Image Hosted by ImageShack.us > ..::_pRvI_pUt_Je_nAjiSkReNiJe_::..

..::_pRvI_pUt_Je_nAjiSkReNiJe_::..

29.04.2007., nedjelja


...ljudovi pozz...
eo da se i ja vama malo javim nisam dugo pisao pa ajd idem malo..kao sto vidite promjenio sam dizajn pa neznam da ovaj ostavim ili da vratim onaj stari??sto vi kazete???neznam..hehehe eto sutra cekamo prvi maj koda je nova godina hahahahahahaha al dobro...neda mi se nista ziva dosada kod mene al eto imamo malo ove praznike pa cu se malo odmoriti nadam se i vi...eto neznam sta da vise pisem jel stvarno neznam tako da sad idem..hehehe ajde uzivajte i citajte komentirajte..ma bilo sta..ajde pozzzwave


- 21:54 - Komentari (13) - Isprintaj - #

24.04.2007., utorak


eWo mEnE...
pa ljudi kako ste mi vi??evo kod mene vam nema nista novoga..dobro ima par stavri ali nije bas nesto novo...opet skola pa skola pa skola..ubiti cu se..al dobro jedva cekam petak i prvi maj da se malo partypartyparty(malo roflrofl)a eto..brzo ce i to doci...bas sam sad iso po blogovima da nesto nadem za svoj ali nista..neznam...hahaha al dobro niti mi ista treba....bio sam sad na viviikovacicanjihovom blogu i vidio promjenili su dizajn ma bravo...i uzeo sa si od njih ovo dolje sto pise i ide.heheheh a moram i ja malo kupiti neke stavri da mi post ne bude dosadan....eo idem da ne duljim zurim jer ovaj mi je tjedan koma....
ponedjeljak:trebao test iz hrvatskga(odgodila)
utorak:test matematika(ajd valjda sam dobro napisao)
srijeda:pita njemacki dva sata(neznam nista)
cetvrtak:test hrvatski
petak:odgovoram transport..
eto vidite s kakvim se ja muka borim..ma sve ih treba kilniti te profesore..headbangheadbang

ajde odem vam ja uzivajte..pozzzzz vas sve...:)wave

>

- 21:38 - Komentari (61) - Isprintaj - #

21.04.2007., subota


...pozz...
eo kao sto vidite nezanm naslov...a jbg...eto doslo mi da napisem novi post jer nemam sta raditi tako da ew malo cu nest nasvrljati(natipkati) pa idem..heheh a i ovako je dosadno kad nema skole kad je ima cekam vikend ali bolje je bez skole....roflali eto neznam sta da pisem i onako mi se neda pisati al necu da mi sad post bude neki mali...neka bude malo veci pa ewo bzvz tipkam..kod mene vam nema nista novo sve po starome u ponedjeljak pisemo hrvatski test a valjda cu to nauciti hehe..al ne vjerujem...pozz sve koji ove gluposti citaju i tnx kovacici na bombonima bili su jako mm..partymouthwashhehehe donesi movacice ti nama jos hehehe joj idem ....ajde ostaviti cu vam tu opet neke gluposti da post ne bude suhoparan(koja rijec)roflwink
posebni pozz saljem mojoj bebi koja ovo naravno cita..hehehe i saljem joj jednu velikukiss....
ajde ljudovi uzivajte i cujemo se a s nekima vidimo..hihihi
pOzZzZ....


Image Hosted by ImageShack.us
cajke su cool..hehehe

Image Hosted by ImageShack.us

a jebes skolu...:)

Image Hosted by ImageShack.us
hehe nisam bas ali ajde..slika je slika...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

myspace layout

myspace layout


- 19:21 - Komentari (18) - Isprintaj - #

18.04.2007., srijeda


ljudovi pozz....
eo kao sto vidite nisma htio cekati broj 50 hehehehe a dobro jer bi to trajalo komentiranje tjednima..al dobro i preko 10 je sasvim dovoljno....glavno da me citaju osobe koje zanima ovaj blog ostalo mi nije vazno...a dns mi je dan brzo prosao posto nisam imao zadnji sat tako da.hehehu skoli smo se zajebavali ko i obicno sam sto je zdravcevicka dobila neki osip i prenjela ga na mene.hahahahahasmijehsmijehsmijehrofl al dobro..e da i vuko mi je dns nest bila sva nikakva sve ju je boljelo..a jadna ..moram ja nju jednom strucno izmasirati ko ona mene...hehe:)roflyeswink
e da imam jos nesto vazno vise vam ne ostavljam pisma nikakva..s tim je kraj..tako da ne mislite gdje je pismo..nema ga....winke da u proslom post sam rekao da cu se ispricati kovacici jer sma reko da je histericna..pa eto kovacice oprosti mi.heheheheheheroflyeswinkja vam ljudi ode a vi i dalje uzivajte ko i obicno i po mogucnosti komentirajte..ajde pozzzwavewavewavewavewaveyeswinkmahmah

