Linkovi:
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Iskon.hr
deviantART.com

Ljubimci:
My love
Nitty
Baybich
Damjaan
Plava mala
Aragorn
Marko
Zvjezdica
Medo
Sparky
Anđeo

My e-mail:
sweet_butterfly@net.hr

My ICQ:
239-181-681

Sitnice koje život znače...
Moji kućni ljubimci.... vesele me i kad sam najtužnija...
Moje naočale... nemogu bez njih... spas u zadnji čas...
Knjige... mitska bića... bajke... hmmmm.... obožavam...
Glazba... ne volim tišinu...
Kino... filmovi...
Krpice... cipelice... kao i kod svih žena...
Fotoaparat... klik...klik...
Kompjuter... mobitel... uffff moja veza sa svijetom...
Ogromni crveni kofer na kotačiće za putovanje... neizostavna stvar u mom životu...
Iiii za kraj tri točkice (...) - nemogu si pomoći obožavam ih... ;)



Pronađeno na dnu kutije sa sjećanjima:

Ljubiti jedan sat je osobina životinje,
Ljubiti jedan dan je osobina čovjeka,
Ljubiti cijeli život osobina je anđela,
A voljeti cijelog života samo jedno biće,
to je osobina bogova...

Tvoj mali...
13.01.2001.

Butterfly Effect

nedjelja, 19.03.2006.

Sunce... snijeg... leptirić...


Mrrrmmm... vratila sam se... mmmrrrmmm... poželjela bi kad bi mogla da ovaj vikend nikad ne završi... bilo mi je prekrasno danas...
U petak i subotu još ni svjesna nisam bila gdje sam... vrijeme mi je jako brzo proletilo... petak večerica... Micek i ja sami... mrrmmm...
Doma nezamislivo... u petak tako stvarno... buđenje u subotu... odlazak u grad...
Hmmm... sunačano prijepodne... ugodna šetnja gradom... ugodan ručak... ma savršeno... sve vrvi od ljudi... od gužve... sve je živo... super...
Lagani obilazak po trgovinama... hehehe... zar ste već pomislili da to nisam stigla napraviti??? Jesam kak ne!!! Poklonila sam si nekoliko sitnica koje su me još više raspoložile... Subotnju večer smo proveli u kinu... pogledali smo si filmić... nanjupali se kokica i sretni i zadovoljni otkotrljali se domeka u krevetić izmoreni subotnjim danom...
Danas prekrasno nedjeljno jutro... netko nas je probudio zvoncem na vratima...micek raskuštrani... ljuti se da ko nas budi tak rano... meni je svejedno...sretna sam...smješkam se miceku i velim... ahhh... maco ne ljuti se to ti je Zagreb... hehehe... jutarnje maženje... obožavam.... toplo ... svježe pecivo iz pekarne... još više... heheh... za doručkom mi sine ideja da bi mogli na kratki izletić u Zagorje... i uputili se mi pri odlasku doma do Trakošćana... i nismo pogriješili... bilo je prekrasno... gore je još snijeg... ali krasan svježi zrak... sunčani dan... ptičice su se probudile... vidjela sam i prvog leptira koji je tako izgledao nestvarno... u pozadini snijeg... a vidim njega kako lagano leprša okolo... hmmm... prekrasno... nestvarno... dvorac je zaista divan... predivan za fotografiranje...
Tako da smo se super zabavili... napravili divne fotke... budem ih stavila da se malo divite.. no ne danas... umorna sam... željno išćekujem svoj krevetić... da se odmorim.. i naspavam... od sutra počinje novi radni tjedan...
Pusa...

- 21:18 - Leave your trail (5) - Print - #

MOJ SVIJET...     
Darujem vam...
Dio sebe...
Dio svog srca...
Dio svoje mašte...
Dio svog dragocijenog svijeta...
Želim vam da se u njemu osjećate ugodno... sretno.... voljeno...
< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni...
Moje ime je Butterfly...
Djevojka od 23 godine.... koja živi užurbanim životom...
Voli maštati... putovati... sanjati.. fotkati...
Voli životinje... voli konje... obožava mačke i leptire...
Voli živjeti u nekom svom svijetu koji je štiti od krute
stvarnosti koja ukazuje da svijet ne treba gledati samo kroz
ružičaste naočale i da ljudi nisu uvijek tako dobri kako se u prvi
tren čine...
Uči polako na svojim i tuđim greškama...
Ljuti se na glad, neizliječive bolesti, ratove u svijetu....
Ljuti se na sebične, snobovske ljude koji misle samo na sebe...
Ljute je predrasude... neiskrenosti... laži... dvoličnosti...
Pokušava dezuvjetno voljeti... i biti voljena...
Hmmmm....ma da ne duljim s vremenom ćete ju upoznati...