LEVATI - štorije

04.05.2006., četvrtak

Nastavak zbirke...

DEKAN

Ime mi je Dekan,
cijeli sam posve mekan

Imam bradu imam stas,
al prati me loš glas.

Nemam faksa nemam novca,
batina mi poput kolca.

Dimenzije mu već su znane,
malo manji od banane.

Banana je od kvake manja,
od olovke puno tanja.

Vadim ga kad ženska migne,
prije svršim neg se digne.

Žicam duvan, žicam kavu,
svima serem da sam u pravu.

S federerom igram tenis,
i u njega je mali penis.

Svima pričam da sam jebo,
al otkad nisam, ne pamti ni nebo.

Tri su mi banke,
stariji sam od bake,

Na licu mi dlačice,
ko neobrijane pičkice.

Svima skupa laku noć,
uvatijo me ćaća, moro bi poć


Dawsa
Nemam sreće sa ženama
i u svome muškom vijeku
uvijek nađoh takvu neku.
I svadljivu i bez srama.

Svadljivost i mene mori
čudan sam i srdžbi vičan
u svemu sam njima sličan
ako nisam još i gori.

Moje žene bijahu lake,
a takva si i ti sama
no nek budu među nama
te izjave naopake.

Bijah ženskar to priznajem,
a možda sam još i sada
i sve to mi teško pada
i često se ljuto kajem.

Ali dosta, ja te molim
ostani mo tako dovijek
i VOLI me
da te VOLIM.


B.B.
Eno dečka čudna kova
čudno gleda, čudna sova

Čudno hoda, misli sporo
brže pjeva pjesme Škoro

Srče kavu, niš ne pije
zadovoljan nikad nije

Bradicu ima kao kozle
kaže svima:"brijat ću se posle"

Kuće nema, doma svoga
ne vjeruje ni u Boga

Dvije-tri Maje mu se stalno smiju
pravo lice njemu kriju

Eno dečka čudna kova
čudno gleda, čudna sova


BRKO
Iz brašna mišić mali
nema muda, al se hvali

Ima ženu, ima dite
pomagajte mili svite

On ih voli, al ga boli
kad mu žena pamet soli

Plaću ima, al ju spiska
tiket kida, nasta vriska

Dugi jezik, velika glava
"Ne deri se, mala spava"

Po struci je opti-čar,
al nezna riješit nijedan kvar

To je sve, moj BRKO mili
naoštri brke i ne cvili


"DAWSA" -JEDAN AUTOR, "BRKO" I "UZI" -DRUGI AUTOR


- 16:35 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O levatima


Skupina polupropalih osobenjaka s visokim životnim ciljevima pokušava na ovaj način zabilježiti svoje svakodnevne dogodovštine.

definicija po Klaiću
levat, 2. mn. Levata, šatr.
1. običan, pošten čovjek, svatko tko ne živi šatrovačkim životom;
2. neiskusan drumski razbojnik; ubojica (slučajni, ne iz koristoljubja)




statistika posjeta

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us
DEKAN

Image Hosted by ImageShack.us
B.B.

Image Hosted by ImageShack.us
ĆALE

Image Hosted by ImageShack.us
DAWSA

Image Hosted by ImageShack.us
DELA

Image Hosted by ImageShack.us
ŠPACO

Image Hosted by ImageShack.us
DEL_REY

Image Hosted by ImageShack.us
PRASAC (TAJNIK)

Image Hosted by ImageShack.us
BRKO

Image Hosted by ImageShack.us
COOLER

Image Hosted by ImageShack.us
CIMA