eo nekih gluposti..heheh

Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace

MySpace



MySpace images

MySpace images




- 22:22 - Komentari (36) - Isprintaj - #

16.04.2007., ponedjeljak


wow ljudovi...evo mene :)
ej ljudovi da vam se i ja javim malo...eo kao sto mogu vidjeti prosli post ste mi izgadali komentarima i to njih skoro 30..ma bravo..hvala vam...rofleo kao sto i samo znate pocela je skola..headbanga tako mi se ne da ici u nju...grrr....joj bolje bi spavao po cijele dane ili ensot radio smao da ne moram biti tamo..bem ti skolu vise..joj...madeo dns je u skoli mi bilo jednako dobro ko i prije nije se nista promjenilo sve po starome i tak...e da imam jedan novitet koji cu od sada raditi na blogu...kao prvo objavljivat cu gluposti iz moga razreda koje netko kaze ili nesto napravi...onako bzvz..da ne bude bas dosadan blog...i NECU PISATI NOVI POST DOKLE GOD MI KOMENTARI NA OVOM POSTU NE PRIJEDU BROJ 50!TAKO DA MALO I KOMENTIRAJTE.....e da i ostavljat cu vam i dlaje ona pisma jer ste mi rekli da su vam dobra..tako da i dns stize novo pismo...hehehe..ja vam ljudovi moji sada ode a vi citajte me i ne zaboravite KOMENTIRAJTE !!!ajde uzivajte i jedan veliki pozz cijelome 2.H posebno(matei, kovacici, vukicki, bari, jurky, sopu koji se dns siso ostaviti cu vam njegovu sliku osisanoga.hahahahaha i jos puno njih ima da pozz al mi se sad ne da..prepoznat ce e oni..heheh)ajde idem ja pozzwavewavewave
e da ne zaboravim moram napomenuti da je kovacica postala jako zivcana i histericna osoba..pocela me je dns udarati i grepsti...eto kovacice tebi bas praznici ne pomazu..hahahahahahahaharoflyeswink


samo za mateu jedan mali prilog....
17.25-matea dobiva napad te se počinje derati i urlati tj,vikati: VUUKROOOOOOOO"
18.30-napad se ponavlja te ona počinje ponovo vikati :"BAROOOOOOO"
18.33-matea se raskrebecila...:)
18.46-počinje se derati ko tarzan:"JOOOOOOOOOOOO
"

i evo jedne slike samo za mateu...

Image Hosted by ImageShack.us
heheheh matea-tarzanroflroflroflrofl

i naravno eo pisma....

samo tvoj...

Konacno sam spreman uploviti u more beskrajne ravnodusnosti.Spreman sam da prihvatim svijet onakav kakav me ugrozava iz mog vidokruga....
U posljednje vrijeme obuzimaju me snovi, koje sanjam po citavu noc.Sjecam se samo upecatljivih slika, za koje sam siguran da su odraz moje podsvijesti. Upravo dodiruju najvitalnije mojih dvoumica i sada me ispunjavaju posebnim osjecajem koje ne mogu napisati. osjecaj u svakom slucaju nije negativan. Pokusavam naci odgovor...
Nekada sam kao dijete cesto izlazio ispred vrata u predvecerje, gledao u prve zvijezde koje se pojavljuju, a zatim bi mi pogled skliznuo do jedva primjetne granice izmedju tamno i svijetlo ljubicaste, koje su se dodirivale krivudavom linijom iscrtavajuci reljef zapada. Pjevusio sam tada pjesme tiho samo Tebi, i ludacki zelio da zavirim iza te krivudave linije. Znao sam da si tamo negde Ti...
Neka nestasna maglovita ruka dovela je Tebe meni. Od tog trena izgubio sam osjecaj za vrijeme, pa sada tocno i ne znam da li je to vece bilo upravo to ili neko drugo...Znam da sam te veceri dugo lezao budan, zurio u trag svijetlosti koji je ulicna svjetiljka bacala u sobu. U glavi mi je neprestano tekao neki blagi vodeni osjecaj koji sam usporedjivao s Tvojim glasom...
Tvoj pogled mi je neprestano bio u mislima, a kada bi se zagledao u Tvoje oci, vidio bih na tom plavom nebu kao bljesak rose na jutarnjem suncu trag prozivljenog...
Volio bih da sa malo rijeci mogu reci sve, ali misao se odveze pa potece...
Sva jutra su mi opet tuzna...Sjecam se kako si divno mogla pricati, da me drzis za ruku i nista lose nije moglo pomraciti to vedro nebo iznad nas. I kao da si tada poluglasno govorila stihove o ljepoti, kao da je glazba andjela pratila tvoj dodir rukom, tada si izljecila ranjeno srce ....
To srce sada pripada samo Tebi, kuca Tvoje ime, kuca samo za Tebe...Njemu nedostaje Tvoje srce, nedostaju mu topli otkucaji, melodija ljubavi... a jedno moras znati..dok god kuca moje srce, dok god andeli rukom svojom sviraju tvoju pjesmu ja bit cu samo tvoj...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i na kraju ako ces patiti zbog nekoga onda bolje...:)

