovac sam u Slyterinskoj metlobojskoj ekipi, imam sovu Sky i crnu mačku Mystic, obožavam životinje i sva magična stvorenja, bavim se liječenjem ozlijeđenih životinja iz Zabranjene Šume, astrologijom, runama, držim se za sebe i ne dam ljudima da guraju nos u moje stvari, i zbog sveg tog me smatraju čudnom, ali mi to nesmeta, čak me ponekad i zabavlja preplašiti one koji me prate iz znatiželje =). vegetarijanka sam od svoje 9. godine. miješane sam krvi: tata mi je bio čarobnjak, a mama bezjakinja, ali sam živjela u bezjačkom svijetu dok nije stiglo pismo od Hogwartsa. do tada nisam ni znala što mi je bio tata jer je umro kad sam imala 5 godina. nikad se nisam pretjerano dobro uklopila u čarobnjački svijet iako sam vrlo dobra u svim magičnim područjima. uvijek su me smatrali čudnom, a još više u osnovnoj školi prije Hogwartsa. svi su me se tad klonili jer su se ‘nezgode’ događale onima koji su mi se zamjerili… =)

Leo: moj najbolji prijatelj, prebacio se u Hogwarts na početku 4. godine, užasno je pametan i nemogu mu ništa slagati jer odmah skuži, visok je, ima crnu kosu i oči, lovac je, kao i ja, u metlobojskom timu, najdraži su mu predmeti Obrana, Preobrazba i Astronomija, ima sovu Thunder, najdraža boja mi je kristala berila, čula sam kao ga cure nazivaju slatkim, ali mislim da on to ne kuži, totalka je sramežljiv, kad smo se sprijateljili trebalo mu je podosta vremena da mi se potpuno otvori. najbolji mi je prijatelj i nadam se da sam i ja njemu.

Draco: jedan od mojih najboljih prijatelja. fenomenalan u krizama i pomoći će svima ako može. ima plavu kosu uvijek zalizanu gelom. visok je i dosta sladak.

Harry: super tip, kad sam došla u prvoj godini u Hogwarts bio se malo družio samnom tako da se nisam osjećala kao freak, otada smo si dobri. puno se družimo i jedan mi je od najboljih prijatelja

Jennifer: poznamo se otkad sam joj pomogla zaliječiti sovi krilo. jadna ptica ga je slomila kad je tresnula o drvo za vrijeme oluje… ali sad leti kao nova, a Jennifer i ja smo ostale prijateljice. sada smo si najbolje i govorimo si sve.

Pansy: bitch. svako malo me pokušava poniziti. jednom će mi dopizdit i neću se više moći kontrolirati…!

Lenna Vox: neznam šta da napišem o njoj. ponekad se druži s Pansy, a to sve govori.

Ron: a šta da kažem, ok tip, Hermionin dečko, dobar u metloboju.

Hermiona: super cura, užasno inteligentna. preko ušiju zaljubljena u Rona.

Gregory Morgulas: ok tip, povučen, sladak, ima smeđu kosu i bistre plave oči, visok. nikada nismo puno pričali, jer se ne druži s curama, samo s dečkima. dosta mu se cura upucavalo, ali ih je on metodički odbijao. valjda ima curu van Hogwartsa.