{pijem na eks, do dna, do dna, jer tu na dnu zbog tebe sam ja}

...jos nekoliko dana...
I obzima me tolika dvojba...reci ti ili ne.
Zelim da znas, zelim da me imas u mislima bar onaj tren kak shvatis.
Ali jeli vrijedno tvog podsmjeha...?
Kad znam da ostat cu samo dobra sala među tvojim pecinama.

I znam, koliko je apsurdno.
Ali ponovit cu opet, i ponavljati zauvijek...
...bez obzira na sve...volim te.


{...neke ljubavi prolaze
neke nikad da se dese
ova moja fenomen je
ko jos moze da podnese
da voli samo tog s kim nije nasamo...}



I kako da si pomognem...?

Svatko ce reci, ovo granici s opsesijom.
Svatko ce reci da nije normalno.
I mozda ce netko i biti u pravu.
Ali ne zelim da to ostane tako shvaceno.


I sav mi trud uzalud...kad odlazis.

A ja ostajem utapati svoju tugu u grotesknom pijanstvu.
Jadna sam i jebe mi se.
Ionako me nikada nisi dozivio.








{...nisam znala kad da stanem
nisam znala sta je dosta
dusa mi je sada prazna
to je moja kazna...}

15.05.2008. u 00:35
° 0 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

{Nedostižnom}

Za njega, s nadom da ce jednom saznati.
Volim te.
xxx


{bijelo-tekstovi pjesama}
{ružičasto-moje riječi}

...voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam...

...voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas...

{Linkovi}

DJ Lepi
×××××
Luna
Seka Rich Bitch
Stoja

{Poruči pesmu sa imenom mojim}

Image hosting



layout for myspace



blog layouts



image hosting for myspace



layout for myspace



Image hosting



Image hosting



myspace layout

{U mojoj sobi noćas svjetlo gori, jedna djevojka kraj prozora stoji, gleda svjetlo daleko u noći i čeka nekog koji nikad neće doći...}



{savršena pjesma za tebe}

Nikotin.mp3