Image Hosted by ImageShack.us

ajde ljudovi pozzz.....wavemah
- 21:47 - Komentari (13) - Isprintaj - #

14.04.2007., subota


poOzZ...
e ljudovi smao da vam se javim..necete mi vjerovati sto mi se dogodilo..mislio sma da sam zaboravio korisničko ime ovoga bloga..i tako vam ja počeo praviti novi blog i napravio ga ja jedva..dva sata i ond ase odjednom sjetim korisničkog imena..jebote skoro sam poludio..bem ti..jooooj...al dobro..glavno da sma se sjetio... sto ima novoga kod vas ljudi moji?e da skola pocinje u ponedjeljak tako da nema sale..hahahahahahahahahahsmijehrofl odmor zavrsio..bem ti skolu..al dobro...jos sam vas htio samo pitati jel se vama svidaju ova moja pisma koja tu ljepim i stavljam jer ako vam se ne svidaju necu vise al su meni bas cool mislim pronalazim se u nekima od njih..a nadam se i vi..hehehewinkyes joj idem vam ja ljudi..ajd euzivajte..i pozz.....
pozz sve koji me znaju i koji citaju ove gluposti..komentirajte naravno...uzivajte dok jos mozete sutra...jer onda krece novi radni tjedan.hahahahroflrofl
ajde bokwavewave


evo pisma...:)

uz tebe sam ozivio...

Znas, jos uvjek imas onu moc nadamnom
Jos u svakom mom trenutku postojis ti
Jos sa svakim novim jutrom pomislim na tebe
Iako nikada nisi bila "moja", bila si nesto naj ljepse sto mi
se dogodilo...
Kada sam vec mislio da cu se predati, da cu potonuti i da zivot vise nemoze biti lijep, ti si se pojavila sa svojim osmjehom i vedrinom, i ja sam uz tebe ozivio...
Cesto se u mislima vracam na one nase zajednicke trenutke...dala si mi puno, a dovoljno bi bilo vec sto sam spoznao da jos mogu voljeti i zivjeti,
Koliko sam samo puta tonuo u tvoje carobne oci i uvjek iznova nalazio snage da zivim.
Uvijek sam bio svjestan - da ces nekada otici... ali toliko toga si probudila u meni, i svaki put kad bi lezao u tvom zagrljaju - osjetio sam svu ljepotu ovoga svijeta!
Znam da nikada vise necu sresti djevojku kao sto si ti, ali moj zivot ide dalje...
Zelim ti da budes sretna i da uspijes u svemu. Da tvoje oci boje proljeca budu uvijek nasmijane... A osjetis li potrebu za razgovorom, za tebe cu uvjek biti tu!
Volim te i vjerujem u te!!

- 23:51 - Komentari (31) - Isprintaj - #

13.04.2007., petak


..zA_TeBe...
eo da vam se i ja malo javim...eo kao sto vidite u naslovu opet cu vam dns kao sto matea kaze (copy-paste)a jbg...moram nesto ....znam da su i vama ta pisma koja ostavljam dobra i da u njima nadete sebe...jel tako? vidim jako ste mi puno comm ostavili na proslome postu..hahahahahahsmijeh al dobro glavno da vi procitate i odete nema beda.hehehe e sad hocu i da komentirate ste culi?joj evo morao sam napisati post jel me vivjora vec pocela kritizirati a dok ona i mateja nesto zaljepe oni mislie da je to post e vivi pocmi i ti pisati duze postove si cula a i ti kovacice bas si se uljenila..heheheroflzujo ej matea necem aj tebi ukljuciti cam nonono...ajd idem vam ja i ostavljam vas danasljem pismu..e da matea posjetila si me jos malo pa skola bem ti..headbangmadburninmadal dobro brzo do dode i prode i gotovo..heheroflsmijehajde uzivajte i naravno pozz vas sve a pogotovo moju malu koja ovo nadam se cita..rofli slajem joj jednu veliku kiss ajde vi uzivajte i pazite na sebe.hehehewinkyespozzwave


