Totalna terapija raka i leukemije - Blog.hr
LEPINA.BLOG
Mljac!!..hm..još samo ćevapi i luk!!

četvrtak, 08.02.2007.

Anti je danas šesnaesti dan,i osjeća se vrlo dobro.Izgubio je nešto preko dvanaest kila.Jedno jutro se nije osjećao dobro jer navečer nije uzeo onaj minimum Medrola,pa veli da mu sve trave nisu bile na broju.Pokušao je da vidi da li može bez medrola,jer je sve ostale medikamente odbacio i za sada može bez njih.Uglavnom ,radi se o tabletama za hipertenziju,odnosno protiv povišenog tlaka,gastal,neki biljni preparati za prostatu.Kao teži tjelesni invalid,sa oštećenjima stopala i gležnjeva uz veću kilažu bio je slabije pokretan,no sada se kaže:"Osjećam kao leptir."Svaki dan povećava broj sati na zraku i veći krug kretanja.Veli da će ako skine još ovoliko kila početi trčati.Ovaj tjedan ima neke pretrage i redovite kontrole pa će mo steći nekakve spoznaje o njegovom zdravstvenom stanju.Ja ću biti odsutan dva tjedna ali vjerujem da ću nekako kontaktirati s njim.Kolegica koja je razmišljala o terapiji po Breusu je za sada odustala od toga.Razumijem ju i zbog složene situacije u kojoj se nalazi bilo bi to veoma teško.Nekad se moraju poklopiti i svi uvjeti da bi se čovjek upustio u kako vele moja djeca "takvu avanturu",jer bi morao biti dovoljno lud ili neznalica ili biti doveden pred zid.Ta terapija se čuva za nedaj Bože.Tako izgleda,ali ja tvrdim suprotno,osobno bih mogao ići na posao najmanje dvadeset i jedan dan i gladovati ,odnosno provoditi terapiju,bez ikakvog opterećenja.Kroz terapiju se dobije takva neviđena snaga koju nemaš kada živiš u nekim normalnim okolnostima,jer ovo ipak nisu redovite okolnosti.Ali ta snaga i energija su tako poduzimljive da čovjek unese puno novih odluka ili zahvata u svoj život osim same terapije.Govorim o svom životu.O kompjuterima i računalstvu nisam znao ništa.Počeo sam učiti s terapijom.Istovremeno sam počeo pisati blog.Mnogi misle koji su odrastali s tim a što ti je to ,neko mudro slovo.Za mene je bilo.Doduše ni sad neznam puno toga ali učim.Počeo sam se baviti pčelarstvom.Pripremam teren da bi se bavio i pužarstvom.Postupno nabavljam materijale za cjelogodišnju proizvodnju puževa u plastenicima sa grijanjem na solarnu energiju.Tu ne žurim .Neću dizati kredite ,puno toga sam pravim.I još nekih sitnih projekata koje riješavam u hodu a usput se zabavljam.Za doktoricu koja veli zašto modificirana terapija po Breusu.Na ovim prostorima se u početku mogla naći knjiga srpskih izdavača pod nazivom Modificirana terapija raka i leukemije ,što je i originalan naslov ranijih izdanja austrijskih izdavača.Doktorica mi je postavila pitanje o kilaži.Kile vraćamo postupno i supruga i ja.Supruga ima nešto preko sedamdeset, a visoka je 172cm .ja sam visok 186cm a imam 87 kila.Jutros smo se vagali u pudžami.Svaki dan pređemo od 8 do 10 kilometara.U prehrani pazimo da ne unosimo govedinu,svinjetinu,suhomesnate proizvode konzerviranu hranu i tri bijele opasnosti što minimalnije;bijelo brašno šećer i sol.Nevjerojatno puno toga ostane za jesti da bi se čovjek stigao udebljati za par dana.mnogi od navedenih artikala izazivaju ovisnost pogotovu konzervirani proizvodi.

al sam nakitio post.
Image and video hosting by TinyPic

- 09:49 -
Komentiraj (0) - Isprintaj - &

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.