KRISTINA - Totalna terapija raka i leukemije - Blog.hr
LEPINA.BLOG
Mljac!!..hm..još samo ćevapi i luk!!

četvrtak, 05.04.2007.

KRISTINA

Ujače ja sam ovaj vikend hodočastila u Međugorje, išla je grupa Dobri pastir iz Bjelovara, sa punim autobusom vjernika, među kojima je bilo dosta mladih i nekoliko bračnih parova. Ovo mi je već treće hodočašće u Međugorje koje mi svaki put otvori srce i dušu, natjera me na razmišljanje. Svaki put se vratim sa drugom spoznajom o sebi i o tome kakva sam osoba te uviđam da bez prave vjere i otvorena srca živim isprazan život. Izgubila sam se u vjeri i nisam bila pravi aktivni vjernik, molila sam nabrajajući i ne razmišljajući o tome što govorim, sve do ovog hodočašća na sveto mjesto koje promjeni čovjeka i natjera ga na razmišljanje.

Mislim da sam se promijenila, sretna sam da mi je Gospa otvorila oči i dušu, te da je uz mene. Znam da ću pomoću vjere i molitve uspjeti postati bolja osoba. i da ću naći mir koji tražim.

Što se tiče gladovanja: više nisam na strogom gladovanju jedem juhice i čajeve, počela sam kuhati puru i jesti sireve. Poslije Uskrsa planiram ponovo provesti terapiju gladovanja ali samo 15 dana. Dok sam bila na ovoj terapiji sve mi je išlo super do onog trena dok nisam saznala da ju neispravno provodim. Nakon toga je sav moj optimizam lagano splasnuo i posustala sam, ali čitajući tvoj blog ponovo mi se vratila volja i sreća jer vidim kako ljudi podržavaju jedni druge i to mi daje volju i snagu da ponovo probam ispravno sa svim čajevima. Skinula sam negdje oko 18-19 kg što je i jako dobro za moj organizam, jer sam bila predebela da bih se dobro osjećala. Krenula sam sa 88 kg.
Puno hvala na podršci i pozdrav cijeloj obitelji i hvala svima koji pružaju potporu preko bloga jer svi komentari i riječi koje sam tamo pročitala daju mi snagu i volju da ponovo ispravno provedem terapiju.

Image and video hosting by TinyPic
- 18:32 -
Komentiraj (0) - Isprintaj - &

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.