zA_tEbE

Došla si nepozvana. Bučno i naprasito. Jednostavno se pojavila
tu ispred mene. I uhvatila me nespremnog. Nespremnog na mnogo toga, a najviše na istinu. Teško je bilo prihvatiti je. Suočiti se s njom. Čuti je.
I shvatiti. Bilo bi lakše da sam okrenuo glavu i nikad se više
osvrnio. I ne pomislio na tebe. Ili na nas. Ali srce je jače od razuma. Zbog srca znamo da smo živi. Zbog srca se smijemo. Zbog srca plačemo.
Neznam točno dan ni sat kad sam shvatio da TE VOLIM. Neznam ni što sam u tom trenu radio, niti gdje sam bio…
Imao sam dosta djevojaka. Nekih dobrih, nekih loših. Zbog dobrih sam se smijao, zbog loših tugovao, ali tek sam sad shvatio da nijednu nisam uistinu volio. Sve dok nisam upoznao tebe...
Tebi nemogu lagati. Tebi ne želim lagati. Gledaš me, i ja se gubim.
Nestajem. . Ponekad imam osječaj da me čitaš kao knjigu. A toga me strah. Jer svaka knjiga ima svoj kraj. Što, ako je to jedna od onih knjiga, koju kad pročitaš spremiš u neki tamni kutak sobe i zaboraviš. Pustiš da prašina pokrije slova i sve ono što ti je bilo drago prije. Što ako je to još jedna u nizu koju pročitaš i zaboraviš...
Želim biti tvoja Biblija. Nešto što uvijek iznova možeš čitati, nešto
što če te i u najtamnijim danima tješiti i davati ti snagu. Nešto čemu se uvijek možeš okrenuti...
To ja želim biti tebi.. .ako nista drugo onda tvoj najbolji prijatelj..:(


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 00:27 - Komentari (12) - Isprintaj - #

12.04.2007., četvrtak


sjecas li se?
eo dns cu vam isto ostaviti jedno pismo...meni su osobna ta pisma jako dobra i govore puno o zivotu i o izglubljenoj ljubavi...ne ne pisem to iz svoga iskustva to je napisala jedna osoba koja je jako nesretna u ljubavi bila...bar tako zakljucujem po pismu...eo procitajte ga i mozda se i vi nadete u njemu...ajde uzivajte..pozzz
e da matea necem aj tebi cam ukljuciti no no!!:))
ajde pozz svima, sve vas pozz uzivajte jos dok mozete....

sjecas li se?

Pitanja naviru...Pitam se, sjetis li se kada onog dana kada sam te doslovce ukrao, stavio u auto i odveo nekuda daleko?Kuda, ni sam nisam znao. Zelio sam te samo za sebe, ti toga nisi bila svijesna.
Pitam se, sjetis li se katkad onog malog stola u onome kaficu gdje sam ti ukrao prvi poljubac, a ti se namrstila kao da si progutala limun.Sjetis li se ikada grana starog bagrema ispod kojih sam te ljubio, sada znam da nisi taj bagrem ni vidjela.Sjecas li se onog uskog putica koji je vodio izmedju drveca, gdje sam ja jadan, naivan i presretan mislio da su mi pored poljubaca poklonjene i mrvice osjecaja?
Zadovoljio bih se i mrvicama, nisam dobio ni njih. Bila si daleka,tajanstvena.Topila si se u mome zagrljaju, poslije si taj isti zagrljaj prezrela.Tvoje misli su bile poklonjene njemu, iskljucivo njemu.Nitko to na tebi nije primjetio jer si uvijek bila leprsava i neuhvatljiva.Pratio sam te kao sjena, kao necista savjest.iritirao te, znam, ali znaj da sam zivio za sjajni pogled tvoga oka, za svaki osmijeh, za svaku tvoju rijec.Bio sam ti dosadan, opterecivala te moja paznja, premda mi to nikada nisi dala do znanja.Uvijek si govorila pred svima da me ljubis. Voljela me nisi nikada , a oni tvoji gromoglasni poljupci u lice i celo su samo bili potvrda tvojih rijeci. Njima si gazila moje srce..Ja sam samo sutio i pratio tvoje pokrete na podijumu, uvijek iznova odusevljen tvojim temperamentom i ljubavi koju si iskazivala prema glazbi.Postao sam ljubomoran i na glazbu.

