leonella

četvrtak, 03.08.2006.

POMOĆ - POMOĆ!!!!

Ala jutros kako je lipo vani, lagano pusika, nema sunca, bas lipo za spavat, a ja ebenti moran bit na poslu. Ma prezivit cu, a????

Ma da van kazen nesto. Jucer taman rjesavam neke papire, sefica mi pomaze kad zvoni mobitel,
dobar dan dobar dan. jeste li vi ta i ta, jesam ... ja sam ta i ta... dodjite u petak u banku na jedan kratki razgovor, desetak minuta.... nema problema, dovidenja, dovidenja.
Iznad glave upitnik!! Gleda me sefica, ka sta je... rekla joj ja...i jos uvik zbunjena. KOji klinac sad jos oce od mene??? Pa nije se nista prominilo u ova dva dana. Ja sizim, pocela urlat po uredu: Pa kao da mi nije mogla rec, slusaj primljena si ili nisi primljena i amen. Kakav jos razgovor, sta zeli da joj jos ispricam ?????
I onda mi padne na pamet. Pa oni mene nisu pitali imam li ja momka i planiram li myspace
u skorije vrime???? Da, pomislih sigurno je to.... Bilo mi je cudno sta me nista u vezi toga nisu pitali... A moze bit da sam im se svidila pa sad za svaki slucaj zele provjerit isplati li im se ponudit mi posao. HM.... A znam da je Zakonom o radu zabranjeno pitati stvari koje se ticu osobnih stanja gradanina. Da im ja to kazem ako me pitaju, ono znate, zakonom o radu, clankom 20. lipo se kaze:
''Prilikom sklapanja ugovora o radu poslodavac ne smije tražiti od radnika podatke koji nisu u neposrednoj svezi s radnim odnosom.'' Da se malo pravim vazna, ko pravnica prije vrimena... hihihihibang
Ne znam, nisam sigurna, al cini mi se tako.
Kad sam dosla doma i rekla to mami i ona mi je rekla da je na to pomislila i rekla mi da kazem kako nemam momka.
Dragom sam ispricala situaciju, i on je predlozija da kazem da nemam nikoga. Ne znam uopce sta bi rekla. Mislim, ako cu lagat da neman nikoga i ako ce mi to donit posal, onda ok. Ne znam....

Sta vi ljudi moji kazete, zasto oni mene zovu sutra opet na kratki desetominutni razgovor??? Mislite da ce bit provjera znanja ili bi me to mogli pitat, ili nesto sasvim trece???? O cemu se radi???
Zar se vec nismo dobro ispricali????

Btw danas je 3., mom dragom tati je rodjendan. Pa, tata moj, sretan rodjendan i da ih jos puno pozivis zeli ti tvoja kcer!!!!
A meni i mom dragom danas 4 godine i 11 mjeseci. Jos samo misec dana i 5 godina... boze kako je proslo vrime...


- 08:10 - Komentari (9) - Isprintaj - #