Kad bi samo znao što događa se noćima...

Trenutak istine...i shvatim zašto me nemožeš voljeti.
I onda odlazim...
Bacam svu odjeću sa sebe.
Noktima pokušavam oguliti ono što ne voliš...sebe.
I dok mi krv lagano boji vodu i kadu...shvacam.
Ja volim ono što ti mrziš.
I nemogu se nositi s time.
I zato odlučujem...moram birati između tebe i sebe.
I ponovo biram tebe.
Znajući koliku grešku radim...ponovo biram tebe.

Bacam pogled na sat...pola 4 ujutro.
Spavaš.
Tvoje plave oči su sklopljene...
Duša ti je mirna...



Pomislim...što bi rekao da me vidiš?

Bolesna.
Poremećena.
Psihotična.
...zaslužuje umrijeti u mukama...

Suze peku još jače, kapljući na rane...
Znam da nebi shvatio...

Ali rekla sam.
Spremna sam se odreći sebe.
...svega što volim.
Za tvoju ljubav.

I znam.
Nisi vrijedan.
U ničijim očima nisi vrijedan.
Ali moja ljubav nije slijepa.

Zaogrčem se velikim ručnikom.
Prvi nježan potez prema sebi.
Znam...ne moram se kažnjavati.
Nisam kriva što sam sve ono što mrziš.
Ali...izgovori tu rečenicu.
Nisam kriva što sam sve ono što mrziš.
Vidiš li...?

Bacam još jedan pogled na staru sebe.
Koliko još mogu živjeti podvojenim životom?
Lagati Tebe, sebe i njih...?

Pred njima, ja sam ona koju volim.
Pred Tobom ja dajem sve od sebe da budem ona koju ti možeš voljeti.
A pred sobom...sam nitko i ništa...



U jednom trenu znam da moram ići dalje
Biti ono što jesam i zaboraviti te.
A u drugom vidim kako iz dana u dan
Postajem sve ono što mislim da bi ti se moglo svidjeti
Što bi ti moglo ugoditi.

Dok noću pokušavam shvatiti sve ovo što mi se događa.
Sve ovo što radim.

Danju samo živim za one 2 minute
Kad ću te vidjeti.
Kad će nam se pogledi sresti.
Kad će se na sekundu učiniti da se moj trud isplatio.

I ta minuta u laži, kad tvoj osmjeh bude upućen meni.
Daje mi snage za izgurati iduća 24 sata dok
Moj mali tren s tobom ponovo ne dođe...



[Sta da kazem drugovima
sta da kazem majci, ocu
sto sam sama noci ove
sto sam sama, sta da kazem

Da im istinu slazem
posle svega sta da kazem

Kad bi znao kako mi je
kako mi je, kako mi je
kada saznas da me nema
bit' ce kasno, zao mi je

Sta da kazem drugovima
sta da kazem majci, ocu
sto te nema noci ove
sto te nema sta da kazem

Da sam drugog zavolela
da te nisam ni volela
da se ovo sudbina zove
sta da slazem noci ove]

16.05.2007. u 23:15
° 2 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

{Nedostižnom}

Za njega, s nadom da ce jednom saznati.
Volim te.
xxx


{bijelo-tekstovi pjesama}
{ružičasto-moje riječi}

...voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam...

...voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas...

{Linkovi}

DJ Lepi
×××××
Luna
Seka Rich Bitch
Stoja

{Poruči pesmu sa imenom mojim}

Image hosting



layout for myspace



blog layouts



image hosting for myspace



layout for myspace



Image hosting



Image hosting



myspace layout

{U mojoj sobi noćas svjetlo gori, jedna djevojka kraj prozora stoji, gleda svjetlo daleko u noći i čeka nekog koji nikad neće doći...}



{savršena pjesma za tebe}

Nikotin.mp3