Sjetis li se ikada nas, nase ljubavi…,
Ja se sjecam svakog detalja, svake minute, svakog pokreta.Svakog pogleda .
Svog ushicenja i nevjerice da si pored mene.Znaj, uvijek ces ostati tu, negdje duboko u skrovitom kutku mog ranjenog srca, u meni, premda sam donio odluku da odem od tebe, nasih prijatelja, te da te prepustim snovima i pozelim ti srecu s nekim.
Kasno je ljubavi. Zamrli su zvukovi tuzne pjesme iz moga srca…
Ipak, hvala ti sto me nisi nikada nazvala svojom ljubavi.Odlazak bi jos bio tezi.Jer, lako je napisati-volim. Znaj, ni leptir ne slijece ako cvijeta nema.
jednom si mi tuznom i nesretnom vratila osmijeh.Volio bih znati da li je to bio rezultat tvoje dobrote, ili si to uradila iz sazaljenja.Mene ipak ne zali.
Volio bih ti postaviti par pitanja, ali znam da nemam prava nista pitati.Ti si se sa mnom samo igrala.Mozda su ti moji osjecaji nepoznati?Ipak znaj, ono jutro kada si se poput brsljana obavila oko mene, pozelio sam i istovremeno prokleo sudbinu sto nisam rodjen kao suza,negdje u zjenici tvog oka, da ti njezno kliznem niz lice i umrem na usnama.Tu me je sudbina okrutno prikratila.
Zelim te sresti negdje u nekoj dalekoj zemlji, na nekom drugom kontinentu gdje nema bagremova, kada vrijeme ostavi trag na nasim licima, i upitati te- jesi li sretna? Osobno ti zelim svu srecu ovoga svijeta.

- 00:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

10.04.2007., utorak


..tek jedan zagrljaj...
Ne znam kako da pocnem, jer pismo ovo prepuno nade je. Sanjao sam divan san, prekrasan. Smijem li ti ga ispricati? Ne smijem, povrijedio bih te, i tada bi jos tuznija bila.
Ne placi. Barem ne placi zbog mene jer toga nisam vrijedan. Sto sam ja? Tek prolazna stanica. Zato, kada me pogledas, zelim vidjeti ljubav kako izlazi iz ociju tvojih, a ne tuga. Zelim vidjeti srecu kako iskri, poljubac jedan kako leti. Imaj snage i poslusaj me, jer nista teze nije od tuznih ociju tvojih.
Povrijedio sam te. Oprosti, o, oprosti mi ako mozes jer glup sam i bezuman bio, a sve iz ljubavi. Jos uvijek ne vjerujem i pomirba sa sudbinom daleko je.
Boli me, boli to sto njegova si, a da si moja, vidi se tek u kutovima ociju, usana, samo tamo gdje pogled moj seze.
Da, jedino pogled moj. Ali vjeruj mi, bez nade nisam, nada jos uvijek zivi u meni i zivjet ce dok god bude tajnih mojih mjesta na tebi. Kada ona nestanu, tada cu i ja, poput sunca u vodi,
tiho gasnuti.
Nemoj razocarana biti, jer, Volim te, pa makar tajno, ali ipak te volim duboko u sebi, u srcu mome. Pozelis li
tek poljubac jedan, ili zagrljaj, u srcu te mojem cekaju. Bez straha ruku ispruzi i uzmi ih, srecom se posluzi...

eo dragi moji da vam se malo javim s novim postom..kod mene vam nema bas puno nista novoga sve po starome praznici jos treju i to me veseli...e da dns sam s anom isao do grada i kupio sam si cam tako da..heheh ali ne palim je nikome samo odredenim osobama..heheheheh
ajde uzivajte pozz vas sve koji ovo citate...pozz...

- 13:43 - Komentari (12) - Isprintaj - #

09.04.2007., ponedjeljak


na raskrsnici ...
Na raskrsnici Znam dogadja se i drugima da im ponos unisti sve ono lijepo sto samo ljubav moze dati.
I onda netko place, moli, netko se ljuti, netko se jednostavno okrene i ode bez rijeci... Danas se pitam ima li smisla pokusavati razumjeti sve ono sto nas boli?
Znam da je ovo sto sada cinim posljednja spona medju nama. Nema vise nicega. Ni onih lijepih pisama, ni razgovora, ni bezbroj nedovrsenih poljubaca. Nema vise nicega...
To je kraj...
Dozvoli ipak, da ti kazem koliko sam s tobom bio sretan. Priznajem, zalim za onim nasim trenutcima, za onim danima.
~Nikada ti nisam rekao koliko mi znace tvoje rijeci, tvoja saputanja, pogledi, stisci ruku i dugi zagrljaji.. ~
~Nisam ti govorio ni da te volim...
Mislilo sam da ti to znas, da osjecas, da ti je sve jasno. ~
Grijesio sam. Znam.
U toj silnoj zelji da me volis, volio sam i nase svadje i tvoje ljutnje. A mi smo koracali ka sigurnom zavrsetku. Ne znam, valjda to tako mora biti.
Cudno, ali ipak te molim u ime svih zaljubljenih ljudi svijeta ne trazi me jer nalazim se na raskrsnici.
I opet ce nova proljetna noc prati nam tragove, a vrijeme ce nam donijeti zaborav.
Samo tko će odnijeti magle iz mojih ociju, tko ce izbrisati pepel vatre koja je gorjela?!....
Jos uvijek dok se hladnoca uvlaci u moje tijelo i dok setam procvalom, ili uvenulom, stazom nase ljubavi sjecam se tvojih snenih ociju i cujem tvoj smijeh, kao najdivniji dio proslosti... !!!
norolleyes

budite mi pozz i uzivajte..pozzwavei naravno komentirajte..
jel vam se svidaju postovi na ovakvu temu i jesu li vam zanimljivi?
ajde uzivajte..zzop

- 23:32 - Komentari (4) - Isprintaj - #

08.04.2007., nedjelja


neka su sjecanja zauvijek....
hm ovako..niti sam neznam zasto se ovakvo sto nalazi na mome blogu..sto mi je? sto se to dogada sa mnom?.nikada nisam mislio da cu takvo sto reci ali neznam.nekako mi je sve krenulo nizbrdo..nekako je sve krenulo naopako i nikako da nade kraj puta..da stane...ono ne zeli stati a ipak mozda niti ne zelim da stane jer kad bi stalo mozda ne bi znao kako dalje....kako se okreniti i pogledati iza sebe a ipak znati da moras ici naprijed i ne smijes gledati iza sebe u proslost...jer proslost je prosla a ono ispred tebe tek dolazi a ti nisi spreman na to,,,neznam niti sam....ali znam da neznam jer mogu dalje...a jos gore od toga je da neznam kako dalje?.....:(

evo ostavit cu vam jedan dio pisma osobe isto utucene u ljubavi poput mene....

neka su sjecanja zauvijek

neka su sjecanja zauvijek a neke ljubavi nikad nece proci a
neki ce se osjecaji dovijeka pamtiti...valovi zivota nanose one
trenutke koji nam se urezu u sjecanje,one tuzne i bolne ali i one
tople,lijepe,sjetne,njezne i nevine bas kao i suze koje se proliju za iskrenom ljubavlju...sve sto brzo doje jos brze i prodje,ali ljubavi koje se grade ciglu po ciglu,pogled po pogled,rijec po rijec,osmijeh za osmijehom...one znace vjecnost a vrijeme za beskonacnost ne predstavlja nista drugo do uspomenu. ali ne,ti nisi moja uspomena,moja proslost,ti si moja sadasnjost i buducnost,moja sreca ljubav i osmijeh,moje SVE.zavoljeli smo se nesvjesno i nikada nismo ni slutili da cemo nas dvoje,dva bica koja se nisu podnosila jednog dana ici skupa,ulicama ljubavi i strasti koja
gori u mladenackim srcima.volio sam te ko nikada nikog,volim te vishe od sebe i voljecu te do beskraja dubine svoje dushe.i sama kazes da me volis,da zivot nema smisla nema nas dvoje ali zasto onda cinish stvari koji ti ruse zivot i odvlace te od mene daleko,suvishe daleko,zasto te je prokleta sadasnjost odvela tako duboko?u pocetku mislio sam sve je to prolazno neki hir,ali ne to je ishlo sve dublje i dublje i ako te volim raskinuo sam nashe konce koji su drhtali izmedju mene i tebe,ljubavi i smrti.izgubicu te jednog dana,..a ako izgubim tebe onda ne
zelim zivot i sebe....nemoc,strast,ljubav,nesigurnost,i uspomene od kojih ne mogu zivjeti......norolleyesnonamcor

uzivajte i sretan uskrs...

- 01:58 - Komentari (7) - Isprintaj - #

06.04.2007., petak


..tina volim te...
ovaj post je samo za tinu....volim te....
Vrijeme lijeci sve, zar ne? A, reci mi, zasto se to vrijeme ne moze pomaknuti unatrag? Ili mozda unaprijed? I zasto jos niko nije izmislio neki laser kojim se mogu zalijeciti rane? I zasto se ljudi zaljube u nekog ako taj neko nije za njih? I zasto, za Boga, kad odlucite da to nije to, kad znate da nema natrag, kad su svi mostovi sruseni, sve rijeke preplivane, sve brane razorene i svaki los trenutak proklet, a svaki dodir pomaknut duboko u glavu gdje se ne zelis sjecati, kad su, navodno, modrice (na dusi, srcu..) zalijecene i govoris si "bit` ce bolje", "mozes ti to", zasto to vrijeme ne prolazi brzo? I zasto prolazi u sjecanjima koja nastupe samo kasno navece, negdje izmedju sna i jave, sjecanjima kojih se ne zelis sjetiti? Miris jastuka. Usne na tvojim usnama. Glava na ramenu. Prvi poljubac. I onaj osjecaj kad te neko voli i kad ti nekog volis i nista drugo na svijetu nije vazno. Osjecaj koji ti fali, a ne zelis da je tu. Zasto, kad znam da ti nisi nikad presla preko nekih stvari koje su ti bile najgore na svijetu, a ni ja ne mogu preci preko stvari koje su meni najgore na svijetu, zasto, jos uvijek postoji osjecaj samoce i napustenosti? Jedan je pametan covjek, ne znam tocno koji, rekao da u ljubavi postoje tri strane. Njegova, njena i ona istinita. Jer nista nije ni crno ni bijelo, i niko nije u pravu ni u krivu. Njezina strana price, kad se sve zbroji i oduzme, ista je kao i moja. Jer, bas kad se sve zbroji i oduzme, oboje nas boli. Oboje smo zbunjeni, promijenjeni, izmuceni, neutjesni, ljuti, razocarani, tuzni, i oboje smo svjesni da ne zelimo jedno drugo. Ne vise. Ne opet. Ne ponovo. Ne nakon svega. I oboje samo zelimo nastaviti dalje. Ljudi oprastaju ali nikad ne zaboravljaju. Ljudi optuzuju ali nikad sebe. Uvijek nam je neko drugi kriv. I ljudi povrijedjuju ali najvise sebe. Sve je ok. Vrijeme lijeci rane. Mogu ja to. Al` ostaje cinjenica. Ni jedno vrijeme na svijetu nece nam pomoci da zaboravimo. Vrijeme ce pomoci da te prebolim. Pomoci ce da nastavim. Ali zaboraviti, nikad u potpunosti. JER JEDAN MALI DIO NAS NIKAD NE ZABORAVLJA KOLIKO JE JAKO VOLIO, kao sto ne zaboravlja koliko jako boli. . I nikad, nikad ne zaboravlja taj prvi poljubac. I cak kad prebolimo, kad nam ostane samo taj mali dio, kad izblijede losa sjecanja, kad izblijede uspomene kojih se sad odbijamo sjecati, kojih se sad grozite i zelite samo izbrisati da su ikad postojale, kad taj prokleti zivot krene dalje, DOVOLJANA JE JEDNA PJESMA, JEDAN POKRET ILI BOJA, DA NAM SE NA LICU POJAVI SMIJESAK, A U GLAVI ONAJ TREN KAD SU SE USNE SPOJILE PO PRVI PUT.
Tu sam gdje sam i nista me vise ne moze slomiti. Nista me vise ne moze boljeti. Vrijeme lijeci sve, zar ne?

volim te i ti to znas...:)
josip

- 13:40 - Komentari (4) - Isprintaj - #

pa ljudovi pozz...
eo da vam se malo javim nisam dugo.hehe mislim ovaj post nece biti dugacak tako da..kod mene vam nema nista novoga sve po starome samo sto su poceli praznici i to je najbitnije od svega..12 dana odmora...e takav zivot volim kada mozak pustis na pasu...eto blizi se uskrs , pa cekam zeca da mi nest donese.heheheerofl da danas sam spremao sobu niti sam ne mogu vjerovati kakvih sam sve stvari nasao heheheh moram ja to cesce spremati a jbg kad mi se neda.heheheroflsmijehwinketo dragi moji vidio sam da mi blog nije bas zabavan pa cu vam tu malo staviti nekih smjesnih stvari i gluposti da bude malo drugcije..heheh ajde uzivajte..pozzz
- 00:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

02.04.2007., ponedjeljak


..samo za moju tinu... :)
eo kao sto mozete procitati iz naslova ovaj post posvecujem mojoj tini..a sigurno se pitate kako to sad a posvadali smo se e pa pomirili smo se...jer oba dvoje smo vidili da je glupo biti s nekime posvadan kad nemozes bez te osobe..jel tako tina?smijehrofli tako smo se mi danas pomirili , nije nam trebalo bas puno da se pomirimo al smo se ipak pomirili..hehroflrofli zato sad vise nisam u bedu..zujo
malo smo pricali i mislim da se ova pjesma savrseno uklapa izmedu nas dvoje....mirica pomirenje...dolje sam ostavio tekst pjesme..i da dogovorili smo se da ce to biti od danas nasa pjesma.hehehe smijehroflsmijehrofldeade da moram jos reci nesto u vezi skole....ovo je upuceno kovacici:"kovacice da vise nisi zivcanila ne mene i mateu zbog kemijski i zbog trbusnih bolova si cula? a jos da me udaras..hehehehe jojoj..."eo ovo sam morao napisati jer kovacica je bila danas malo zivcana tj. malo vise pa je zivcanila na koga je stigal a i rekla je da smo ju ja i matea na nasim blogovima opisali kao histericnu, zivcanu i jos nekaku osobu a to nije istina..ona vam je draga smirena osoba da ne bi bilo zabune..roflroflwinktako da znate....e da koliko je bila zivcana na aparatu za sok umjesto broja gdje je sok stisnila je krivi broj gdje nije bilo nicega hahahahahahawinkyes
joj odem vam ja i pozz vas sve...cijeli 2.H.heheheh i naravno moju tinu..ajde uzivajte..pozzzwavewavewavewave


POMIRENJE

Secas se kad smo raskinuli
od tada srece nemamo
ni ja sa drugom ni ti sa drugim
za ljubav ne znamo

Obuci najlepsu haljinu
iznesi najbolje vino na sto
vidis da ne mozemo jedno bez drugog
tako je sudjeno


Postavi sto za dvoje
jer kako stvari stoje
postoji samo jedno resenje
a to je pomirenje

Jednom se zivi, godine lete
zar sutra da se kajemo
znas da te volim, znam da me volis
a nismo zajedno

Prigusi svetlo, upali svece
uz muziku me docekaj
tebi i meni ovde i sada
nek zivot bude raj


by:josip
- 22:05 - Komentari (8) - Isprintaj - #

01.04.2007., nedjelja


prvi april...
rofl:eo dragi mkoji da vam se i ja javim..hehe nisam dugo pa eto..a nema vam kod mene nista novo sve pos tarome..malo sam popravio program pa ide ne steka toliko.hahahaha sutra nam dolazi raska..pisamo ksb pita povjest bolje da se razbolim...ev sad sam bio u depresiji zbog jedne osobe koja me odjebala na stvarno jadan nacin...al' neka valjda sam to zasluzio barem ona tako kaze.....rolleyesnamcorali dobro malo sam u bedu ali proci ce me to kao svaki put ali mislim da je sad stvarno gotovo ali ono stvarno tako da ne mislim vise nista pokusavati kako bi spasio cijelu stvar jer vise nema smisla..stvarno nema, a ako tina misli da ima nije trebala onako postupiti i tako odjebati nekoga....a kao sto rekoh valjda sam to zasluzio...al dobro ucim na primjeru matee sve prolazi novo dolazi..smijeh...e da u petak se bara bila nesto ljutila na mateu i cini se da sam ja bio krivac za sve bar sam se tako osjecao...i jedno moram naglasiti za neke osobe koje su nesto krivo shvatili iz mateinih postova, et bio sam na blogu od kovacice a ona opet nastavlja sa svojim malim postovima..slusaj kovacice makni se malo od malih kreni na velike.hehehe e da moram naglasiti da mi je kovacica u petak rekla "hoćeš ti više izvaditi tu svoju stvar??"hehehesmijeh
mislim stvarno sad je postala ..hm....a dobro pubertet....
eo opet ja sa malo vecim postom ali nema veze jer mi je prcko rekao da je bolje pisati velike nego male , iz velikih bar nesto procitas..tako da...hehehehe a ja vam sad idem.....a vi mi i dalje uzivajte...
pozz cijelome 2.H posebno onima s kojima sam dobar heheheroflrofl
pozz svima....

by:josip

- 23:17 - Komentari (6) - Isprintaj - #